Здравейте.
Днес установих проблем на моята Е270 цди 2003 г. - мотора не можа да вдигне над 2600 оборота, като на 3 и 4 скорост около 1800-2000 оборота имаше неприятни вибрации, особено по баир нагоре беше супер тегаво и мотора не работеше гладко.
Закачих я на диагностика и изписа грешка за ниско налягане - преди около месец маркуча дето излиза от горивния филтър се беше спукал и колата изгасна на едно кръстовище - възможно ли е грешката за ниското налягане да е останала от тогава и мотора да влиза в някакъв safe mode сега?
Моля ви помагаите от какво може да е проблема и как да го разреша?
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Теми: AlexanderKel
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 21
- Разглеждан: 758
- Титла: Прохождащ
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Няма попълнена дата
-
Пол
Не казвам
-
Град
Silistra/Kazanlak
Други данни
-
Автомобил
Mercedes E270 cdi (W211) 2003г.
0
Neutral
Инструменти
Приятели
AlexanderKel не е добавил приятели
Последни посетители
Моите теми
Проблем с налягането?
07 юни 2020 - 19:08
Студен старт вибрации
25 ноември 2019 - 11:17
Колеги, като паля колата сутрин в купето се усещат странни некомфортни вибрации. Мислех, че са от тампона на двигателя, но днес забелязах че оборотите играят като я запаля сутринта при студен старт. Изчаках я 2 минути да поработи на място, след само 1 км вече се нормализира и още преди колата да е загряла оборотите стоят стабилно и в купето спират да се усещат вибрации.
След като купих колата и я закачихме на диагностика, излезе някаква грешка в 4 и 5 цилиндър. Майстора каза да и сложа добавка, заредих дизел V power от шела и след 3 дни като я закачихме отново всичко си беше ок.
Някаква идея от какво може да е и трябва ли да се притеснявам?
Колата е W211 Е270 cdi 177к.с. 2003 година.
След като купих колата и я закачихме на диагностика, излезе някаква грешка в 4 и 5 цилиндър. Майстора каза да и сложа добавка, заредих дизел V power от шела и след 3 дни като я закачихме отново всичко си беше ок.
Някаква идея от какво може да е и трябва ли да се притеснявам?
Колата е W211 Е270 cdi 177к.с. 2003 година.
Нова кола - екстри и проблемите пред нея?
30 октомври 2019 - 21:16
Здравейте, колеги!
Вчера смених старата А класа 170 cdi 2000 г. с Е класа 270 cdi 2003 г.
Като изключим факта, че джамбазина ме по излъга за вноса на колата (купена е в Австрия, а каза че е внос от Германия) и в обявата пишеше, че е 2004 г.,а като гледам по сервизната книжка първото обслужване на 5000 км е било през 2003 г. а по VIN номера даже е произведена 2002 г. май...
Като цяло изглежда доста запазена, яд ме е за 3 неща (преди 2004 купетата не са подцинковано и е предпоставка да избие ръжда, не знам дали в Австрия колата ще е поддържана като в Германия (макар че по сервизната книжка, ако не е фалшива или е от друга кола) до 140 хил км има печати от поддръжка в сервиз на мерцедес и е възможно да е била в Германия, след това да е продадена в Австрия на 2ри собственик (или просто австриеца я е обслужвал само първите 5 години в официалното представителство на Мерцедес, не знам), и това че е взета за 2100 евро от Австрия а аз се изръсих с 7200 лв тук
(което е нормално за БГ пазара на коли сякаш). Макар че като знам какви таралясници гледах преди това за по 8 бона внос от Дания, пълни с ръжда и гумите по капли спаднали, предния капак не може да се отвори... не е лоша сделка всякаш. Поне всичко работи на първо четене и изглежда запазена. Да, няма много екстри като подгрев и dynamic control, но за мен е по-важно колата да си е наред технически и да върви. Вече като отида вдругиден (като оправя регистрациите) в сервиза, ще си проличи дали съм направил правилния избор. За сега като минуси съм забелязал само някаква странна вибрация вътре в купето, най-вероятно от тампон (не е от двигателя, той си мърка тихо) и това че в по-ниските скорости (втора/трета) колата малко по странно върви (не фатално, но като си дойде на 4та върви много по гладко и тихо). Аз по принцип не съм джигит и не настъпвам изобщо педала на газта, стремя се винаги да ускорявам супер плавно, не знам може е от това да е). И още един проблем - при всички мерцедеси C и Е клас, които гледах, наблюдавах едно и също нещо - като за станеш пред колата срещу двигателя, от ляво на него има една широка тръба (въздуховод ли е, не знам, ще ме извинявате) но при абсолютно всички забелязах по странни вибрации (силни), които създават повече шум, като всякаш тази "тръба" нещо и липсва и не е закрепена правилно към двигателя, защото като го натиснеш малко с пръст да се прибере към двигателя, тоз шум и вибрациите спират.
