Здравейте. От 4 месеца съм собственик на МЛ270цди 2004г Спешъл Едишън. Появи се страннен шум при тръгване от 1700 до към 2300 оборота, като е под товар колата, като е надолу нищо не се чува. Шума е придружен с леко усещане за задържане. Бученето е трудно за описване, но най-вече наподобява "пробита генерация". След като се смени предавката шума изчезва, прави го само при ниска скорост. Иначе сменя перфектно, направо не се усеща. Като сменям ръчно пак е същото в същия диапазон на оборотите. Не светят лампи, не влиза в авариен режим. Само в неделя съм свободен и нямам възможнос да отида при проверен механник, онзи ден отскочих в един близък в обедната почивка - гледа, чуди се, вика - нищо и няма сигурно катализатора е запушен.. Колата си върви перфектно, работи адски тихо но този шум в тези обороти ме дразни.
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Теми: kristiyan92
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 23
- Разглеждан: 1176
- Титла: Прохождащ
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Няма попълнена дата
-
Пол
Мъж
-
Град
София
Други данни
-
Автомобил
Мерцедес Е270ЦДИ
0
Neutral
Инструменти
Приятели
kristiyan92 не е добавил приятели
Последни посетители
Моите теми
Засилен шум преди смяна на скорост
22 януари 2021 - 21:36
Влиза в авариен режим
28 февруари 2020 - 18:11
Здравейте.Имам пореден проблем с Е класа 270цди 2003г.
Колата влиза в авариен режим. Първият път беше набила много грешки след разкачане на акумулатора заради махане на катализаторите - изтриха ги(не беше със стар диагостика) и колата тръгна. Минаха два дни и пак влезна в авариен режим, след рязко подаване на газ. Закачиха я пак на Стара и не показа нищо за което да се хванат. След изчистване тръгна, но след няма и километър пак влезна в авариен режим. Веднага на диагностика - стара показа "Слабо напрежение". Викат сменяй акумулатора, той е обикновен 100AH 720 стартов ток,който е на около година и попринцип дори 1 месец да не се ползва не пада.Трябвало да е AGM, от там идали ядовете(а във форумите е писано, че няма ядове и с обикновен акумулатор а и до сега нямаше проблем). Та възможно ли е заради акумулатора да влиза в авариен режим, все пак AGM-ите са по 400лв и да не стане поредното излишни даване на пари.
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Теми: kristiyan92
- Privacy Policy