Към съдържанието

  •  

grandeto

Регистрация: 18 юли 2020
Офлайн Последно: Вчера, 21:14
-----

Моите мнения

В тема:Стенд плюс регулиране на Спортни регулируеми пружини W211 Е320 - Къде?

Вчера, 01:00

ъпдейт:

 

Чукнах в гугъл "сервиз спортни пружини" и на единия от резултатите попаднах на списък със сервизи, които явно правят такива окачвания. Няма да слагам линк да не излезе, че правя реклама.

Избрах си един сервиз от Пловдив с добре познато име. Пак няма да го споменавам директно, който се интересува на лично.

 

Та влязоха ми в положение хората и ме вмъкнаха за оглед. Отново и при тях нищо нередно не откриха по задното окачване, обаче замервайки разликата между гумите и калниците от двете страни, им направи впечетление, че точно от ляво калникът е китосан, че има сменяни уплътнения на вратата, както и зони с боя тип портокалова кора, т.е. колата вероятно е захапала някой дерек или нещо такова точно отзад в лево. И от тук хипотезата е, че ударът е довел до изкривяване и накланяне наляво, което е фиксирано чрез развиване на задна дясна пружина докрай и смъкване на останалите три пружини с по около 2см. А текущата визуална клюмналост в ляво, може би е само визуална, ако калникът от ляво е китосан до по-ниско ниво от оригиналния вариант.

 

Тук въпросът ми се променя на следните два:

 

- Има ли някакъв вид стенд, който може да хване подобни кривини и отклонения отзад и ако да, какъв и къде?

 

- Ако няма лесно хващане подобно нещо, то ако се развият докрай останалите три пружини, което значи повдигането им с около 2см, може ли пружината отзад ляво, която вече е развита докрай, да се повдигне също с около 2см, чрез добавяне или преправяне на подложката или нещо подобно? (В сервиза, където направиха втория оглед ми казаха да потърся мнение от производителя на спортните пружини за такова модифициране на подложката, но още не съм им звънял) Питам за това, защото смятам, че ще е по-консистентно, ако всички пружини (или поне задните) са еднакво развити.