Към съдържанието

  •  

NIKSAN

Регистрация: 21 сеп 2007
Офлайн Последно: 11 ное 2007 - 19:14:41
-----

Моите мнения

В тема:Нов проблем

11 ноември 2007 - 19:14

ako moje6 da raboti6 multicet moga da se opitam da ti kaja koe sled koe da proveri6 za da otkrie6 kyde e problema...?

В тема:Нов проблем

11 ноември 2007 - 19:10

problemyt ne e v klaksona a v mackite :)

В тема:Кабели

08 ноември 2007 - 21:17

братле наскоро някъде четах че bosch са преместили почети цялото си производство в братска турция така че явно вече трябва да ги наричаме boschlaf незнам дали все още може да им се има воверие но то ще се чуе - да не стане само като със свещите им ...

В тема:Кабели

08 ноември 2007 - 21:06

моето мнение е да си купиш един кабел с лула 2ра употреба (като разбира се го пробваш преди да го платиш :happy: ) защото качество като на частите за първично вграждане няма да намериш никъде на пазара за авто части а следващият път когато ти се БУШОНДИСА кабел ги смени всичките наведнъж за да не се занимаваш с кабели ден през ден ...

В тема:няма спирачки

07 ноември 2007 - 22:47

братле като чета отговорите на колегите и като имам предвид какво бих направил аз мога да те посъветвам следното
за да имаш добри спирачки вакум помпата трябва да създаде ПОД-налягане(вакум) в сервоусилвателят) ТАКА ЧЕ
1.Провери вакум маркучетата ( най-евтиният ремонт който може да извършиш дори и сам )
2.Ивади маркучат който излиза от вакум-помпата и влиза в сервото за да провериш зали помпата създава вакум(дърпа) вадиш маркуча от страната на сервото разбира се
важно е първо да провериш маркучите защото ако има отечки по маркучите ще ти се стори че помпата не прави налягане
мисля че няма нищо сложно и съм сигурен че ще победиш успешно