От доста време насам имам абсолютно непредсказуем проблем с оборотите и понягока гаснене.
При студено палене или въобще няма палене, или пали от раз - принуден съм да паля на газ по случая. Като я прехвърля на бензин си държи перфектно 1000 на смукач и 700 без.
Като я покарам малко, обаче, особено при зацепена скоростна, оборотите при спиране падат до и под границата от 500, седи там няколко секунди и хоп - 700, седи малко там и пак 500. Като я сложа на неутрал повече седи на 700 Няколко пъти ми се случва и направо да угасне при спиране.
Другото, което е, при силно загрял двигател - горната граница (90-100 ли е?), като я угася след това няма палене, ни на газ, ни на бензин. Като поизстине пак си пали
M117 500
PS: Свещите със сигурност са за смяна, но само от това ли може да е? Като я вкарам в обороти няма проблеми, работи като часовник, пълни си оборотомера и свършва пътя а в огледалото само точки.
PS2: Нормално ли е 1>2 да превключва на 3000 оборота? (след кикдаун от място, разбира се).
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Теми: Darkrage
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 74
- Разглеждан: 2564
- Титла: Чирак
- Възраст: 46 годишен/шна
- Рожден ден: Май 29, 1978
-
Пол
Мъж
-
Град
София, гоуемото село
Моите теми
проблемни обороти (126)
12 март 2008 - 18:54
W126 дясно огледало
13 януари 2008 - 20:09
Значи, след като при опит да ми го откраднат ми счупиха самото огледало и остана само кух корпус, си купих огледало 2ра ръка от колега от форума. Оказа се обаче, че двете огледала само външно са еднакви. Старото е с 4 жици за управление на 2те моторчета (които са обемисти и прастари като модел), а новото е с 3 жици за управление на 2те моторчета (доста по-малки по размер и съвсем друга постановка) и 2 жици за подгряване на огледалото. Как ли не ги въртях жиците - новото огледало не помръдна.
Та въпросът е - дали да не офертирам колегата да свалим и управлението на огледалото (ако има такова) или някой си е играл с подобно нещо и има идеи?
ПС. Възможно е моторчетата на новото огледало да са дали фира, но не ми се вярва. При проверка с уред показват съпротивление.
Та въпросът е - дали да не офертирам колегата да свалим и управлението на огледалото (ако има такова) или някой си е играл с подобно нещо и има идеи?
ПС. Възможно е моторчетата на новото огледало да са дали фира, но не ми се вярва. При проверка с уред показват съпротивление.
Блокаж на диференциала?
16 декември 2007 - 20:50
Хмм, има ли някой инфо какъв е процентът на блокиране на пурите с блокаж и отразено ли е по някакъв начин наличието на блокаж във VIN-a?
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Теми: Darkrage
- Privacy Policy