Към съдържанието

  •  

ml500

Регистрация: 15 сеп 2007
Офлайн Последно: 13 авг 2024 - 11:12:53
-----

Моите мнения

В тема:Компютърна диагностика Къде?

20 септември 2020 - 08:10

Оказа се нагар по едното краче на бушона за въздушната помпа. Стар диагнозата помогна с това, че може да се задействат отделни детайли и възли за проверка, че работят и така да се отхвърлят вариантите за повреда, докато се достигне до първопричината. Друг път ще знам, че не е достатъчно бушона да го меря отгоре на верига дали не е прекъснат, а трябва да се извади от гнездото и да се огледа по-внимателно. С две думи, доволен съм че ми се размина излишните покупки на части без нужда.

Поздрави на всички, които се отзоваха със съвети! 


В тема:Компютърна диагностика Къде?

26 август 2020 - 17:19

Всичко си работи нормално, духа здраво като и се подаде 12V.

Изгледал съм много клипове и шума при работа на помпата е нормален, няма стържене на лагери или вибрации.

Проблемът е, че сутрин при студен двигател помпата ВЪОБЩЕ не се включва и съответно не духа през изхода на помпата.


В тема:Компютърна диагностика Къде?

24 август 2020 - 10:17

Здравейте колеги,

Питането ми е за 2006 година, бензинов ML500, W164, американско изпълнение, тоест, докарана е от там.

Свети ми чек ейнджъна и при прочитане с няколко програмки дава грешка P0410-проблем със системата за вторичния въздух.

Вероятно повечето от запознатите знаят за какво служи тази система:

Това е една въздушна помпа, тип сешоар, която се включва при палене на студен двигател за около 30-40 секунди, за да вкара допълнителен въздух в системата и да започнат по-бързо катализаторите да работят в нормален режим. Тоест, катализаторите да загреят по-бързо....

Тъй като тази грешка е много обща и обхваща цялата система, въпросът ми е, ще може ли със Стар Диагнозата да се конкретизира кой детайл е проблемен и да го подменя?

Проверил съм предварително, бушона и релето-работят.

На помпата-сешоар като и се подаде директно от акумулатора 12 волта си работи и духа добре.

Но сутрин на студен двигател помпата не се включва и не духа, за съжаление.

Остават за проверка няколкото соленоидчета, маркучета и вакууми.

Бих предпочел да избегна системата проба/грешка. Да сменя всичките неща и евентуално проблема да не се отстрани, което ще е дразнещо.

Според вас има ли шанс със Стар Диагнозата да се установи по-конкретно кои елементи са за подмяна и/или евентуално от къде идва проблема?

Иначе колата си работи без никакви проблеми, единствената досада е, че при изчистване на грешката след ден-два шофиране отново светка чек ейнджъна и така...

Предварително благодаря на отзовалите се и поздрави на всички!