Е тия дет правят гозови уредби посмъртно не могат да имат всички криви на моторите на които ще се слагат тия уредби -тва е ясно . И съответно се прави компромис като всяка фирма си решава ка и по кои параметри да направи смесообразуването.
Обаче на наи простите газови - тия с плочка си е кат карбуратор- в зависимост от разреждането в колекторите се засмуква и газта.
И дали сместа ще се образува в колекторните тръби или непосредствено преди клапаните е въпрос на техническо изпълнение.
Главните дефекти специално при наште 102 мотор е че при обикновена газова уредба с плочка колекторните ръби са пълни с горивна смес и съответно ако нещо стане -незатворил клапан и т.н тя се пали и гърми ..... и 2 рия релативно по малък проблем но не ваобще за подценяване - на 102 Кджетроника кат се спре помпатан за бензин и се кар ана газ- цилиндърчетата на механичния инжекцион са празни и буталцата се движат нагоре -надолу ама на сухо- Кат гледам от бая написаното в форума -явно няма проблеми засега-но например на Ауди 100 има -там пак е механичен инжекцион К джетроник....
Както казах -точно сгазови не съм се ровил-по скоро спорадично.Но тука в немско вече и на дисел става скъпо та мисля вариянти за газ и ше трябва да се позанимая да разчоваркам по темата.
За да се засмуче газта се намаля отвора над дебитомера и това бърка работата на дв.Ето снимка на моята плочка,има и още един модел но не сьм я снимал.Ще ви я покажа скоро.