колеги-на съдружника ми колата има някакво странно пукане от окачването на предното ляво колело-ц 250
сменени са -шарнира,амортисьора-няма луфт на носача-и все пак при минаване през дупки си похлопва-един вид като пукане се чува
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Теми: icolambow
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 57
- Разглеждан: 3566
- Титла: Чирак
- Възраст: 53 годишен/шна
- Рожден ден: Юли 2, 1971
-
Пол
Мъж
-
Град
София
0
Neutral
Инструменти
Приятели
icolambow не е добавил приятели
Последни посетители
Моите теми
пукане отпред в дясно-c250-96g
10 февруари 2008 - 15:42
Aмортисьорче на пистов ремък
02 февруари 2008 - 10:00
пак проблем-бах мааму!!!
Вчера реших да използвам хубавото време и да си сменя накрайниците на маркучите за вакума които се включват към фаровете-(за регулиране),че ми беше счупен единия и ми се губеше вакум.
Свалих фаровете (колата е w210 250d) смених въпросните накрайници,монтирах фаривете обратно - всичко нормално-и реших да ги регулирам.
Свърших и тая процедура обаче чувам че мотора ми звучи по-различно-огледах го о виждам,че ми се е развил горния болт на амортисьорчето на ремъка,и от там се получава един вибриращ дразнещ звук--повечето от вас знаят за какво става въпрос-често се разбиват втулките им и са получава същия този звук!
Та взимам си аз ключ номер 13 и започвам да го стягам-след като го обрах обаче(тъй като доста отдавна се ровичкам по колите си-половин автомонтьор съм)-усещам че нещо не е наред-без да го напъвам много усетих че май ще изтърва резбата;та позатегнах го малко колкото да не изроня резбата и викам си -всичко е наред.
И тръгвам си снощи на поредната обиколка-и на един светофар---пъъърррррррррррррррр- разхопа се мотора-слизам вдигам капака-и ужас-болта е паднал,а също така и втулката на амортисьорчето-майната и на втулката но съм 90% сигурен че е изтървала резбата -днес ще стане ясно на 100%.
Някой от вас имал ли е подобен проблем?
Чудя се как да го реша--то е ясно че няма да сменям главата на мотора --ама болта е 8мм-трябва да му правя нова резба-10мм-но пък после трябва да разширявам и втулката на амортисьора; или да му сложа една шпилка 8мм с лепило за метал?
Вчера реших да използвам хубавото време и да си сменя накрайниците на маркучите за вакума които се включват към фаровете-(за регулиране),че ми беше счупен единия и ми се губеше вакум.
Свалих фаровете (колата е w210 250d) смених въпросните накрайници,монтирах фаривете обратно - всичко нормално-и реших да ги регулирам.
Свърших и тая процедура обаче чувам че мотора ми звучи по-различно-огледах го о виждам,че ми се е развил горния болт на амортисьорчето на ремъка,и от там се получава един вибриращ дразнещ звук--повечето от вас знаят за какво става въпрос-често се разбиват втулките им и са получава същия този звук!
Та взимам си аз ключ номер 13 и започвам да го стягам-след като го обрах обаче(тъй като доста отдавна се ровичкам по колите си-половин автомонтьор съм)-усещам че нещо не е наред-без да го напъвам много усетих че май ще изтърва резбата;та позатегнах го малко колкото да не изроня резбата и викам си -всичко е наред.
И тръгвам си снощи на поредната обиколка-и на един светофар---пъъърррррррррррррррр- разхопа се мотора-слизам вдигам капака-и ужас-болта е паднал,а също така и втулката на амортисьорчето-майната и на втулката но съм 90% сигурен че е изтървала резбата -днес ще стане ясно на 100%.
Някой от вас имал ли е подобен проблем?
Чудя се как да го реша--то е ясно че няма да сменям главата на мотора --ама болта е 8мм-трябва да му правя нова резба-10мм-но пък после трябва да разширявам и втулката на амортисьора; или да му сложа една шпилка 8мм с лепило за метал?
Проблемен климатроник
13 януари 2008 - 16:56
не стига че катастрофирах онази вечер ами сега и климатроника нещо ме нерви-и по точно:когато запаля и го включа-първите 1-2 минути всичко е наред,след което преминава сам в режим в който духа само на стъклата и от таблото и резултата е че ми замръзват краката а иначе не може да се диша от жега;и какъвто и режим да му задам-към краката не пуска никакъв въздух;променя се само временно и то ако изгася колата и я запаля отново-и то само за 1-2 минути-след което--всичко се повтаря
носачи на ц250
27 декември 2007 - 23:01
колеги знаете ли дали може да се сменят втулките на горните носачи или трябва да се смени целият носач-за ц250д 96г
лампи на огледалото
24 ноември 2007 - 00:03
колеги-случи ми се нещо странно-като запалих-започнаха да мигат лампичките на огледалото които са за заключване/отключване на колата
w210 Е250 disel -верно че наближава коледа ама чак пък толкова
w210 Е250 disel -верно че наближава коледа ама чак пък толкова
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Теми: icolambow
- Privacy Policy