Към съдържанието

  •  

stonov

Регистрация: 06 яну 2020
Офлайн Последно: 23 ное 2020 - 12:31:44
-----

Моите теми

Проблем с червен акумулатор на W211

21 ноември 2020 - 17:19

Здравейте, колеги!
Имам един генерален проблем, който вече 2ри месец боря, но май той ме преборва за момента. Та проблема е в това, че ми светка червения акумулатор на таблото. При първото му светване, реших, че е малкия акумулатор понеже си беше още заводския. Смених го, но проблема остана (като веднага след смяната му, при първото палене сутрин на студено - нямаше червен акумулатор, но при всяко следващо палене за деня се появяваше). При първото прочитане на диагностика, ми казаха, че малкото реле до малкия акумулатор отпред е заминало, смених го - без резултат. След отново диагностика, казаха, че малкия акумулатор не е в ред - изпратих го гаранционно, момчетата го тестваха и казаха, че му няма нищо. Отново диагностика - пак същата грешка, разглобиха в багажника задното реле, беше си заминало на пиновете - смених него и буксата в допълнение и отново се връщам на старт линията, палиш - червен акумулатор. Вече се отчайвам какво да правя и къде да я карам тази кола. При замерване, на загасена кола : Малък акумулатор -12,8V ; Голям акумулатор - 12.4V . При запалена кола : Малък акумулатор - 12,8V ; Голям акумулатор : 14.1V . При запалена замерих на предното реле двата дебели кабела, предполагам +/- и показва 1,15V? Малко ме зачуди, но нямам представа колко трябва да има. Та от всичко си мисля, че нещо спира зареждането на малкия и изключва всичко. Ще съм благодарен за някакви съвети какво да погледна преди понеделник, че пак ще я карам ..

Mercedes W211 E220CDI

06 януари 2020 - 19:10

Здравейте! Проблемът се изразява в това, че колата влиза в авариен режим при по-грубо натискане на педала за газта, а и от време на време я усещам, че е по-мудна от преди ? В началото като ми го направи този проблем я закачихме, и излезнаха тези два кода (също, прилагам и снимка) : 
- 0105-001 : Да се провери компонентът B5/1. Сигналното напрежение е твърде високо.
- 1222-001 : Проверете компонент Датчик в компонент B37.(датчик педал на газта). Сигналното напрежение е твърде високо .
След диагностиката изчистихме грешките и нямаше проблеми след груби настъпвания около 100км, подмених въпросният датчик (без да е влизала в авариен режим) Б5/1 и на първите 10км отново авариен режим, вечерта без да я закачаме смених и педала, с някакъв уж работещ и отново нямаше проблеми около 100+км. Обаче от скоро отново започна да си влиза в авариен режим както си и беше. Тези дни ако ми остане време след работа ще я закачим пак, но няма да откажа и някакви мнения на хора минали през това !