Към съдържанието

  •  

DPete

Регистрация: 12 окт 2007
Офлайн Последно: 06 юни 2009 - 00:09:46
-----

Моите мнения

В тема:Това дали е истина ?

25 ноември 2007 - 23:45

Според мен не би трябвало да се движи с повече от 200км/ч, понеже има доста големи паузи между 'прекъсната линия' ,а даже към 180 км/ч

В тема:W203 220CDI запускане на перката

18 ноември 2007 - 00:41

Значи сега е влажно и около 5-7 градуса, запалих колата - перката не се върти, и след около 3 минути показа 50 градуса и перката се въртеше вече..?? Преди седмица нямаше грешки, но ще я инспертирам тази седмица.

А има ли място за притеснения белия дим излизащ от ауспуха, който забелязах сега докато гледах перката или е нормално за дизел при влажно време и студен двигател?

П.С. Акумулаторът не го свалях а само го попреместих настрани и :drift щото не знам кода на радиото и се мъчих 2 часа да навра една не достатъчно дълга и твърда тръбичка в една къса, огъваща се , мека, но за сметка на това тясна тръбичка- 'колянце'!!

В тема:те4 от помпата

17 ноември 2007 - 23:30

Публикувано изображение
2- Подкачаща помпа
3- 'Common Rail'-ът
4- ГНП
Публикувано изображение
1/18- Филтър
14- Охладител на нафтата
3 и 5 - Маркучите, които влизат и съответно излизат отляво на ГНП
!! Именно те са с т.н. "О" пръстени- гумени уплътнения !!
Публикувано изображение
Снимка само на ГНП и гумените уплътнения

В тема:те4 от помпата

17 ноември 2007 - 00:35

Помпата ти се намира като застанеш пред мотора и се понаведеш малко = отпред и леко вляво и естествено над ремъка ! Над нея е подкачащата помпа. Та за помпата (ГНП) - от лявата страна ще видиш 2 маркуча: входен и изходен, и те са с прословутите "О" рингове. Ако тече оттам, можеш и сам да го видиш и ремонтът не мисля, че е скъп поне за тях!!

В тема:Да взема да се пооплача....

17 ноември 2007 - 00:29

Със сигурност има някакъв закон, който те защитава при 'калпав' ремонт на МПС от страна на сервиз!!! Така че ако имаш платежен документ си ОК, а и да нямаш пак можеш да се оплачеш, но може би другаде?!