Здравейте колеги,
имам следния въпрос:
Колата ми (w211, 2.7,седан, elegance, 2004та) няма опцията за автоматично прибиране на страничните огледала. "Convenience" опцията в менюто липсва.
Възможно ли е все пак да се настрои огледалата да се прибират при заключване?
Четох, че може да се смени някакъв модул на вратата и огледалото и да се получи, някой запознат ли е?
Възможно ли е просто така да се настрои през стар диагностика без да имам тази опция в менюто?
Как бих могъл да го направя?
Благодаря предварително!
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Теми: bgs1nep
Профил информация
- Група: Нови потребители
- Мнения: 6
- Разглеждан: 784
- Титла: Прохождащ
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Няма попълнена дата
-
Пол
Не казвам
-
Град
Lovech
Други данни
-
Автомобил
W211,2004,2.7
0
Neutral
Инструменти
Приятели
bgs1nep не е добавил приятели
Последни посетители
Няма последни посетители
Моите теми
w211 прибиране на странични огледала/ folding side mirrors
17 януари 2020 - 14:52
w211 2.7 cdi 2003 engine check при kick down
13 декември 2019 - 13:44
Здравейте колеги,
нов съм във форума и се надявам да публикувам теамта в правилното подразделение
От около година и половина съм горд собственик на w211ка (2003та година, 5 степеннен автоматик 2,7 цди) и като цяло не съм имал сериозни проблеми (нищо различно от смяна на консумативи и нормалната поддръжка - амортисьори, накладки и дребни кахъри)
От около месец се опитвам да отстраня проблем, който се появи наскоро.
Първо забелязах, че разходът в градски условия и когато колата работи на място се повиши (работейки на място стига до 40,което е максимумът, а в града 12-14),извънградско при нормално каране пада на около 6,6. След това започна да влиза в авариен режим когато натисна педала на газта до доло за да ускоря.
След консултация с майстор и диагностика ми казаха, че имам проблем с ЕГР клапана. Изчистихме го и проблема започна да се появява по-рядко, но разходът остана висок. След седмица-две колата отново започна да влиза в авариен режим при всяко натискане на педала до доло, след което се налагаше да спирам и да стартирам колата наново за да излезе от авариен режим.
Отидох пак при майстора и той ми каза, че клапана е заминал и най-лесно бих могъл да реша проблема като го изолираме (софтуерно), за да не го сменям с нов, защото нямало смисъл, а и не бил евтин. Така и направихме. Сложих и STP добавка за горивото. Като след изолирането на ЕГР имаше някакъв ефект, но проблема не е напълно решен. Разходът, когато колата работи на място и или в градски условия, продължава да е висок (разходът в града падна на около 10, но на място пак стига 40 за минути)
Когато дам пълна газ веднъж на всеки 3-4 пъти (когато колата е студена винаги) колата влиза в аварием режим за секунди, не иска да ускори и като си пусна крака от педала излиза от авариен режим без да я рестартирам. Ако ускороявам равномерно няма проблем, няма треперения, ускорява нормално, проблемът се забелязва само при кик даун.
Закачих я на диагностиката, която имам, и ми показва грешка accelerator pedal sensor failure, но не мисля, че това може да е проблемът за по-високия разход. Мисля си че е дебитомера, защото когато му откача буксата нищо не се променя.
Някой има ли опит с подобен проблем, за да не си купя нов дебитомер и да се окаже, че не е от него? Имате ли идеи, какво още мога да проверя? Благодаря предварително!
Поздрави,
Нед
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Теми: bgs1nep
- Privacy Policy