Да, като се стопли пращам и двата дросела. Когато оправи моя беше споменал за моторче вътре, ако имало проблеми, че може да го смениш. Ти ще видиш и ще прецениш, ако намериш нещо. Кабелите ще са ми последен вариант, че предния път ги вадих 1 месец, ама основно се чудех как, вече знам как.
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: SRankovski
Профил информация
- Група: Нови потребители
- Мнения: 10
- Разглеждан: 1000
- Титла: Прохождащ
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Няма попълнена дата
-
Пол
Не казвам
-
Град
Габрово
Други данни
-
Автомобил
W202 C180 '95
Моите мнения
В тема:C180 111.920 проблем с празен ход и при студен старт
15 март 2021 - 18:00
В тема:C180 111.920 проблем с празен ход и при студен старт
11 март 2021 - 18:42
2 седмици по късно, няма проблеми за сега. Единственото което не ми харесва, но не знам дали не е нормално е следното: студен мотор, при подаване по-рязко на газ при по-малко от ~1500 оборота колата все едно не си направил нищо и оборотите просто замръзват и не ускорява, а чак след 5-10 сек. започва да ускорява едвам едвам до ~2000, където се оправя. Понякога даже за част от секундата падат оборотите и тогава пак започва да ускорява нормално, даже все едно се отпушва нещо. Пробвах до долу педала на газта, оборотите застиват/падат и после мръсна газ рязко все едно тапа на шампанско (и сълзи...). Само студен мотор като е и няма значение от предавката. Като загрее си е нормално, колкото и газ да подам, тя си ускорява плавно, спокойно и според степента на натоварване (баир, равно, багаж и т.н.). Като се постопли ще върна моя дебитомер, че да пратя този на колегата да смени кабелите, всъщност може и моя да пратя да го прегледа (първо ще пробвам пак с него), а ще карам другата таратайка.
А се чудя покрай частите които взех наскоро, какво да правя с кабелния сноп който придобих. Търси ли се нещо такова (като трябва да се ремонтира) или да го пратя на колегата да го оправи и тогава или да не се занимавам.
В тема:C180 111.920 проблем с празен ход и при студен старт
03 март 2021 - 21:59
Мислел съм си го, но не знам къде да намеря, а и някъде по някоя тема четох, че е без значение. Не са ли всичките еднакви в Европа? Знам че в ЮАР да речем е друг, защото там има още оловен бензин например.
В тема:C180 111.920 проблем с празен ход и при студен старт
02 март 2021 - 18:59
Може да пробваш с друг PMS от същия мотор ако се докопаш аз само това не съм пробвал.
Тоест комутатор?
За 2 дена каране не мога да преценя има ли разлика със сменен дросел, тъй като и преди имаше дни когато всичко е ок, освен лошата работа на двигателя. Не работеше равномерно, много фино се мърдаха оборотите и двигателя "претръпваше", май сега го няма това, но дано да стане пак студено времето 0/-5 ще видим. Ще си я карам за сега всеки ден, че и по село и малко повече километри да навъртя.
Това което ми хрумна, като отворих дросела е нагласянето с двете болчета вътре в него, може ли да повлияе. Макар че колегата като е сменял кабелите на моя дросел, надали ги е бутал нещо, че да се наруши работата, защото преди нямаше проблеми. Мен това винаги ме е чудело, защо след като смених кабелите и тогава се промениха нещата, няма къде какво да съм натиснал и прекъснал или скъсал
В тема:C180 111.920 проблем с празен ход и при студен старт
26 февруари 2021 - 19:46
Като цяло за сега няма разлика с 100 октана от Лукойл, но те бяха 24л, нямаше повече място. Даже за 2ри път при палене сутринта на 0/-5 градуса ми направи ново пет. Вдигнаха се оборотите до 3000, загасих колата, запалих и се оправи.
Измерих стойностите на моя дросел:
4-8 = 10 Ома;
1-7 = 2,4 кОма;
1-7 = 1,7 кОма;
2-7 = 1,4 кОма;
5 и 6 = 635 Ома.
Утре ще го сменя с от друга кола да видя как ще е. Предният собственик не е казвал да е имал проблеми, освен с педала на газта който клеясвал или нещо подобно и ми гарантира, че там е проблема не в дросел, но ми даде части струващи около 1000лв само за 250лв така че само се съгласявам и не споря с него . За всеки случей измерих (замерва се с камъни) и неговия дросел (който е за ремонт на кабелите, като го отворих):
4-8 = 19 Ома (първия път го измерих 12 );
1-7 = 2,4 кОма;
1-7 = 1.9 кОма;
2-7 = 1,6 кОма;
5-6 = 616 Ома.
Референтни стойности, които ги има в едина друга тема, даже май в две ги гледах:
4-8 = 8-10 Ома (моторче празен ход);
1-7 = 2,3 - 3 кОма (затворено положение);
1-7 = 1,5 - 2,2 кОма (отворено положение);
2-7 = 1,2 - 1,6 кОма (не трябва да се променят стойностите при отваряне/затваряне);
5-6 = 620 Ома (ключто като цъкне).
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: SRankovski
- Privacy Policy