Към съдържанието

  •  

М.Владимиров

Регистрация: 15 ное 2007
Офлайн Последно: 10 фев 2010 - 10:36:53
-----

Моите мнения

В тема:МЕНТЕТАТА на Bosch

06 декември 2007 - 09:21

Уважаеми г-н. Миролюб Владимиров явно ви е провокирало заглавието на темата ми,която държа да подчертая,че описаното в нея е пълна истина.
Въпросната част е закупена и монтирана лично от мен.
Как мога да предявя иск за рекламация при това положение?
С Уважение Александър Михайлов


Уважаеми г-н Михайлов,
напълно сте прав, че отговорът ми в темата, както и в тази в BMW форума, беше провокиран от заглавието и негативните изказвания в нея. Изобщо не се съмнявам, че казаното от Вас отговаря на истината, но не разбирам защо не сте предявили рекламация. Все пак става дума за над 350 лв, както сам казвате. Смея да твърдя, че навреме предявената рекламация тогава, най-вероятно би Ви спестила подмяната на дистрибуторни капачки всяка година...

Ще се опитам накратко да отговоря на поставените от Вас въпроси:
Това, че сте монтирал сам закупените части НЕ Е проблем за предявяване на рекламация. Проблем вече, е твърде дългото време изтекло от покупката им. Правилата за предявяване на рекламация са много прости - свързвате се с магазина, там Ви обясняват кои сервизи имат право да вземат отношение по Вашия проблем, закарвате автомобила си и представяте на персонала документа издаден Ви при покупката. Там преглеждат автомобила и дефектиралата част, и ако установят проблем в производството или материала, просто подменят дефектната част. В случай, че проблемът е предизвикан от некомпетентен монтаж, друга дефектирала част причинила отказа на рекламационната и т.н., заплащате прегледа и на Вас остава решението, къде и как да решите проблема.
Ако решите да се свържете с мен за допълнителни коментари, оставам на Ваше разположение.

Поздрави
Миролюб Владимиров
Р-л отдел „Автомобилно оборудване”
КИРОВ АД
[email protected]

В тема:МЕНТЕТАТА на Bosch

05 декември 2007 - 16:46

Здравейте колеги,
Казвам се Миролюб Владимиров и съм ръководител отдел „Автомобилно оборудване” във фирма „КИРОВ” АД. Тъй като съм убеден в популярността на вашия форум и не бих искал четящите тук да остават с грешни впечетления за нашата фирма, бих искал да изясня някои неточности написани в тази и други теми на форума:
От 1994 година Фирма „КИРОВ” АД не е вносител на продуктите на концерна „BOSCH”. През посочената година е регистрирано дружеството „Роберт Бош България” ЕООД, което е 100% собственост на германската фирма „Robert Bosch” GmbH. Това дружество осигурява доставката на продуктите от марката „BOSCH” за българския пазар, като използва мрежа от дистрибутори за реализацията им. Нашата фирма, е най-големият дистрибутор за страната, като предлагаме в магазините си, както авточасти и сервизно оборудване, така и електроинструменти, и консумативи на марката BOSCH. Всички продукти от марката са ни доставени единствено от „Роберт Бош България” ЕООД.
Всеки един продукт продаден от наш магазин, носи производствена гаранция и за никой потребител не би трябвало да е проблем, при проява на някакъв дефект, да поиска разглеждането му. За целта “BOSCH”е организирала мрежа от сервизи, познати ви като „Bosch Car Service”, които са оторизирани да вземат отношение по предявена от клиента рекламация. Във всеки наш магазин можете да получите информация за координатите на тези сервизи, както и да получите пълно съдействие за разрешаването на проблеми, възникнали от дефектирането на част закупена от наш магазин, като това е валидно за всички продукти предлагани от нас.
В заключение искам да подчертая, че не бихме могли да носим отговорност за продукти закупени от други търговци в България, както и че нашата фирма винаги се е стремяла да предлага качествени продукти на българския потребител (което съм сигурен е добре известно на всичките ни клиенти) и не бихме си позволили „успореден” внос на продукти със съмнителен произход. Искам да ви уверя, че наличието на подобни продукти на българския пазар, подронва нашето и на BOSCH продуктите име, и се опитваме да помогнем на колегите от „Роберт Бош България” ЕООД в пресичането на нелегалния внос. Ще ви бъда благодарен за всяка информация касаеща закупен неистински продукт, носещ марката BOSCH.

За всякакви въпроси можете да се обръщате към мен на e-mail: [email protected] или да потърсите съдействие в някой от нашите магазини.


С уважение:
Миролюб Владимиров
Р-л отдел „Автомобилно оборудване”
КИРОВ АД