Към съдържанието

  •  

nvvelikov

Регистрация: 26 яну 2020
Офлайн Последно: 06 сеп 2023 - 11:44:29
-----

Моите мнения

В тема:Въпрос за диференциал на 2007 S203 200CDI

05 юли 2023 - 06:54

Под надуване нямам предвид ахмашки "мунинг" с черни сажди, а поне да се изравни с Ц220, все пак мотора и кутията са същите, ДПФ и катализатори остават задължително, нищо не мисля да режа и изключвам софтуерно.
При вас как стои въпроса със светлините на позиция "Ауто", че органите при мен се кикерят, искат на 40 градусова жега да паля ксенона...

В тема:Въпрос за диференциал на 2007 S203 200CDI

03 юли 2023 - 23:01

Какви безопасни стойности на мощност и въртящ момент може да понесе моята конфигурация (ДЕ 22ЛА РЕД+722.699)? Имам предвид не брутален ремап със сажди и пушеци, а просто малко да живне колата, поне колкото w210 e200k. Кутията я дават до 330нм, но при 220цди със същата кутия въртящият момент фабрично е около 340, така че това пиков(максимален) въртящ момент ли е или средностатистически?

В тема:Въпрос за диференциал на 2007 S203 200CDI

30 юни 2023 - 17:10

Ето ВИН 

WDB2032071F868459

 

Не знам дали е възможно овърдрайва да не работи, защото не забелязвам голяма разлика в скоростта между 2000 и 3000 оборота. При 2к се движи с около 100 км/ч, а при 3к с около 130+- малко. 

Не съм пробвал да броя предавките, защото досега все съм с ремаркетата(жена, деца) на път и е мисия невъзможна да пазят тишина и спокойствие толкова дълго време :) 

 

Имам и още една чуденка - каква или какви разлики имат помежду си двигателите 200 цди (ОМ646 DE22 LA RED) и 220цди (OM646 DE22 LA), това РЕД го разбирам като редуциран, но дали е само софтуерно редуцирането, или има разлика в турбо, дюзи, кулер или нещо друго. Кутията 722.699 я дават до 330НМ максимален момент, дали един ремап до 360-380 НМ ще и повлияе негативно в краткосрочен план?