Към съдържанието

  •  

Оги

Регистрация: 25 май 2020
Офлайн Последно: 19 авг 2020 - 21:00:28
-----

Моите мнения

В тема:Дилема относно покупка на w208 Kompressor.

24 юни 2020 - 23:25

Ще ти кажа според мен ,защо стои толкова време според мен. Повечето хора в днешни дни гледат да си вземат кола по-нова година с възможно най-много екстри. Повечето хора искат кола за около 6к лв.и да тъпкана с екстри и по съвременен дизайн и почти никой не обръща внимание на 20г.коли, с изключение на някой фен и ентусиаст.

В тема:Дилема относно покупка на w208 Kompressor.

22 юни 2020 - 10:58

KDL Чак пък за прекрасни в заводски вид екземпляри не го твърдя, но за 4500 може да се вземе добър такъв автомобил и с лека инвестиция да стане прекрасен.

В тема:Дилема относно покупка на w208 Kompressor.

21 юни 2020 - 21:48

Не съм съгласен.

В тема:Дилема относно покупка на w208 Kompressor.

21 юни 2020 - 19:14

Колега, може много хора да ме наругаят, но гледа 100000 коли ти ще изхарчиш повече пари за разходи да я купиш. Набележи си една кола която те радва.
Гледай да няма ръжди това е най важното за модела според мен. Гледай двигателя да работи равномерно и да пали добре и лесно, ако автомат скоростите да включват плавно и почти неусетно, ако питаш мен задължително автомат. Модела е на 20години и трудно ще намериш някоя по която хич няма да се харчи. Има една която не е обявена все още в Пазарджик, но е 136кс малкия двигател и е ръчка, няма газ и никога не е имала, но е гледана като малко бебе. Почувствай коя е твоята кола и си я купувай парите за обикаляне и търсене си ги остави за ремонти и обслужване.
Това е мойто скромно мнение, не те ангажирам с него.

В тема:Достъп до системата на гюрука на W208 кабриолет

02 юни 2020 - 08:25

Здравейте, започнах ремонт на гюрука, първо оправих цилиндърчето на хидравличната ключалка на гюрука. Сега има още 3 проблема, а не зная от къде да започна. Първо когато прибирам гюрука първата сгъвка от към прозореца иска помощ, след това се събира всичко както трябва.
Когато затварям гюрука има симптома с биенето по предната греда на стъклото, а когато трябва да вдигне най-задната част със задното стъкло всичко спира и трябва ръчна намеса.