Да попитам също, какво мислите за CLS W219?
В България има доста голяма разлика в цената с 211, която предполагам се дължи основно на външния и вид.
В Англия гледам цените се почти същите, даже да не кажа, че CLS-a е малко по евтин (заради 4те седалки вместо 5?).
Но до колкото знам, като изключим тези неща е чиста W211-ка и поддръжката и е същата.
Ще съм благодарен ако някой колега с CLS разясни!
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: AntonC
Профил информация
- Група: Нови потребители
- Мнения: 6
- Разглеждан: 865
- Титла: Прохождащ
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Няма попълнена дата
-
Пол
Не казвам
-
Град
Кърджали
Моите мнения
В тема:Покупка на w211
07 декември 2019 - 16:38
В тема:Покупка на w211
06 декември 2019 - 22:28
@Dimitar_AMG
Здравей!
Бюджета ще зависи от това дали ще изпадне някоя офертичка Но да гажем, че грубо би бил между 8 и 13 хиляди лева.
320-ката ми е за предпочитане пред 220, разбира се, но в крайна сметка, каквото излезе в по-добро състояние. Ще проуча също за въздушните възглавници и скоростната кутия. Ако наистина не се развалят често и не са скъпи/трудни за ремонтиране ще си атруват. Възможно е да съм останал с грешно впечатление просто поради големия на тези автомобили и възраста им.
@ЦецоКолев
Разбира се, искам да взема това което ще е най-добро в съотношение цена-качество в допустимите граници, но все пак разбирам какво искаш да кажеш.
Компромиси със сигурността нямам намерение да правя. Все пак искам колата с идеята често да я карам и за по-дълго време. Освен това предпочитам да си взема добре подържана кола за повече пари вместо някоя за по-малко, коята да ми струва пари и време.
Както казах и на колегата горе, ще гледам да е 320 по възможност, пък ако изпадне с въздушни възглавници може и такава да взема.
Благодаря за информацията!
Здравей!
Бюджета ще зависи от това дали ще изпадне някоя офертичка Но да гажем, че грубо би бил между 8 и 13 хиляди лева.
320-ката ми е за предпочитане пред 220, разбира се, но в крайна сметка, каквото излезе в по-добро състояние. Ще проуча също за въздушните възглавници и скоростната кутия. Ако наистина не се развалят често и не са скъпи/трудни за ремонтиране ще си атруват. Възможно е да съм останал с грешно впечатление просто поради големия на тези автомобили и възраста им.
@ЦецоКолев
Разбира се, искам да взема това което ще е най-добро в съотношение цена-качество в допустимите граници, но все пак разбирам какво искаш да кажеш.
Компромиси със сигурността нямам намерение да правя. Все пак искам колата с идеята често да я карам и за по-дълго време. Освен това предпочитам да си взема добре подържана кола за повече пари вместо някоя за по-малко, коята да ми струва пари и време.
Както казах и на колегата горе, ще гледам да е 320 по възможност, пък ако изпадне с въздушни възглавници може и такава да взема.
Благодаря за информацията!
В тема:Покупка на w211
05 декември 2019 - 18:31
@daimler1
@genadi
Благодаря за информацията!
Значи излиза, че колите се почти едни и същи като изключим малка разлика във возията и това че спорта е малко по-барнат.
Въздушните възглавници смятам да ги избегна, ще търся нормално пружинно окачване, тъй като съм чел, че са доста проблемни.
Със сигурност ще търся по-запазена и на по-малко километри. До колкото знам фейслифтовите модели нямат проблем с ръжда или се бъркам?
А по отношение 220 и 320, кой двигател е по надежден? За V6 (ОМ 642?) съм чел, че прави проблем с маслен охладител, който изисква доста труд, но освен това не съм много запознат, но по-големия е за предпочитане.
Чел съм също разни неща за проблемна платка при 7-степенната кутия?
Доста неща не знам за тази колица
@genadi
Благодаря за информацията!
Значи излиза, че колите се почти едни и същи като изключим малка разлика във возията и това че спорта е малко по-барнат.
