Съжалявам грешката е моя! Наистина не проверих.
Моля модератора да изтрие темата.
И още един път SORRY.
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: Cecodc
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 11
- Разглеждан: 1652
- Титла: Прохождащ
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Няма попълнена дата
-
Пол
Мъж
-
Град
София
Моите мнения
В тема:Проблем с горивомера
10 декември 2007 - 19:36
В тема:Проблем с горивомера
10 декември 2007 - 12:47
Да, показва си правилно, само когато в резервоара има около 15 литра започват колебанията.
В тема:Моля ви помогнете!GSM система Nokia.
25 ноември 2007 - 15:26
Само да приключа темата. При отваряне на дясната кора в багажника намерих модула за телефона сложих сим карта и всичко заспа.
Само дето тези копчета пак не работят но забелязах че там има доста стърчащи кабели и букси, явно предишния собственик си ги е свалил.
Благодаря за помоща.
Само дето тези копчета пак не работят но забелязах че там има доста стърчащи кабели и букси, явно предишния собственик си ги е свалил.
Благодаря за помоща.
В тема:Парното на 124.Нещо издиша.
25 ноември 2007 - 15:13
Аз на моя 124 200ТЕ '91 имах същия проблем. И решението беше следното:
1. Пробвах помпичката - не беше тя проблема. Тя е само за ниски обороти и при високи изключва.
2. Смених термостата - вследствие на тези проблеми и той се развали(Отвори само големия кръг и колата заработи на 60 градуса постоянно)=25лв.
3. Премахнах магнитните игли за регулиране на температурата - Само временно за зимата (миналата 2006-2007)
Намират се веднага под предното стъкло в ляво (две цилиндърчета с мах диаметър 3см.) Така парното работи на само жега, но и това не помогна.
4. В крайна сметка се оказа, че имам съвсем малък теч от самия радиатор, откъдето губя вода => получава се въздушен мехур в системата, който сам по себеси се издига в най-високата точка на цялата инсталация (радиатора за парното)
Когато го форсираш достига вода до там, защото повишаваш циркулацията.
И най-накрая смених целия радиатор с нов (при свалането на стария само от скобите, държащи го отдолу, шурна вода все едно съм пуснал чешмта вкъщи, но когато колата е топла няма теч, а чак когато истине започва да тече. В началото губеше около 100мл/ден а цялата система е 12 литра. Трудно се остановява тъй като антифриза се изпарява)
Та искам да кажа проблема може да е в иглите за регулиране на темп. но е малко вероятно, по-вероятно е да е помичката, но най-вероятно губиш вода от системата.
Проверявай я всеки ден в преди да запалиш, и до няколко дена ще разбереш. Ако проблема е водата, смени радиатора, но ако се наложи доливай само ДЕСТИЛИРАНА вода, за да не прецакаш и нещо друго.
Ходих по хиляди "майстори" докато не дадох 220 лв. за нов радиатор и всичко се реши. Мерцедеса си има страшно парно дори и бензиновия.
Желая ти успех и дано не ти се налага да се ползваш от моя опит с "майсторите"
1. Пробвах помпичката - не беше тя проблема. Тя е само за ниски обороти и при високи изключва.
2. Смених термостата - вследствие на тези проблеми и той се развали(Отвори само големия кръг и колата заработи на 60 градуса постоянно)=25лв.
3. Премахнах магнитните игли за регулиране на температурата - Само временно за зимата (миналата 2006-2007)
Намират се веднага под предното стъкло в ляво (две цилиндърчета с мах диаметър 3см.) Така парното работи на само жега, но и това не помогна.
4. В крайна сметка се оказа, че имам съвсем малък теч от самия радиатор, откъдето губя вода => получава се въздушен мехур в системата, който сам по себеси се издига в най-високата точка на цялата инсталация (радиатора за парното)
Когато го форсираш достига вода до там, защото повишаваш циркулацията.
И най-накрая смених целия радиатор с нов (при свалането на стария само от скобите, държащи го отдолу, шурна вода все едно съм пуснал чешмта вкъщи, но когато колата е топла няма теч, а чак когато истине започва да тече. В началото губеше около 100мл/ден а цялата система е 12 литра. Трудно се остановява тъй като антифриза се изпарява)
Та искам да кажа проблема може да е в иглите за регулиране на темп. но е малко вероятно, по-вероятно е да е помичката, но най-вероятно губиш вода от системата.
Проверявай я всеки ден в преди да запалиш, и до няколко дена ще разбереш. Ако проблема е водата, смени радиатора, но ако се наложи доливай само ДЕСТИЛИРАНА вода, за да не прецакаш и нещо друго.
Ходих по хиляди "майстори" докато не дадох 220 лв. за нов радиатор и всичко се реши. Мерцедеса си има страшно парно дори и бензиновия.
Желая ти успех и дано не ти се налага да се ползваш от моя опит с "майсторите"
В тема:Няколко въпроса относно W124
15 ноември 2007 - 09:51
аз лично моята (124 Е200 С '95+сервизна книжка на 155 000км кожа,климатроник,тонирани стъкла,телефон) си я взех от Германия за скромната сума 4500 евро и с докарването ми излезе 10 000.Много запазена, както салона така и отвън.
Знам, скъпичко е но съм страшно доволен. Успех в търсенето.
Знам, скъпичко е но съм страшно доволен. Успех в търсенето.
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: Cecodc
- Privacy Policy