Към съдържанието

  •  

Cecodc

Регистрация: 24 сеп 2007
Офлайн Последно: 29 мар 2012 - 08:11:00
-----

Моите мнения

В тема:Проблем с горивомера

10 декември 2007 - 19:36

Съжалявам грешката е моя! Наистина не проверих.
Моля модератора да изтрие темата.
И още един път SORRY.

В тема:Проблем с горивомера

10 декември 2007 - 12:47

Да, показва си правилно, само когато в резервоара има около 15 литра започват колебанията. :dontknow:

В тема:Моля ви помогнете!GSM система Nokia.

25 ноември 2007 - 15:26

Само да приключа темата. При отваряне на дясната кора в багажника намерих модула за телефона сложих сим карта и всичко заспа.
Само дето тези копчета пак не работят но забелязах че там има доста стърчащи кабели и букси, явно предишния собственик си ги е свалил.
Благодаря за помоща.

В тема:Парното на 124.Нещо издиша.

25 ноември 2007 - 15:13

Аз на моя 124 200ТЕ '91 имах същия проблем. И решението беше следното:
1. Пробвах помпичката - не беше тя проблема. Тя е само за ниски обороти и при високи изключва.
2. Смених термостата - вследствие на тези проблеми и той се развали(Отвори само големия кръг и колата заработи на 60 градуса постоянно)=25лв.
3. Премахнах магнитните игли за регулиране на температурата - Само временно за зимата (миналата 2006-2007)
Намират се веднага под предното стъкло в ляво (две цилиндърчета с мах диаметър 3см.) Така парното работи на само жега, но и това не помогна.
4. В крайна сметка се оказа, че имам съвсем малък теч от самия радиатор, откъдето губя вода => получава се въздушен мехур в системата, който сам по себеси се издига в най-високата точка на цялата инсталация (радиатора за парното)
Когато го форсираш достига вода до там, защото повишаваш циркулацията.
И най-накрая смених целия радиатор с нов (при свалането на стария само от скобите, държащи го отдолу, шурна вода все едно съм пуснал чешмта вкъщи, но когато колата е топла няма теч, а чак когато истине започва да тече. В началото губеше около 100мл/ден а цялата система е 12 литра. Трудно се остановява тъй като антифриза се изпарява)
Та искам да кажа проблема може да е в иглите за регулиране на темп. но е малко вероятно, по-вероятно е да е помичката, но най-вероятно губиш вода от системата.
Проверявай я всеки ден в преди да запалиш, и до няколко дена ще разбереш. Ако проблема е водата, смени радиатора, но ако се наложи доливай само ДЕСТИЛИРАНА вода, за да не прецакаш и нещо друго.
Ходих по хиляди "майстори" докато не дадох 220 лв. за нов радиатор и всичко се реши. Мерцедеса си има страшно парно дори и бензиновия.
Желая ти успех и дано не ти се налага да се ползваш от моя опит с "майсторите"

В тема:Няколко въпроса относно W124

15 ноември 2007 - 09:51

аз лично моята (124 Е200 С '95+сервизна книжка на 155 000км кожа,климатроник,тонирани стъкла,телефон) си я взех от Германия за скромната сума 4500 евро и с докарването ми излезе 10 000.Много запазена, както салона така и отвън.
Знам, скъпичко е но съм страшно доволен. Успех в търсенето.