Прав си, колега! Възможно е, да не формулирах точно някои модули, но така излезе от кода на грешките- ЕГР. И понеже, този на колата беше чисто нов, а диагностиката го посочи за проблемен, аз не спрях да търся причината. А за дебитомерите, не съжалявам, че ги смених.
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: CNN
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 26
- Разглеждан: 1559
- Титла: Прохождащ
- Възраст: 61 годишен/шна
- Рожден ден: Ноември 24, 1963
-
Пол
Мъж
-
Град
София
Други данни
-
Автомобил
W202 1999, W 211 2007, W 212 2009
6
Neutral
Инструменти
Приятели
CNN не е добавил приятели
Последни посетители
#434370 Проблем с дебитомери W 212.
Публикувано от CNN на 23 декември 2020 - 23:16
#434347 Проблем с дебитомери W 212.
Публикувано от CNN на 22 декември 2020 - 19:52
Ето още малко информация
- 1
#434346 Проблем с дебитомери W 212.
Публикувано от CNN на 22 декември 2020 - 19:42
Бъзможно е и друго име да има този модул, но е част от тази ЕКО система и след неговото почистване, колата е съвсем различна в добрия смисъл.
- 1
#434345 Проблем с дебитомери W 212.
Публикувано от CNN на 22 декември 2020 - 19:35
#434341 Проблем с дебитомери W 212.
Публикувано от CNN на 22 декември 2020 - 19:07
Забавих се с отговора, но много грижи ме налегнаха напоследък. Аз си реших проблема с аварийния режим на колата, но е редно да го споделя, за да предпазя колега от излишни разходи и кахъри. Да, този мотор, 350 cdi, освен основния видим ЕГР има и още един, който е всъщност вакуумен клапан и е точно след дросела. Вътре има една Г образна кривка, която се задръства и като блокира и клапана, колата е винаги в авариен режим. Диагностиката чете проблем с ЕГР. Грешката е Р14А600.
- 2
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: CNN
- Privacy Policy