Към съдържанието

  •  

VISOKO

Регистрация: 26 окт 2007
Офлайн Последно: 10 авг 2010 - 19:20:38
-----

Моите мнения

В тема:Проблем с w 202 бензин+газ

09 юли 2009 - 00:37

Колега, "faca", благодаря за съдействието!

Ще систематизирам и подредя в хронологичен ред събитията, за всички заинтересовани!

Когато зимата проблема с тез обороти се появи и си почистих дроселовата клапа и "обучих" според "чистачите" компа с новите "параметри" на клапата, за седмица само на бензин си беше 6. Това, повтарям беше през зимата, при ниски температури и без климатик... Та "чистачите" ме посъветваха да си покарам седмица на бензин, докато се "завърши обучението" на компа. Така и направих. И идва един хубав ден, в който трябваше да мина на газ - минава си автоматично като се позгрее, и ... нещо звук и обороти пак не ми харесват. Но поне са относително стабилни, не падат под 750 и не гасне.
Отивам при газовиците на момента - те споменаха за цитирам "мудна" ламбда сонда... Всичко с Lovato-to е О.К. Карай си и си свиркай...

До сега не ми се НАЛАГАШЕ да се ровя в тез дебри, защото шофирам предимно между градове, а там по-висока скорост, по-добро охлажданене...... Ако някои вземе да пита какво съм чакал досега!

Днес сутринта, пробвах го тоя номер със задържане на контакт за 3 минути и после палене. След като си загря както трябва, обърна на газ. Та джиткам си аз из Варна с работещ климатик и когато хубаво си загря отново ми заиграха ниските обороти !!! И така няколко пъти, а веднъж дори изгасна ДВГ-то. Минах си на бензин и поне спря да гасне, обаче с оборотите - пак не са това което бяха (eex, какви времена).
Веднага на диагностика в БОШ сервиза във Варна (просто разумен, признат в града не алчен професионалист ми го препоръча), и там ме светнаха, че ми е заминала ламбда сондата... Човека обясни и показа, че амплитудата на изходните сигнали от нея (т. е. обратната връзка която осъществява всъщност) трябва да са големи, а те в действително бяха не малки, а направо нюню. Другото, което научих за колата си е, че моята система за управление на двигателя (нещо трибуквено, до 1995г според БОШ било прилагно) не подлежи на "обучение", а си има зададени параметри и си действа по тях, т.е. няма адаптация и автоматична оптимизация и ............, не че било лошо!
Спеца ми ПОКАЗА технологичния живот на ламбда сондата по каталог - 160 000 км. (универсална, щото е по евтина - към 180лв, на Бош, и пак по техен каталог може спокойно да замени ТОЧНО моята).
Неговия съвет: вземаш задължително ламбда сонда Бош, не друга (но не сега щото нямаме:) ), слагат ти я някъде (може и при нас), чистят се образувалите се до този момент грешки (където и да е), и на безин - при газаджиите, те да синхронизират отново двата компа и си готов!!!

Но аз като се сетя какво съм писал в първия ред и половина "Когато зимата проблема с тез обороти се появи и си почистих дроселовата клапа и "обучих" според "чистачите" компа с новите "параметри" на клапата, за седмица само на бензин си беше 6.", май утре ще отида отново за да го подпитам и за температурния датчик! А после, колеги, ще споделя.



Призовавам господата модератори, ако съм бил прекалено подробен с информация относно имена, марки, места и други търговски производни, да предприемат съответните разумни действия. Направил съм го единствено и само с цел конкретизация: например - влиза Пешо тук да търси кво му стаа с колата, и случайно е от Варна (в случая), и вземе ми повярва. Оти му требе да си губи времето и да си тормози на характера?

В тема:Проблем с w 202 бензин+газ

07 юли 2009 - 23:10

KOLEGI, MNOGO SE IZVINYAVAM ZA LATINICATA!!!!!!!!!!

Sushto kato "stefito" zimata si razka4ih akumulatora za da go zaredya, i sled tova zapochnaha problemite mi s oborotite. Kolata e W 202 1.8 1993 godina - s nai-prostiya komp. i s gazov injekcion. Nyakolko puti gasna, trudno se pale6e na benzin - ko6mar; samo za protokola - do nego moment NIKAKVI PROBLEMI: nito na benzin, nito na gaz!!! Sveshti i filtur redovno smenyani - bez promyana. Pochistih si droselovata klapa, i sled tova pone ne mi gasne, no niskite oboroti ne sa kakto predi - 800-900 bez klimatik i 1000-1100 s vkluchen takuv. V momenta sustoyanieto e slednoto: i sus i bez klimatik -750??? A kogato hubavo zagree, ima momenti kogato oborotite padat pod 500 i se promenyat ot 100 do 500 za sekundi i ako ne dam gaz imam use6taneto 4e 6te ugasne dvigatelya... Ot vsichkite servizi det hodih, nyakoi podhvurli, 4e kompa ne6to si zabravil nastroikite s tova razka4ane?!?!?

ZA BOGA, BRATYA, POMAGAITE!!!

Не си извинен, но все пак ще напиша на нашеница какво си написал по-горе на маймуница:

Също като "стефито" зимата си разкачих акумоатора за да го заредя, и след това започнаха проблемите ми с оборотите. Колата е W202 1.8 93г. - с най-простия компютър и с газов инжекцион. Няколко пъти гасна, другно се палеше на бензин - кошмар! Само за протокола - до него момент НИКАКВИ ПРОБЛЕМИ, нито на бензин нито на газ! Свещи и филтър редовно сменяни - без промяна. Почистих си дроселовата клапа и след това поне не ми гасне, но ниските обороти не са като преди - 800-900 без климатик и 1000-1100 с включен такъв. В момента състоянието е следното: и със и без климатик 750rpm, А когато хубаво загрее, има моменти когато оборотите падат под 500 и се променят от 100 до 500 за секунди и ако не дам газ имам усещането , че ще угасне двигателя. От всичките сервизи дет ходих , някой подхвърли, че компа нещо си забравил настройките с това разкачане ???

- Фаца!