Въздушните възглавници смятам да ги избегна, ще търся нормално пружинно окачване, тъй като съм чел, че са доста проблемни.
Със сигурност ще търся по-запазена и на по-малко километри. До колкото знам фейслифтовите модели нямат проблем с ръжда или се бъркам?
А по отношение 220 и 320, кой двигател е по надежден? За V6 (ОМ 642?) съм чел, че прави проблем с маслен охладител, който изисква доста труд, но освен това не съм много запознат, но по-големия е за предпочитане.
Чел съм също разни неща за проблемна платка при 7-степенната кутия?
Доста неща не знам за тази колица
В тема:Покупка на w211
04 декември 2019 - 22:03
@Electroblah
Благодаря за информацията! Мекото окачване ми е за предпочитане, така че определено ще гледам Елеганс също.
@ЦецоКолев
Ако влезеш в autotrader.co.uk и погледнеш която и да е обява ще видиш, че сайта автоматично си прави чекове с държавни и застрахователни институции и ти дават следната информация:
Дали колата е претърпяла тежки повреди, дали е скрапирана, пребоядисвана и със сменени номера.
Дали километрите и съвпадат с техническите прегледи и застрахователни данни.
Дали е внос/износ и дали има дългове обвързани с нея.
При нас в България, ако намеря празна кола с ключове някъде в гората, мога да си пусна обява, че и да я продам и после следващият да му мисли. Да не говорим за техническото състояние на някои екземпляри. Знаете как се минава предлед у нас.
Така че, смея да твърдя, че това е доста важна информация при покупка на такъв автомобил, не говорим за Опел Корса.
Не съм споменал бюджет, просто имам нужда от техническа информация. Споменах вноса от Англия, тъй като въпросният Sport модел там го има в изобилие, а при нас не толкова и може да е просто друго наименование за там.
Та, бих бил благодарен ако някой ми разясни разликата между Спорта и другите две.
Благодаря
Благодаря за информацията! Мекото окачване ми е за предпочитане, така че определено ще гледам Елеганс също.
@ЦецоКолев
Ако влезеш в autotrader.co.uk и погледнеш която и да е обява ще видиш, че сайта автоматично си прави чекове с държавни и застрахователни институции и ти дават следната информация:
Дали колата е претърпяла тежки повреди, дали е скрапирана, пребоядисвана и със сменени номера.
Дали километрите и съвпадат с техническите прегледи и застрахователни данни.
Дали е внос/износ и дали има дългове обвързани с нея.
При нас в България, ако намеря празна кола с ключове някъде в гората, мога да си пусна обява, че и да я продам и после следващият да му мисли. Да не говорим за техническото състояние на някои екземпляри. Знаете как се минава предлед у нас.
Така че, смея да твърдя, че това е доста важна информация при покупка на такъв автомобил, не говорим за Опел Корса.
Не съм споменал бюджет, просто имам нужда от техническа информация. Споменах вноса от Англия, тъй като въпросният Sport модел там го има в изобилие, а при нас не толкова и може да е просто друго наименование за там.
Та, бих бил благодарен ако някой ми разясни разликата между Спорта и другите две.
Благодаря
В тема:Покупка на w211
04 декември 2019 - 20:34
Да, с десен волан ще е, но нямам проблем с това, тъй като карам деснячка от доста време. Единственият минус е изпреварване на двулентов път, както всички знаете.Реално изборът ти е между Elegance и Avantgard. Всеки си има своите особености, но ако искаш комфорта, взимай Елеганс. Ако искаш спортното усещане - Авантгарда. От Англия като я внесеш няма ли да е с десен волан? За мен това е голям минус.
Относно това за авангард и елеганс, бях останал с впечатлението, че спорт е по различно от двете други. Или просто е друго наименование за авангард? Благодарен ще съм ако разясниш.
Edit: Разглеждайки обявите, изглежда наистина има разлика. Поне на вид, Sport модела фабрично идва с 18 джанти и пера за скоростите.
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: AntonC
- Privacy Policy