- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: nmikov
Профил информация
- Група: Нови потребители
- Мнения: 6
- Разглеждан: 775
- Титла: Прохождащ
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Няма попълнена дата
-
Пол
Не казвам
-
Град
Пирдоп
Други данни
-
Автомобил
Е280 цди 4матик 2006
0
Neutral
Инструменти
Приятели
nmikov не е добавил приятели
Последни посетители
Няма последни посетители
Моите мнения
В тема:Проблем с допълнителен подгревател R22/3
14 декември 2020 - 13:59
Не съм сигурен, но по-скоро зависи от климата не от горивото
Sent from my SM-N960F using Tapatalk
Sent from my SM-N960F using Tapatalk
В тема:Проблем с допълнителен подгревател R22/3
13 декември 2020 - 19:38
Ето снимка
Sent from my SM-N960F using Tapatalk
И в няколкото студени дни в които имах лед на предното стъкло за 2 минути се изчиства с този подгревател. Грешката си я има но си работи.
Sent from my SM-N960F using Tapatalk
И в няколкото студени дни в които имах лед на предното стъкло за 2 минути се изчиства с този подгревател. Грешката си я има но си работи.
В тема:Проблем с допълнителен подгревател R22/3
28 април 2020 - 17:08
Здравейте,
Днес имах повече време и направих следните тестове.
1. Грешка 9470 беше curent and present след няколко опита за триене и работа на двигателя на празен ход грешката беше изтрита.
2. Пробвах в живи данни да гледам дали ще се активират нагревателите ( двете половини лява и дясна) но понеже беше топло дори на макс топло да сложех врътките не се получи нищо.
3. Влязох в активиране и активирах по отделни ляв и десен нагревател, като мерех тока и с амперклещи.
При 100% на левия от лаптопа тока го показваше 100А а при активиране на десния беше 80А.
На амперклещите 45А и 37А сътветно.
На практика меренето е в залятата част на подгревателя вероятно, но там нямам начин да почистя смолата.
От направените сравнения се вижда, че модула мери грешно тока, от където може да идва и съобщението за късо.
Хубавата новина е, че вече имам и резеврвен нагревател, който като видях колко е работа да го сменя и за момента ми се уби желанието.
В тема:Проблем с допълнителен подгревател R22/3
24 април 2020 - 16:17
Вчера нямаше грешка и направих тест.Тоя нагревател няма как да има хлабава връзка ,защото и двата полюса са хванати здраво с гайки и дължината на кебелите е не повече от 60 см . И другото което е има вътре мисля ,че бяха около 12 транзистора , които са заляти със смола .А пък стои на сухо място и трудно да влезе влага там .
Вързах диагностиката и при запален автомобил влязох в живите данни и там видях всичко в норми :
Двете половини на нагревателя по 100%
Тока 140А.
Работи така около 2мин и врътнах регулатора за температурата на 23, беше на 26. И двете половини слязоха до 0% и тока спадна до 0А.
Още около 2мин нормална работа.
Пак увеличих на 26 градуса и показа 3ти нагревател късо и 255А и т.н.
Аз продължавам да си мисля, че след транзистора има реотан и той да дава на късо след като поработи и загрее. Колата беше на място и нямаше вибрации.
Sent from my SM-N960F using Tapatalk
В тема:Проблем с допълнителен подгревател R22/3
21 април 2020 - 17:55
Виждал съм този подгревател само на клипчета и на снимки в нета. Не се виждат степени а само два извода. Защо мисля, че е лоша връзка- защото в 99% от случаите прав ток се мери с шунт. Т.е. мери се пада на напрежение и ако е хлабава връзката на шунта ще има много голям ток отчетен в моя случай 255А, което не ми се вярва,че е вярно. До сега да се беше стопила изолацията. Правил съм опити когато няма грешка и го включа принудително има нормални стойности на тока 40А примерно. И грешка не се появява.
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: nmikov
- Privacy Policy