Към съдържанието

  •  

C200

Регистрация: 25 окт 2007
Офлайн Последно: 05 сеп 2008 - 11:25:42
*****

Моите мнения

В тема:Моля помогнете сьс сьвет- МЛ-а ми не пали под минус 5

18 януари 2008 - 23:33

нз от какво може да е проблема.. на един приятел камиона така.. неискаше да пали.. доиде един майстор проверява дузи.. работи.. и накрая го прати да отиде до еко бензиностанция и да си купи спреи.. за палене в студено време или нещо от сорта беше името струваше кам 10 лева.. пръснаха малко във филтара и запали от първия път :)

В тема:имам 8000 лв. какъв МВ да си купя

13 януари 2008 - 16:44

за 6000лв. се продава наистина добра и запазена Ц-ка 180!утре ще се опитам да постна снимки!от първите е,карала я е майката на собственик на авто-сервиз!нама клима,обаче!червена е...друго...шоф.седалка грам не е изтъркана,много неща са сменени....
и мани кво ти разправят некви "спешалистченца"тук! :evil

карала я е майката на собственик на авто-сервиз :coolgrin какви ли не работи.. сам чувал.. карала я стуардеса ама тя само от летиштето до тях и нз си ко още

В тема:FUN Клипове

07 януари 2008 - 19:45

Това е един мои приятел :harabe vbox

В тема:Счупих бронята!!!

07 януари 2008 - 01:17

ако искаш нова броня просто я дочопи цялата.. оставия на някои паркинг.. остави и парчетата и извикаи куките да ти напишат един протокол.. уж че някои те ударил ;) само се огледаи добре.. да не да я оставиш някаде кадето има камери.. като на някои паркинг на хипермаркет примерно

В тема:Копче за рагулиране на фаровете

20 декември 2007 - 19:56

Днес моите фарове вече светнаха както трябва.Първо какво установих.Същото съскане от регулатора на височината на фаровете,и си помислих проблема е там.Да ама не, както казваше един наш известен журналист.При мен се оказа,че е пукнат накрайника на десния фар кадето влиза маркуча който идва от регулатора.Та за какво иде реч.Ако идва вакум до регулатора и се чува съскане,това не значи че той е повреден.Просто се чува въздуха който минава ако е рзхерметизирана системата.За това моят савет е.1.уверете се че до регулатора има вакум.2.ако има, дръпнете с уста от маркуча след регулатора,ако има пропуск ще го усетите,повредата се търси по всички съединения и маркучи които отиват към фаровете.3.Ако няма пропуск след регулатора и има вакум до него, тогава може да сте сигурни че повредата е в самия него.