Та, малко се отпуснах, сега по темата. Интересува ме дали е възможно да синхронизирам следните екстри за колата си, както и ако можете да препоръчате читав майстор (в района на Казанлък по възможност).
1) ПЕЧКА С ДИСТАНЦИОННО ЗАПАЛВАНЕ
Гледам че средно вървят по 150 лв, има ли някакви изисквания за марка или може да се сложи всякаква ПЕЧКА. Искам да я паля от терасата с дистанционно, защото колата няма да се държи в гараж и да няма студени стартове двигателя през зимата. Гледах и джаджи за по 300-400 лв за дистанционно запалване на автомобила със защити против хакерски атаки. Това реално ли е, понеже не ме бърка и така да я стоплям, само ме притеснява да не ми прихванат сигнала на колата и като сляза да я няма
А минуса на т.нар. мокри печки от колега във форума четох че използвали вентилатора на парното и при изключен двигател събаряли акумулатора. Гледах и устройства от телефона с приложение да си палиш колата, но за тая цена дето бяха ме съмнява да е истина. Какъв въриант мислите че е най-добре за загряване на колата?
2) Visseo устройство за сдвояване на телефона ти през блутуут с колата?
Много четох по темата и още не мога да си обясна за какво аджеба ви е това нещо? Какви толкова функции има, да гледаш телефона си през таблото, като мога просто да го извадя и да работя с него?
По принцип в колата имам телефон в подлакътника, а на таблото като го разглеждах на едно място искаше SIM карта, така че предполагам ако дублирам картата си би трябвало да мога да вържа телефона за колата. Само още не мога да разбера какви са предимствата на тая "екстра" от преди 15 години?
3) ПАРКТРОНИК / КАМЕРА ЗА ЗАДНО ВИЖДАНЕ
Както казах слизам от А класа, предната ми кола и тя беше хечбек (Ривър), та габаритите на тая Е класа сега определено ме стряскат, най-вече при паркиране вечер Колата има отзад на бронята диагонално на шофьорската седалка едно "жлебче" като за парктроник ужким, но досега не съм го чул да се обажда. А отпред е с малката "навигация" (в скоби понеже няма изобщо такава) и не знам дали изобщо има вариант да се монтира камера (четох че нямало USB вход в колата, така че е възможно да няма и видео вход). Гледах камери вградени в огледалото за задно виждане, но не ми се ще да сменям завоското с някой ментак, дето и то не се знае дали ще тръгне щото и то ще иска видео вход. Какъв вариант ще предложите?
4) ЗАТЪМНЯВАНЕ НА СТЪКЛА
Колата не е с кожен салон, но въпреки това към чувал че тунирането на стъклата лятото смъква с 5-10 градуса температурата в купето. Ако може да предложите къде затъмняват добре стъклата ще съм благодарен (това може да стане и на пролет)
5) КАСКО
За първи път се качвам в по скъпа кола и ако някой ми я на драска няма да ми е през оная работа, както със старите таралясници. Но пък струва ли си да се хвърлят едни 700 лв на година за тоя дето духа дето се вика, щото моето мнение ппц е негативно за тия застраховки. Човек, които си пази много вещите съм, телефон досега не съм чупил, птп за 6 години нямам (само глоби за превишена скорост
) а колата както казах не я юркам нещо, но пък не съм и сам в движението за да има гаранция че друг няма да ме ужули.
