Уважаеми г-н. Миролюб Владимиров явно ви е провокирало заглавието на темата ми,която държа да подчертая,че описаното в нея е пълна истина.
Въпросната част е закупена и монтирана лично от мен.
Как мога да предявя иск за рекламация при това положение?
С Уважение Александър Михайлов
Уважаеми г-н Михайлов,
напълно сте прав, че отговорът ми в темата, както и в тази в BMW форума, беше провокиран от заглавието и негативните изказвания в нея. Изобщо не се съмнявам, че казаното от Вас отговаря на истината, но не разбирам защо не сте предявили рекламация. Все пак става дума за над 350 лв, както сам казвате. Смея да твърдя, че навреме предявената рекламация тогава, най-вероятно би Ви спестила подмяната на дистрибуторни капачки всяка година...
Ще се опитам накратко да отговоря на поставените от Вас въпроси:
Това, че сте монтирал сам закупените части НЕ Е проблем за предявяване на рекламация. Проблем вече, е твърде дългото време изтекло от покупката им. Правилата за предявяване на рекламация са много прости - свързвате се с магазина, там Ви обясняват кои сервизи имат право да вземат отношение по Вашия проблем, закарвате автомобила си и представяте на персонала документа издаден Ви при покупката. Там преглеждат автомобила и дефектиралата част, и ако установят проблем в производството или материала, просто подменят дефектната част. В случай, че проблемът е предизвикан от некомпетентен монтаж, друга дефектирала част причинила отказа на рекламационната и т.н., заплащате прегледа и на Вас остава решението, къде и как да решите проблема.
Ако решите да се свържете с мен за допълнителни коментари, оставам на Ваше разположение.
Поздрави
Миролюб Владимиров
Р-л отдел „Автомобилно оборудване”
КИРОВ АД
[email protected]





Публикации
Не казвам
