Към съдържанието

  •  

gogo

Регистрация: 30 май 2006
Офлайн Последно: 08 сеп 2009 - 21:33:12
-----

Моите мнения

В тема:По скоро въпрос-Автоматик

26 септември 2006 - 21:46

Имам следното наблюдение : докато ми позагрее колата автоматика сменя по рязко скоростите и особено между 1 и 2ра понякога и на 3та като загрее всичко става много плавно , сипах 3 литра ново масло... щото не съба указаните 5 и смених филтъра , съвсем същото си е, ако е нормално..ОК , обаче ако не е къде да отида да ми я регулират ли... незнам колата си я обичам и искам да си вози като лодка

Въпросните 2 литра масло се намират най-вероятно в хиддротрансформатора, или както един майстор се изрази - "Толумбата". Закрепен е за маховика на двигателя, преди скоростната кутия, или на мястото на съединителя.
Превърта се коляновия вал докато през отвора отдолу не се появи пробката. Отвива се, източват се и останалите 2 литра, но си купуваш 6, а не 5 литра, иначе е недостатъчно. Вече колко от 6тия литър да долееш колегите са го описали по-добре от мен.

В тема:По скоро въпрос-Автоматик

26 септември 2006 - 21:31

a kakво може да е ако между първа и втора се изфорсира?

а това вече е интересен въпрос !!! карах една такава със сменяван мотор и между 1ва и 2ра се изфорсирва до край за около 1-2сек ??? сякаш задържаш съединителя като при ръчна скоростна

Моята се държеше по същия начин, само с малката разлика, че "екстрата" се проявяваще между 2 и 3та, та за това и бях вдигнал мерника. Малко по-добре се държи, когато потегляш с повече газ. Аз опитах и с регулиране на жилото, което е "вързано" на педала на газта. Като го натегнеш започва да превключва при малко по-високи обороти, и тогава това "приплъзване" не ечак толкова дразнещо, но това не решава проблема. Един майстор от перник ми каза че може да се оправи за около 500 лв., но аз лично си намерих друг вариант-смених я.

В тема:Блокирах двигателя

26 септември 2006 - 20:32

Аз си напазарувах от тук:......
цените са:
фар-50лв марка бош (остана само шофиорския)
стоп-30лв като нови
мигачи по 5лв пак бош
теглич-100лв оригинален
броня задна-90 лева като нова без драскотина-оригиналната
газова брц ел изпарител комплект-150лв
двигател перфектен 122 коня-400лв коментар
скорости автоматични-300лв
кожен салон претапициран-300лв
4 врати с ел стъкла+машинки-80лв
калници-40лв
стъкла-предно задно-90лв
джанти+гуми-5 броя-100лв
капаци-преден,заден-80лв
волан-30лв
части по купето,табло,окачване,шибидах и т.н. по договаряне

здрави кардан заден мост носачи и други

телефон 0888985906
........ ;) и съм доволен

В тема:проблем с автоматични скорости на 124 200ТЕ

25 август 2006 - 23:12

:yahoo:
Операцията извършена успешно.
Проблемът беше, че не включва 3 и директна. Обадих се на един сервиз в който оправят автоматици и човека ми каза да си приготвя 1500 лв за ремонта, в Джемини дори не посмях да се обаждам, там ти излиза 300лв смяна на филтъра и маслото.
1. В нета намерих МБ 190 автоматик на части и имах възможност да изпробвам кутията-колата беше още в движение =300лв.
2.Намерих наблизо сервиз, където на добра цена се съгласиха да извършат "операцията", и хубавото беше че ми позволиха да следя от близо целия процес, така че вече знам как се прави подобна операция. Сервиза не е много голям, но си разбират от работата. Ул.Суходолска 2 бл 124 тел 9207790 и моб 0897863737 Христо Талев.
3. Той ме заведе на Симеон 230, от където за 25лв ми дадиха Feby филтър и гарнитура, и пак там ATF LEMFORDER 6литра за 72 лв,с отстъпката разбирасе.
4. ГАЗ и яко кеф.
5. Ако на някой му предстои смяна филтър и масло и иска да се пробва сам, не е толкова сложно. Ако все пак се затрудни 0896235727 ONLINE HELP GOGO
;)

В тема:проблем с автоматични скорости на 124 200ТЕ

22 август 2006 - 11:16

Прав си, обаче като всеки ти вземе по 50 лв диагностика то се събира, а и моята съм и вдигнал мерника
Мисля че съм намерил и добър майстор, който ще може да осъществи "операцията".