Та, какво е вашето мнение за т.нар.каско?
6) Относно обслужването:
ЗАДЪЛЖИТЕЛНО:
- масло на двигател
- филтри (маслен, горивен, въздушен, купе)
Тези ако са в добро състояние мисля че мога да ги пропусна?
- масло на скоростна кутия
- спирачни дискове и накладки
- ремък с ролки
За гумите казаха че са запазени доста и са хубава марка, мисля да изкарам зимата с тях и да купя летни Out.. нещо беше марката, асиметрични и се държели много добре на мокро време при аквапланиинг, според колеги от форума.
Но джантите са алуминиеви, според вас добре ли е да джиткам зимата с тях, или да взема стоманени още сега?
7) ФАРОВЕ
Знам че са проблем при всички очилатки преди 2006 г, но ако сменя отражателите ще има ли ефект според вас, тъй като гледах една обява за кола внос от Англия и пича е преобразувал фаровете за нашето движение и е сменил цялостно фаровете, блестяха в сравнение със старите, та струва ли си да сменям рефлекторите или целите фарове ако трябва, или да взема някакви по-силни крушки? Дългите светят добре иначе
Извинявам се за дългия роман, просто ми е първа тема и гледах да напиша всичко от впечатленията ми до момента по марката и да питам всичко което не ми е ясно още в една тема, иначе се колебаех много за новата кола, мислех някоя по нова А класа да взема за същите пари, като цяло отново се въртях около мерцедес поради 2 причини - изключително корава марка (никога не ме е оставяла на пътя, без никакви капиталови ремонти) и изключително удобния за мен автомат-типтроник, който си го карам като ръчка извънградско
Благодаря на всички колеги, които ще изчетат "романа" и ще дадат адекватно мнение по въпросите ми!
Вчера смених старата А класа 170 cdi 2000 г. с Е класа 270 cdi 2003 г.
Като изключим факта, че джамбазина ме по излъга за вноса на колата (купена е в Австрия, а каза че е внос от Германия) и в обявата пишеше, че е 2004 г.,а като гледам по сервизната книжка първото обслужване на 5000 км е било през 2003 г. а по VIN номера даже е произведена 2002 г. май...
Като цяло изглежда доста запазена, яд ме е за 3 неща (преди 2004 купетата не са подцинковано и е предпоставка да избие ръжда, не знам дали в Австрия колата ще е поддържана като в Германия (макар че по сервизната книжка, ако не е фалшива или е от друга кола) до 140 хил км има печати от поддръжка в сервиз на мерцедес и е възможно да е била в Германия, след това да е продадена в Австрия на 2ри собственик (или просто австриеца я е обслужвал само първите 5 години в официалното представителство на Мерцедес, не знам), и това че е взета за 2100 евро от Австрия а аз се изръсих с 7200 лв тук

Та, малко се отпуснах, сега по темата. Интересува ме дали е възможно да синхронизирам следните екстри за колата си, както и ако можете да препоръчате читав майстор (в района на Казанлък по възможност).
1) ПЕЧКА С ДИСТАНЦИОННО ЗАПАЛВАНЕ
Гледам че средно вървят по 150 лв, има ли някакви изисквания за марка или може да се сложи всякаква ПЕЧКА. Искам да я паля от терасата с дистанционно, защото колата няма да се държи в гараж и да няма студени стартове двигателя през зимата. Гледах и джаджи за по 300-400 лв за дистанционно запалване на автомобила със защити против хакерски атаки. Това реално ли е, понеже не ме бърка и така да я стоплям, само ме притеснява да не ми прихванат сигнала на колата и като сляза да я няма

А минуса на т.нар. мокри печки от колега във форума четох че използвали вентилатора на парното и при изключен двигател събаряли акумулатора. Гледах и устройства от телефона с приложение да си палиш колата, но за тая цена дето бяха ме съмнява да е истина. Какъв въриант мислите че е най-добре за загряване на колата?
