Към съдържанието

  •  

strelec

Регистрация: 11 окт 2007
Офлайн Последно: 19 дек 2017 - 21:23:53
-----

#368437 Ох ти гаден мерцедес климатик-троник.... или каквото и да си!

Публикувано от strelec на 23 ноември 2015 - 16:56

Привет колега!

Мога да ти кажа със сигурност само следното - от централните духалки духа САМО студено! Но зимата когато ти постъпва топъл въздух в купето от там не духа нищо. Ако пуснеш студен въздух тогава започва да духа от там. След като си купих моя вси1ко работеше, но като застудя и съответно климатроника започна да духа топло централните ми духалки спряха да духат. Притесних се и ходих до сервиза на Мерцедес в Ст. Загора. Казаха, че е много сложно, трябва да се сваля таблото и от там нататък да се види какво не е наред. Цена съотверно космическа. Казах, че няма да духа от там, но за щастие клиент купуващ масло чу разговора ни и ми каза, че от там духа само студено. Завъртях регулатора на ниски градуси и всичко си заработи...

 

Радиатора на климатика и парното са ти един до друг, защото зимата ако ти се запотят стъклата вкл. и климатика. Така радиатора му става най студената точка, а не стъклата ти и оросяването на въздуха става именно там, а не на стъклата. Независимо от това ма теб ти духа топъл въздух. Това не се управлява с клапи, а с електрически клапани, които се намират в ляво до акумулатора.

С това мога да ти помогна.

Успех!


  • 1


#368435 Лост мигачи, фарове - ремонт

Публикувано от strelec на 23 ноември 2015 - 16:30

Привет, колеги!

От както съм купил автомобила не работи светкавицата. От няколко месеца трудно се вкл. дългите - след доста вкл. и изкл. на лоста. След като от седмица започнаха да ми правят проблеми и мигачите (де включат, де не включат), реших че няма вече на къде. Хванах се и започнах разглобяване за да видя как са го сътворили Германците. Междувременно преди време си бях купил един лост втора употреба за да ми е наличен и когато реша просто да го сменя. Да, ама не! Оказа се, че е различен от моя. Моя е ето такъв.

Прикачен файл  общ вид.jpg   41,81K   66 Брой сваляния

Първо откачате акумулатора!

С Т27 се развива въздущната възглавница. Откача се червената й букса.

Прикачен файл  3.JPG   111,49K   14 Брой сваляния

 

С шестограм 10 се развива централния болт с голямо усилие и помощ от приятел.

След това ето тази ролка с лентовия кабел, като е добре да я зевържете, защото е от 2 части и ако се разтвори вътре има лентов кабел, който си е голяма играчка докато се навие.

Прикачен файл  Лентов кабел.jpg   120,92K   18 Брой сваляния

 

Разглобявате кората под волана, защото буксата на кабека за лоста е в ляво под таблото.

След като свалите самия лост със свредло 3-4 мм. разпробивате нитовете - 4 на брой. Ограден в червено.

Прикачен файл  11.JPG   80,83K   15 Брой сваляния

 

Вътре е ето така:

Прикачен файл  20151122_103147.jpg   120,12K   13 Брой сваляния

 

Вадите контактните пластини:

Прикачен файл  20151122_103648.jpg   131,96K   13 Брой сваляния

Почиствате ги от нагара.

 

Пластмасовия превключващ механизъм е износен:

Прикачен файл  20151122_104906.jpg   96,4K   20 Брой сваляния

 

Следва възстановяване с епоксидна смола по подобие на здравия:

Прикачен файл  20151122_141956.jpg   99,36K   14 Брой сваляния

 

Ето го резултата:

Прикачен файл  20151122_143547.jpg   93,7K   14 Брой сваляния

 

Сглобяване с болчета на мястото на нитовете. Проверка с мултицет и всичко е наред.

1-2 – дълги светлини

1-3 – къси светлини

2-11- светкавица

7-6- ляв мигач

7-8 – десен мигач

11-10 – пръскалки

9-12- 0-ва и 1-ва степен чистачки

11-14 – 1-ва степен чистачки

11-12 – 2-ра степен чистачки

11-13 – 3-та степен чистачки

 

Проверка и на комбинираното реле:

Прикачен файл  20151122_122127.jpg   129,36K   18 Брой сваляния

Оказа се, че лявото реле не контактува добре. Зачистване на контактите.

 

След монтиране всичко по обратния ред следва проверка на място. Всичко работи с изключение отново на светкавицата!?

 

 Имате ли идея каква друга може да е причината?


  • 2


#238773 "Задно предаване" срещу "Предно предаване"

Публикувано от strelec на 02 август 2011 - 22:54

Искаш да кажеш, че на мен ми беше по-сигурно с Мерца на сняг !? Да се пързалям като обезумял !? Майка ми и баща ми да не искат да се качат в колата ли !? Да катастрофирам на влажна настилка ( със сигурното задно предаване, хем че се влачих 35-40 метра и всичките опити да овладея колата по всякакъв начин ВСЯКАКЪВ ) и само невероятният късмет да ме спаси от смърт, или от това да погубя нечии друг живот !?
Кажи ми моля те, че е това :kill_myself !
ПП ще питам брат ми дали си пази клипчето от охранителната камера на хотела, за да видиш как от нищо стана нещо !
Или както един познат млад шофер тотализира един прекрасен Нисан 200СХ след гонка на мокро с една Примера ... Само пусна съединителя на 2-ра и литна в мантинелата ...
Моля те, не пиши глупости !!! Задното не е правено за начинаещи шофери, еле на поколението на 190/124 !!!


Колега, за теб така - за мен онака.
В момента управлявам кола със задно - Мерцедес и с предно Опел Вектра В. Е и дума не може да става за сравнение. Като изключим комфорт и т.н., и т.н., и вземен в предвид само следното - с Вектрата 2 пъти ми се е случвало да напусна платното за движение при мокър, хлъзгав път (за щастие без поражения), докато Мерцедеса е почти като залепен за пътя. На 99% си сигурен в поведението му. Няма да те подведе.

Бай Васил по-рано е описал реакциите на начинаещите шофьори и до какво могат да доведат.

А преди години когато почти всички коли са със задно? - да не би тогава да е нямало начинаещи водачи, или докато натрупат опит управляват каруца с ПРЕДНО предаване - магаре и чак след 5 г. се качват на кола със задно?!!!
  • 2


#196518 "Знаете, че сте в 124-ката, когато...?"

Публикувано от strelec на 29 януари 2010 - 19:26

Всичко казано от вас е вярно. Аз ще добавя само, че 124-ата е последния Мерседес правен от инженери, а не от икономисти. Изводите всеки сам би трябвало да може да си ги направи.
:drift
  • 1