Стрелката на арматурното табло се програмира софтуерно какво да показва. Тоест при евентуално сменени заден САМ- модул или датчик за нивото на горивото в резервоара е необходимо да се извърши и калибрация на това, което показва стрелката след смяната. Така като гледам - колата ти е С200-2002 година...няма начин да не е сменяван задния модул и най-вероятно след смяната му е спестена калибрацията. Ако беше проблем с прехвърлянето на горивото между двата резервоара - щеше да ти гасне при около половин пълен резервоар ( по показание на стрелката ). Това е според мене.
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: dimhab
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 41
- Разглеждан: 4045
- Титла: Прохождащ
- Възраст: 55 годишен/шна
- Рожден ден: Септември 27, 1969
-
Пол
Мъж
-
Град
София
Други данни
-
Автомобил
w203 2001г. C220CDI - Sold
w124 1994г. Е200С
Информация за контакти
- Telenor 0898408888
1
Neutral
Инструменти
Последни посетители
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: dimhab
- Privacy Policy