Към съдържанието

  •  

D-R. VO

Регистрация: 28 май 2006
Офлайн Последно: 15 ное 2022 - 21:19:09
-----

#345512 7 Години един и същ проблем

Публикувано от D-R. VO на 10 март 2014 - 12:30

За сега нямам проблем, и не ми се сваля капачката за да я снимам, - тягава работа и като предполагате вече ми е писнало от тази манипулация. За по точно описание - една калпава рисунка. Дупката е задължително на най-ниската част.  А телефона ми е в профила. 

Прикачени файлове


  • 1


#344796 7 Години един и същ проблем

Публикувано от D-R. VO на 26 февруари 2014 - 10:04

Почти 1000 км без проблеми. Това което направих е 3 мм дупчица на най-декливното място / най-ниското/ отвътре навън в посока уплътнението, така че то плътно да покрива отвора. Идеята е при разширяване на въздуха ако има капка да я избута навън и уплътнението отново да покрие отворчето - подобно на клапен механизъм. Ако има някакво развитие добро или лошо ще докладвам. За снимка съжалявам за момента не ми се сваля капачката знаете, че е тягава манипулация, а и американеца е казал - „Не ремонтирай нещо което работи“

Чест и почитания!!


  • 1


#342086 7 Години един и същ проблем

Публикувано от D-R. VO на 23 януари 2014 - 09:46

Да-а-а. Първо си мислихме, че проблема е в неоригиналните капачки - изключихме го.

Второ открихме по-тънкото уплътнение и купих оригинално така, че и това е изключено.

Колкото до херметизацията е ясно, че задълбочава проблема.

Прорезите отдолу вероятно нямат общо с дишането  - така мисля защото /не съм специалист а само разсъждавам/ - ако се вгледате прорезите са извън обсега на уплътнението

За това - взех една италианска капачка и смятам да  разпробия 3мм отвор зад уплътнението с идеята да стане нещо като клапанче - т.е. - при загряване на въздуха да пропуска навън  и при охлаждане навътре - не. Ще опитам и с обикновен отвор “към атмосферата“ и още един два варианта и ще видим.

Пожелайте ми успех с експериментите. 

Ако успея заминавам за НАСА!  :)


  • 1


#320216 ПОЧТИ РЕСТАВРАЦИЯ

Публикувано от D-R. VO на 06 май 2013 - 18:20

МАШИНАТА Е РОДЕНА ОКТОМВРИ 89г. 260Е 4МАТИК.  ВЕЧЕ 8 ГОДИНИ И 200 000км  Е С МЕН И РЕШИХ,  ЧЕ ЩЕ СЕ ПЕНСИОНИРАМ С НЕГО.  МИНАЛАТА ГОДИНА ПЛАНОВ РЕМОНТ НА ГЛАВА, КЛАПАНИ И ПР. А ТАЗИ ГОДИНА БОЯ И НОВА ФИЗИОНОМИЯ С ПОМОЩТА НА LORINZER - БОЯН

МНОГО СЕ КЕФЯ И ИСКАМ ДА ГО СПОДЕЛЯ С ВАС.

ДНЕС НАПРАВИ 500 000 И ГО НАСТЪПИХ ДО 210km/h.

МОЖЕ И ОЩЕ - АЗ НЕ ПОСМЯХ

ИИИХААА!

Прикачени файлове


  • 5


#275210 видеорегистратор

Публикувано от D-R. VO на 26 март 2012 - 21:45

Здравейте отново! Започнах редовната експлоатация на машинката. Доволен съм за тези парички. Клипче не мога да кача защото са много тежки от45МВ ДО 400МВ.
СЛЪНЧЕВО - ПЕРФЕКТНО
НОЩНО - ПОНОСИМО
СРАВНИТЕЛНО БЪРЗО АДАПТИРА ПРИ ПРЕМИНАВАНЕ ОТ СВЕТЛО В ТЪМНО И ОБРАТНО.
Тази сутрин в мъглата ме засече камион на кока кола и ме притисна към автобусна спирка. Мина без ПТП защото скочих на спирачката и клаксона. На следващото кръстовище същия опита таран, но се спря защото щеше да удари още 2 коли освен мен. Когато се изравнихме демонстративно насочих машинката към него. Говедото спря да псува и се опули, след кото даде назад и случката приключи.
  • 1


#274734 ЧЕСТИТО НА СТАРИТЕ КУЧЕТА

Публикувано от D-R. VO на 22 март 2012 - 11:39

ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН МОМЧЕТА!!!!! Не се познаваме лично ,но съм очарован от вас като фенове на марката и мъжки мочета! За това искам да ви пожелая дълголетие и здраве + много бира да изпиете и много бензин да изгорите в този живот!
С уважение D-R. VO
  • 1