Към съдържанието

  •  

Cougar

Регистрация: 06 сеп 2007
Офлайн Последно: 21 ное 2017 - 16:52:56
****-

#358259 Нов shock тест за бенц

Публикувано от Cougar на 15 януари 2015 - 23:18

само аз ли не забелязвам нищо фрапиращо след "интервенцията" :)


  • 1


#348431 Емиграция - заслужава ли си???

Публикувано от Cougar на 02 май 2014 - 20:28

Само да попитам - В България на някой от четящи/коментиращи по нормалния начин нещата получават ли му се? Говоря комплексно за всичко - образование, работа, дом, бизнес. Без помощ на родители/чичовци/стринковци/лели/познати/НАШИ ХОРА/ЕДИН С ВРЪЗКИ ТАМ и т.н.?


  • 1


#325755 Трябва ми помощ

Публикувано от Cougar на 06 юли 2013 - 14:04

Проблемът е решен. Благодарности и на Бай Васил затова, че ме изслуша много внимателно по телефона въпреки почивният ден и бе готов да помага с каквото и както мойе. Проблема се оказа в ключа. Благодарности и на момчетата, които работят точно в началото на бул. Сливница, след круговото на сточна гара. Бяха зарити с работа, а като разбраха, че не сум от града и бурзам да путувам веднага се заеха. Препоручвам ги! Работят бурзо и на много приятни цени.

п.п. Отново сум с кирилизатор и вероятно има много правописни грешки.


  • 4


#308821 Пазете се от denis_amg - Измамник

Публикувано от Cougar на 18 януари 2013 - 13:04

Сигурен, съм че чете! Вижда какво се пише и т.н. На мен от продавалника ми писна да пращам неща, дори не поглеждат пратката, 3 пъти им се обаждали от ЕКОНТ и те без да погледнат нещата я отказват, после се правят на цигани и не дигат. А тоя симпатяга просто е насран много здраво вмомента защото не иска да вдигне тел. Ако беше истински мошенник щеше поне да вдигне и мъжката (мошенническа) да каже "Пич съжелявам, т'ва съм имал, т'ва съм пратил". Сега като си мишо си седи насран у вас, някой ден се ще се върне, трябва да си изключително глупав да въртиш такива номера при наличието на данните ти в куриерските фирми! Гости все ще имаш, после се чуди от къде!
  • 1


#308461 Колко сме вдигали най-много

Публикувано от Cougar на 15 януари 2013 - 15:21

Сега ако всеки не си признае, че поне веднъж не му се е налагало да бърза и да кара безумно?
  • 1


#307817 Ха сега кажете как се държат W124 на сняг?!

Публикувано от Cougar на 10 януари 2013 - 12:50

Ама никой не говори за Г-ги тука(то е ясно 4х4 за кво иде реч), а за некви нужници на предно колко били убави и колко далече стигали ,а иначе всички имаме мерници и ни седят Ъ у гаражО.
Иначе сме страшни фенове и мераклий.
Евалата праим на хората които не се притесняват да палнат бенца и зиме и лете да за на пътя и да се гордеят с това.


И какво за да съм голям фен трябва да си карам колата нонстоп и да е троша по дупките само за да докажа, че съм фен?! И не съм мераклия? Хубава логика ;)
  • 6


#306661 Ха сега кажете как се държат W124 на сняг?!

Публикувано от Cougar на 31 декември 2012 - 00:52

Доста от коментарите изчетох и не си обяснявам туй с зимното стоене в гаража.От 12 години не съм си оставял колата в гараж за цяла зима,като не съм имал и особено някакви проблеми,пък сегашната никакви,възможно е и заради блокажа,и винаги кадърни гуми.Тия умрели клипчета с летни гуми където ги пускате си е заблуда от ваша страна.Комбито ми беше без блокаж и абсулютно никъде ,ма никъде не закъса,просто беше с чудни гуми,дори в най-големия лед в който не можеше да се слезе,просто да се закачи закъсала кола и да се извади от канавката,то ги вадеше все едно е сухо.Колегите с комбита смятам знаят за какво говоря.Другото което е,че няма по голям кеф да си караш зимата Мерцедес,пък за неопитните шофьори измислиха Голфа.


Точно комшия с комби с чисто нови гуми и то Е класова 124-ка комби сигурно е била с блокажи и т.н. дърпах с предната ми Skoda Fabia 2 или 3 дни подред, защото само да застане леко в коловоз пред гаража или каквато и да е улица и край!

Предполагам всички, които сме регистрирани тук уважаваме, а някой дори обичаме марката Mercedes-Benz, нека прекратим безсмислените спорове кой колко години стаж имал и колко зими, и дали хората който карат с предно не са шофьори или не, и всякакви такива Голфаджийски теми, кой каквото иска и може да си позволи да кара през зимата да го кара със здраве и безаварийно! Отклонихме се много от темата. Моя избор е да карам кола с предно защото съм брал кахъри на колите със задно и това е лично мой избор, колкото млад,слаб,неопитен и какъвто и шофьор да съм. Да чуем кой как се справя и какво кара?

Поздрави!
  • 3


#306650 Ха сега кажете как се държат W124 на сняг?!

Публикувано от Cougar на 30 декември 2012 - 22:27

....темата ойде у лево. :D

Ей симпатяги, не се излагайте да сравнявате предно със задно. Не знам как да го кажа за да не се обидите ама......ако поставим плюсовете на двете задвижвания едни до други :

- За задното ще трябва кантар а за предното везна !!!

