Към съдържанието

  •  

mbbg

Регистрация: 25 окт 2007
Офлайн Последно: 05 окт 2009 - 13:10:45
-----

Моите теми

Атего – Камион на годината в България 2008

17 декември 2007 - 13:32

На ежегодния конкурс „Автомобил на годината” Балкан Стар Аутомотив ЕООД представиха неоспоримия лидер в клас 7,5 - 18 т. – Мерцедес-Бенц Атего и заслужено грабнаха приза „Камион на годината в България 2008”.

Публикувано изображение

Представянето на модела през 2007г. е повече от отлично - 40% пазарен дял и 128 продажби към месец ноември /по данни на СВАБ/. Силният старт на модела бе даден още през 2005г., когато сегментът посрещна изцяло новото Атего. От този момент до днес по пътищата на страната ни се движат повече от 250 нови автомобила, доставени от Балкан Стар.

След наградата „Камион на 2007 в България” за Актрос 4141К, сега и най-малкият представител на автомобилите с инвестиционно предназначение постави гордо логото „Камион на 2008” до емблемата на Мерцедес-Бенц.

източник: auto-press.net

Mercedes C-класа: Нов 4Matic

12 декември 2007 - 09:54

Mercedes-Benz вече предлага система за постоянно задвижване на четирите колела за модификациите C280, C350 и C320 CDI.

Новото поколение на механизма за двойно предаване е по-леко (60 до 70 кг в зависимост от модела) и работи по-ефективно. Системата включва седемстепенна автоматична трансмисия и централен диференциал, който разпределя въртящия момент между предната и задната ос в отношение 45:55.

Новият 4Matic е комбиниран с програма за стабилност ESP и система за контрол на сцеплението 4ETS, която изпълнява функцията на блокаж на диференциала, но работи с повече комфорт за пътниците.

Публикувано изображение
Mercedes-Benz вече предлага система за постоянно задвижване на четирите колела за модификациите C280, C350 и C320 CDI.
Публикувано изображение
Новото поколение на механизма за двойно предаване е по-леко (60 до 70 кг в зависимост от модела) и работи по-ефективно.
Публикувано изображение
Системата включва седемстепенна автоматична трансмисия...
Публикувано изображение
...и централен диференциал, който разпределя въртящия момент между предната и задната ос в отношение 45:55.
Публикувано изображение
Новият 4Matic е комбиниран с програма за стабилност ESP и система за контрол на сцеплението 4ETS, която изпълнява функцията на блокаж на диференциала, но работи с повече комфорт за пътниците.

източник: ams.bg

Преговори Mercedes-Benz и Aston Martin ?

07 декември 2007 - 18:19

Немската марка си търси нов партньор. От страна на Mercedes вече имаше официално посещение в кувейтската финансова групировка Dar, която притежава Aston Martin на 50%. Тема на разговора са били възможностите за съвместни инвестиции.

След като се раздели с придобивките си Mitsubishi и Chrysler, Mercedes-Benz остана тъжно и самотно на върха, така че в момента активно се озърта за нов партньор. Доскоро тук се спрягаше Fiat, появиха се слухове за евентуален съюз и с BMW. Най-новото предположение, изтекло в интернет пространството, включва в групата за преговори и британската автомобилна марка Aston Martin, като се разглежда възможността за общи платформи и разработки с цел икономия на средства.
От страна на Mercedes вече имаше официално посещение в кувейтската финансова групировка Dar, която притежава Aston Martin на 50%. Тема на разговор са били възможностите за съвместни инвестиции. В момента се очаква делегация от страна на Aston Martin да посети централното седалище на Mercedes в Щутгарт.
Агенция Speed-Press

Новости от Lorinser за SL и Smart

07 декември 2007 - 12:03

Lorinser тунингова SL65 AMG

Благодарение на модифицираният си двигател купе-кабриолета на Mercedes с мощност 660 конски сили постигна скорост от 325 км/ч на пистата “Нардо” в Италия.
Публикувано изображение Публикувано изображение
На ежегодния тест за максимална скорост, който се организира и провежда от най-добрите фирми за тунинг в света на пистата „Нардо” в Италия, германският тунинг гигант Lorinser представи своята модифицирана версия на Mercedes-Benz SL65 AMG. Благодарение на модифицираните електронна и инжекционна система мощността е покачена от 612 к.с., колкото е на базовия SL65 AMG, на 660 к.с. (485 kW) и 1013 Нм въртящ момент. Така кабриолетът достига максимална скорост от 325 км/ч на дългата 12,4 км писта „Нардо”.
От Lorinser са променили и външния вид с цел подобряване на аеродинамиката. Страните на автомобила са подчертани от агресивни предна и задна брони, по-широки решетки и огромни въздухозаборници, които се използват за охлаждане на двигателя, и въздушна спирачка.
Източник: Speed-Press

Smart Fortwo със 180 км/ч

Както споделят от тунинг- специалиста Lorinser, Fortwo доказа, че има потенциал да „ограбва“ останалите участници в пътното движение не само по отношение на паркирането, но и при потеглянето на светофара.
Публикувано изображение Публикувано изображение
Специалният тунинг пакет, разработен от Lorinser гарантира наистина впечатляващо представяне на пътя. Освен че максималната мощност на трицилиндровия агрегат е увеличена от 84 на 104 конски сили, мъникът със задвижване на задните колела е в състояние да се ускори до 100 км/ч за по- малко от 10 секунди и да развие скорост на движение от до 180 км/ч. Поради това, че фабричният скоростомер е разграфен до 145 км/ч, в пакета на Lorinser е включен и „актуализиран“ измервателен уред, както и специален аеродинамичен кит.

От Lorinser предлагат и специални вежди на калниците, които увеличават ширината на мъника с 55 мм. По този начин, без проблем могат да бъдат монтирани седемнадесетцолови алуминиеви джанти и гуми с размери 215/40 (отпред) и 245/35 (отзад).
източник: auto-press.net

Нов Mercedes-Benz G-class за Светия отец

06 декември 2007 - 09:34

Папа Бенедикт XVI ще използва нов автомобил за бъдещите си появи сред вярващите на площад Свети Петър. Папата получи чисто нов бял, силно модифициран Mercedes G-Class, резултат от 2 години развойна дейност.

Публикувано изображениеПубликувано изображение

Уникалният открит автомобил е разработен изцяло според изискванията на Ватикана, а като основа е използвана версията G 500 на Mercedes- Benz. Видимите доработки са свързани с монтирането на специална, сгъваща се рамка на предното стъкло, допълнителни горни релси за сигурен захвата на ръцете на Светия отец и бял интериор.

Първият „папамобил“ (Nurburg 460 Pullman), произведен от Mercedes- Benz е връчен на папа Пий ХI през 1930 година. През следващите години, Ватиканът получава още няколко специално разработени автомобила, като в момента освен с открития G-class, разполага с доработени и бронирани M- class и S-class.

текст: www.auto-press.net
снимки: Mercedes-Benz