Към съдържанието

  •  

Ste

Регистрация: 29 ное 2007
Офлайн Последно: 13 окт 2012 - 22:06:50
-----

Моите мнения

В тема:Много проблеми изведнъж,направо ми дойде до гуша!!!

19 декември 2011 - 16:46

Здравейте има много за питане,писане и обяснения,но първо да започна с това:

1.Как да разбера кой вид инжекция е моята кола?K-Jetronik или KE-Jetronik е?
2.Не мога да разбера дали има стъпков мотор или няма?

Другото което прави е:

1.Пали на бензин и на гас,но не толкова "чисто",както трябва!
2.Гори много на бензин,може би към 15/100,дюзите са сменени преди 1,5година,предполагам е от не добра горивна смес!
3.Оборотите са му стабилни на бензин,но не постоянни/студен 1100,на 50гр.700 и топъл 950/!
4.Независимо на газ или на бензин съм като му пусна фарове и размразяване на задно стъкло и сваля тотално оборотите!
5.На ГАЗ от известно време не мога да му направя сместа,ако е добре студен не е добре топъл и обратно,но това почти сигурно е от изпарителя!

6.Карам го само със пълна синтетика масло,в момента съм със Мобил 1 5W-50,слагал съм му и минерално и полусинтетика,но едно и също-когато времето е топло сваляпо-малко,а когато е студено не го пипа!Със 5W-40 беше най-добре,сега леко му притракват повдигачите при първото палене!Гумички съм сменял преди 1,5г.!Мисълта ми е някой да препоръча с какво масло да го карам кюптера!

VIN:WDB2010241F739254
Номер ДВГ:10296210267559

Обичам си я машината и съм кахърен преди да отида на сервиз да съм подготвен!Кажете добър сервиз в Стара Загора!Благодаря предварително на всички ви!!!



колега пълна синтетика е в повече... ползваи 10 в 40, има стъпков мотор за празен ход, ако е аутомат е нормално 12-13 разход ако не, трябва да се регулира главата на инжекциона, в София знам кой би могъл да го направи 950 е много за топъл мотор, 850 е нормално, а като е студена - да 1100 3е ок