Към съдържанието

  •  

Dr Belemezov

Регистрация: 13 дек 2007
Офлайн Последно: 11 окт 2016 - 22:09:14
-----

Моите мнения

В тема:7 Години един и същ проблем

21 април 2014 - 19:56

Христос Воскресе!

 

Уважаеми докторе, аз изпълних Вашите инструкции и пробих капачката онзи ден, преди да започнат дъждовете.

Всеки ден в дъжда съм карал колата и нито веднъж не съм имал проблем! Не мога да повярвам! Не смея да се зарадвам!

Докторе, сърдечно Ви благодаря! Вие сте много точен и коректен човек! Задължен съм Ви!

Весели празници на всички фенове на МБ!
 


В тема:7 Години един и същ проблем

17 март 2014 - 19:54

Докторе, много Ви благодаря!

Здраве и успех!


В тема:7 Години един и същ проблем

06 март 2014 - 10:01

Уважаеми  докторе, привет!

 

Прощавайте, но ще имаме ли честта да видим снимки с по-подробни обеснения за Вашата рационализация. Не ми е проблем да видя Вашето откритие и на място, ако това не е проблем за Вас.
А про по - Как се държи 124-ката, сега, в това дъждовно време, което е идеален тест?

Благодаря.
Лек ден и много доволни пациенти!

П. С. Бихте ли дали телефон за контакт, моля.


В тема:7 Години един и същ проблем

24 януари 2014 - 21:18

Докторе, привет!

Ако искате да направим един консилиум. Вие сте хирург, а аз съм патологоанатом. Вие сте в началото, а аз в края на .......-:). В крайна сметка -  каквото сабя покаже и сърце майко юнашко.

Колко му е да пробием капачките. А нищо не губим - от това по-лошо няма как да стане. Ще поканим и един приятел, който е много грамотен по отношение на 124-ката да помага за вакума.

Мойте телефони са: 0888 / 617 - 636  и  0982 / 25 - 13 - 13

Лека и спокойна вечер!


В тема:7 Години един и същ проблем

23 януари 2014 - 18:51

Момчета и моята МБ/260 ги прави тези номера нон стоп, особено зимата и след обилен дъжд! Понякога ми идва да я подпаля, но ...... . Нещо немецът не в измислил нещата както трябва. 

Винаги сутрин пали от 1/4 оборот и до 80 градуса работи перфектно. После започва леко да прекъсва и в момента в който и изспусна оборотите под 1 000 гасне и се сещате какво става, особено когато е на кръстовище -:). На всички инженери в МБ започват да им горят ушите от споменаване на кръвните им роднини и от двата пола!

Водач съм на МПС от 1971г. Що коли съм сменил, но такова недомислено изпълнение, като това на МБ не съм виждал!

Нито нова капачка, нито нов палец, нито нов гумен уплътнител решиха проблема. Просто от делкото до свещите не отива ток. До делкото всичко е ОК и след него - няма никой! А свалянето на капачката на делкото, особено когато е студено е "малък празник". Единият болт, който е от долу е наврян на Къндьо в г......а! Без малка тресчьотка, удължител и много търпение няма отвиване! Но така е - не може хем душата в рая, хем онази работа в ........! Да съм си купил МБ с 4-ри цилиндъра!

Отначало, колеги по съдба и неволя, имаше много конденз в капачката, но в последно време кондензът е много по-малко и пак си го прави номера. Особено зимата, като достигне работна температура малко над 80 градуса не пропуща да ми скъса нервите. Добре, че вече съм и свикнал и я оставям за около 1 - 2 ч. и после пали от четвърт оборот и няма повече ядове! 

Интересно, че прорезите на дестрибутурната капачка са отдолу - Защо!? Идеята на колегата за малка дупчица никак не я лоша. И аз съм го мислил, но все не ставам мукает да го направя. Колко му е на старата капачка да и пусна една бургия. По-лошо не може да стане!

Моля, всеки които се е сблъсквал с подобен проблем нека да сподели. Все от някъде ще изкочи решението на проблема, ако, дотогава, ние потърпевшите не сме си сменили колите -:), но все ще е от полза.

Здраве и успех!