Външните детайли: ламарини, врати, капаци, брони, фарове, маска, огледала, всичко е съвместимо (но имат визуална разлика)
Вътрешен интериор: салона е съвместим, там има разлика в буксите и трябва да се пренаредят пиновете, кори на вратите няма разлика, барчето става ама запалката е на различно място, щора на комбито е еднаква, таблото е еднакво, но от там на сетне (километраж, централна конзола стават с определено програмиране и не малко работа). При моторите моя например е дизел фейслифт, много от датчиците и част от системите са еднакви с модел от преди фейса. Не стават обаче егр, някой от помпите, картерната вентилация, в общи линий там е сравняване на номера и тн.н. При окачването ако са сходни модели не съм намирал разлики.
По принцип, когато е необходимо за някоя част от фейс или преди фейс да се взима, ако има възможност да се сравни на живо, при мерцедеса някой път дори да е една и съща година може да има разлика в това което се търси.
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: GeorgiGTK
Профил информация
- Група: Нови потребители
- Мнения: 3
- Разглеждан: 682
- Титла: Прохождащ
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Няма попълнена дата
-
Пол
Не казвам
-
Град
София
Други данни
-
Автомобил
Mb s203 200cdi 2005
1
Neutral
Инструменти
Приятели
GeorgiGTK не е добавил приятели
Последни посетители
Няма последни посетители
Моите мнения
В тема:Съвместимост части комби W203 преди и след фейслифт
24 юни 2020 - 22:01
В тема:W203 facelift свети SRS на таблото
21 юни 2020 - 20:22
Здравейте, има ли някой колега от София и околностите със Стар диагностика, който може малко да ми съдесейства? Проблема е смяна на салона и от новия салон, кантара ми прави проблеми, разпознава кога има човек, но някой път като няма пищи за колан, закачал съм само с делфи диагностика и там на живи данни дава, че не винаги има сигнал. С закачане/откачване отдолу от буксите , няма промяна. Мисля си, че кантара от новия салон, не работи коректно.
В тема:Съвети за закупуване на Мерцедес w203 бензин
21 юни 2020 - 19:57
Здравейте, да се включа и аз. Преди 5 години бях в същата позиция както ти, колегите правилно са те ориентирали, спрямо фейслифтовия модел. Взимаш ли кола от Германия, Швейцария и Австрия, я огледай ама много хубаво, моята я докарах от Кьолн без точка ръжда (w203 2005г) след година и малко заден капак, две врати станаха много гадни, който замених с втора употреба и боя. Гледай екстрите, които не би могъл да добавиш лесно, а най-трудните според мен са пръскали, люк, климатроник с дисплей, салон с подгрев, надуване и вентилация. Печка, парктроник. Джанти, фарове вътре някой допълнителни екстри винаги може да се добавят, но с някой условности, като допълнителни модули, обучаване и тн.н. Моята така беше само с печка и сребърните лайсни вътре, които според мен са много по-добрия вариант и джанти имаше, след това спрямо мойте нужди добавях едно по едно, ксенон, парктроник, навигация, кожен салон и други. Та съвета ми е гледай външния вид и по-рядките екстри, мотора и да има нещо ще го обслужиш и направиш, ама ламарината, задните носачи и моста тръгнат ли, ти се убива целия мерак. Предишния ми мерцедес w203 (2001г)два пъти му правиха и прагове и врати и кво ли не и винаги избиваше ръжда, което ме накара да го продам въпреки че беше натъпкан от екстри (фабрични). Мотора се газифицира без много трудности и може би няма да усетиш дори, че има газ, но задължително срещу малко по-висока цена от предлаганите бюджетни в момента цени по 800-900лв. Спрямо частите разни модули, агрегати, датчици има много и втора ръка и нови алтернативи. Окачване, спирачки, носачи, масла, филтри, амортисьори (средно към високо качество са съвсем прилични цените)
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: GeorgiGTK
- Privacy Policy