Към съдържанието

  •  

baro123

Регистрация: 08 окт 2007
Офлайн Последно: 22 ное 2007 - 19:20:47
-----

Моите теми

пр.броня 124

20 ноември 2007 - 13:39

здраво пичове преди време писах за проблеми с паленето на топъл двигател и много въртене на стартер проблема ми е решен много лесно и просто.оказа се че някоя от дюзите не държи налягане м/у главата на инжекцина и нея самата.РЕШЕНИЕТО:5тата дюза която е на средата на колектора и работи само когато мотора е студен се откача от оригиналната букса и и се връзва към стартера -малкото кабелче което е команда на шалтера+маса и така когато започнете да въртите тя пръска до момента на запалването на автомобила просто нали? резултата е уникален. А СЕГА НА ВЪПРОСА ПРЕДИ ЕДИН ДЕН МЕ УДАРИХА ОТ ПРЕД И МИ Е НЕОБХОДИМА ПРЕДНА БРОНЯ ФАР-ЛЯВ+МИГАЧ АКО НЯКОИ МОЖЕ ДА ПОМОГНЕ ЩЕ СЪМ МНОГО БЛАГОДАРЕН! И АКО СЛУЧАИНО НЯКОИ ИМА МИГАЧ ЗА 123 ДЕСЕН

Проблем с паленето на топъл двигател

30 октомври 2007 - 19:12

Здрасти пичове иамам проблем с паленето на топъл двигател( мерцедес 124 200 Е ) и се надявам, че някой има решение на проблема. Когато е студена пали след 2-3 сек. , но му трчбва време да изглади работата ( прекъсва ). А при топъл мотор върти 10-15 сек. и пак прекасва. През останалото време колата си работи нормално.