Един ден ще го осъзнаете! :beer


Айде да лафим за това как 124 шляпка по неравностите - щот в снега са на всеки метър из междублоковите.

...да споменем как пораждащите се вибрации от мотора не се усещат на таблото и не го карат да рипа като у старо Ритмо,

...как кормилото ПО НЕРАВНОСТИ се върти с един пръст,

..как като ви звъннат и като споменете че карате не могат да повярват че сте в движение,

...как със затворени прозорци у Бенцо, чуваме всички детаили от музиката,

...как с великолепното си окачване 124 влиза и ИЗЛИЗА от траповете и коловозите.

...Как дори и с поразхлабено окачване в купето му е тихо !

...Как спира 20 и весше годишната кола в снега.

...как като стъпим на непочистената киша само с едното колело, 124 не усеща ситуацията като 'проблемна и стряскаща'..........

...и как тези всичките неща трудно се постигат при предното. :D

.п.с

Дидо да остави форда а да покара задното повечко, да си отговори на въпроса защо най-великите марки слагат предимно задно и чак тогава да влиза в срамни съпоставки. :)

Наздраве ! :mbcb :beer


Определено има още 1001 причини заради, които 124-ката е уникален автомобил, спор няма, но за зимата - не благодаря! Ето и скорошна случка от преди 2 дни - Купих и друг комплект джанти - BBS RX и точно ги монтирах, измих другите алуминки и си ги прибирам заедно с колата в гаража, мой приятел ми помага и ми задава следния въпрос "Е закво ти е колата щом зимата не е караш, стой си в гаража, гори ти двойно колкото другата и т.н., и т.н." Гледам, го аз с усмивка и естествено не му казвам нищо! Как да обясниш на човек, който никога не е карал хубав мерцедес без значение нов или стар, че удоволствието от шофирането на бенц, е несравнимо с друг автомобил от подобен клас/година/вид!
  • 4


#306489 Ха сега кажете как се държат W124 на сняг?!

Публикувано от Cougar на 29 декември 2012 - 01:11

Болшинството от хората повтарят някаква мантра дето са чули от еди кой си - " То задното...за зимата..не става."

Ами то задното не е по-лошо от предното. Когато природната стихия се разгърне в пълна сила, няма предно, няма задно. Единственото, което спасява, е два задвижващи моста и блокаж. Или верижна техника.

В големия сняг Ситроен Саксо е толкова непроходим колкото и 124. Казвам го защото имам база за сравнение.

Улицата ми е с лек, почти незабележим наклон. Когато падне обилен сняг, всякакви коли боксуват при тръгване от място. Разликата е, че тия с предно дават газ като гламави, почти на прекъсвач и само глазират и без това хлъзгавата настилка.

Истината със задното през зимата е да дозираш газта внимателно - понякога потеглянето от място изисква дори да не подаваш газ, а да потеглиш леко само на обороти. Или когато става въпрос за преодоляване на височини - да имаш подходяща засилка. Важното е да шофираш така, че да не се налага да спираш напълно.

Геометрията на 124 е такава, че в нея има "вградено" доста недозавиване, което да компенсира презавиването от задното предаване и като цяло да се получи по-предвидима кола в условия на ниско сцепление. До такава степен, че на мен по-често през зимата ми се случва неволно да ми "изпусне" предния мост - при по-резки от възможното промени в посоката на движение. Малко спирачка и колата си "влиза" в пътя.

Единственото предимство на предното е в малко по-лесното потегляне от място. Но дотам.
А и повечето шофери на коли с предно са големи ливади и разчитат на грубата сила, вмето да потеглят с чалъм.

Веднъж в движение, 124-ката с хубави гуми е напълно пригодна за шофиране в зимни условия. Но при положение, че се борави умело с газта.


Citroen Saxo vs. W124? Шегаджия...
Имам 124-ката (230CE 89' хAUTOMATIC) от зимата на 2009. И от тогава всяка зима си стои в гаража на топло и чака я лястовички, я щъркели. Saxo-то (1.1 chrono 01') го карам от 4 месеца (купих я именно за малка градска бангия и най-вече за зимата) ми оставя най-хубави впечатления през зимата за кола с предно, а повярвай доста малолитражки минаха тия зими през ръцете и си мислех че Fabia е перфектен зимен автомобил. Не говориме за джипове, там спора може да е голям от тук до края на света! В най-големия сняг тази година, който падна, с грайфер 4мм Сексото се качи до Смолян (даже и слезе) при това снегорините не бяха почистили почти нищо културно. Интересният момент е на слизане, как си карах с доста висока скорост, Лада Нива редом до мен, а по пътя се катери една C класа (w202) с вериги и моя "домашен любимец" (приятелката ми) гледа и вика - "А ако бяхме с мерцедеса май нямаше да стигнем по далеч и от Чепеларе". И тя е шофьор, но разбира от коли, колкото аз от лак за нокти. Та глупости за малолитражки с предно, че се пързалят колкото 124, със задно и там някви игри с крака и педала на газта...... Чакам голееемите снегове с кеф, оглеждам се за хубави зимни гуми за сЕксото и "ела, че ми требваш, сняг голям"

Поздрави!
  • 2


#207553 Стартер

Публикувано от Cougar на 23 юни 2010 - 22:25

Добре що всеки се опитва веднага на контра да говори?! Тука в морга ми искат 250лв. за стартер. И от Етиопия с шипинга ще ми е по-евтино от ebay. Та пак питам има ли някаква съществена разлика?
  • -1