Не си си го направил сам проблема.Просто трябва да се стегне бренера с ключ .За целта се отвива дюзата и се стяга.Нищо сложно.Всеки сервиз би трябвало да има такъв ключ, и повече от 10-20 лв не би трябвало да ти струва.Здравейте, да споделя за един проблем които си направих сам. Днеска намокрих двигатела и след като запалих взе да пуфти, отворих и от първата дюза духаше въздух, веднага сервиз и ми казаха, че е бренер ама понеже тука не им вяравам на велинградските майсторите първо да питам Вас колеги за особености и може ли да е друго......?
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: 2420
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 48
- Разглеждан: 3733
- Титла: Прохождащ
- Възраст: 50 годишен/шна
- Рожден ден: Октомвpи 13, 1974
-
Пол
Мъж
-
Град
sofia
0
Neutral
Инструменти
Приятели
2420 не е добавил приятели
Последни посетители
Моите мнения
В тема:Бренер?
18 февруари 2009 - 22:30
В тема:E-класа каква?
05 март 2008 - 21:34
Е за 4 000 евро кво искаш баце.В сравнение с тукашните мошенници ония са слънце.Там е нещо като европейското горубляне.Ама поне коли на по 10 години не са на по 150 000км както е тука.И колата е в състояние да те прибере до БГ.Също така е обслужвана с качествени консумативи и то с немска педантичност.Е винаги има изключения,ама който не е голем карък може да се пробва.Само там не го пращаи- там дет са пазарите -в Утрехт ,в Есен и от сорта -свясна кола няма или е ОГРОМНА случаиност .Там само на външен вид са готини- демек нагласени и само чакат некои чужденец да клавне и да си мисле че е ударил киоравото кат си е купил СВЯСНА кола сам от чужбина.
В тема:E-класа каква?
04 март 2008 - 18:57
Ходи баце си докарай една очиларка от Холандия за 4 000 евро,там са евтини и отлично поддържани.Всеки вторник в гр.Утрехт има пазар.Автобуса тръгва от Централна гара-София в неделя,вторник сутринта си там,взимаш си очиларката /щом те кефи/ и се прибираш.Ако питаш мене вземи си мотор без турбо,щото имат дълъг междуремонтен пробег,както беше писал некой тука във форума "Здравина и дълговечност се постигат с импотентни двигатели".А ако си падаш състезател вземи си некоя по мощна.Здравеите колеги скоро мисля да сменям ветерана 190ка 86г дизел с Е-класа,но още се чудя каква да взема знам само че ще е дизел,но какъв точно незнам мисля си за E210 250 тд какво ще кажете даите малко мнения по въпроса.А също така и откъде да я взема дали от БГ или от Германия там имам човек мога да отида при него и да си избера някоя
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: 2420
- Privacy Policy