2) Visseo устройство за сдвояване на телефона ти през блутуут с колата?
Много четох по темата и още не мога да си обясна за какво аджеба ви е това нещо? Какви толкова функции има, да гледаш телефона си през таблото, като мога просто да го извадя и да работя с него?
По принцип в колата имам телефон в подлакътника, а на таблото като го разглеждах на едно място искаше SIM карта, така че предполагам ако дублирам картата си би трябвало да мога да вържа телефона за колата. Само още не мога да разбера какви са предимствата на тая "екстра" от преди 15 години?
3) ПАРКТРОНИК / КАМЕРА ЗА ЗАДНО ВИЖДАНЕ
Както казах слизам от А класа, предната ми кола и тя беше хечбек (Ривър), та габаритите на тая Е класа сега определено ме стряскат, най-вече при паркиране вечер Колата има отзад на бронята диагонално на шофьорската седалка едно "жлебче" като за парктроник ужким, но досега не съм го чул да се обажда. А отпред е с малката "навигация" (в скоби понеже няма изобщо такава) и не знам дали изобщо има вариант да се монтира камера (четох че нямало USB вход в колата, така че е възможно да няма и видео вход). Гледах камери вградени в огледалото за задно виждане, но не ми се ще да сменям завоското с някой ментак, дето и то не се знае дали ще тръгне щото и то ще иска видео вход. Какъв вариант ще предложите?
4) ЗАТЪМНЯВАНЕ НА СТЪКЛА
Колата не е с кожен салон, но въпреки това към чувал че тунирането на стъклата лятото смъква с 5-10 градуса температурата в купето. Ако може да предложите къде затъмняват добре стъклата ще съм благодарен (това може да стане и на пролет)
5) КАСКО
За първи път се качвам в по скъпа кола и ако някой ми я на драска няма да ми е през оная работа, както със старите таралясници. Но пък струва ли си да се хвърлят едни 700 лв на година за тоя дето духа дето се вика, щото моето мнение ппц е негативно за тия застраховки. Човек, които си пази много вещите съм, телефон досега не съм чупил, птп за 6 години нямам (само глоби за превишена скорост

Та, какво е вашето мнение за т.нар.каско?
6) Относно обслужването:
ЗАДЪЛЖИТЕЛНО:
- масло на двигател
- филтри (маслен, горивен, въздушен, купе)
Тези ако са в добро състояние мисля че мога да ги пропусна?
- масло на скоростна кутия
- спирачни дискове и накладки
- ремък с ролки
За гумите казаха че са запазени доста и са хубава марка, мисля да изкарам зимата с тях и да купя летни Out.. нещо беше марката, асиметрични и се държели много добре на мокро време при аквапланиинг, според колеги от форума.
Но джантите са алуминиеви, според вас добре ли е да джиткам зимата с тях, или да взема стоманени още сега?
7) ФАРОВЕ
Знам че са проблем при всички очилатки преди 2006 г, но ако сменя отражателите ще има ли ефект според вас, тъй като гледах една обява за кола внос от Англия и пича е преобразувал фаровете за нашето движение и е сменил цялостно фаровете, блестяха в сравнение със старите, та струва ли си да сменям рефлекторите или целите фарове ако трябва, или да взема някакви по-силни крушки? Дългите светят добре иначе
Извинявам се за дългия роман, просто ми е първа тема и гледах да напиша всичко от впечатленията ми до момента по марката и да питам всичко което не ми е ясно още в една тема, иначе се колебаех много за новата кола, мислех някоя по нова А класа да взема за същите пари, като цяло отново се въртях около мерцедес поради 2 причини - изключително корава марка (никога не ме е оставяла на пътя, без никакви капиталови ремонти) и изключително удобния за мен автомат-типтроник, който си го карам като ръчка извънградско

Благодаря на всички колеги, които ще изчетат "романа" и ще дадат адекватно мнение по въпросите ми!
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Теми: AlexanderKel
- Privacy Policy