Към съдържанието

  •  

Hauk

Регистрация: 27 май 2006
Офлайн Последно: 24 яну 2010 - 22:55:01
-----

#96641 относно печките на цди

Публикувано от Hauk на 29 януари 2008 - 07:57

Моето инфо - печката за да работи и трябва цуркулация на вода. Най най честия дефект е откази на електрическата помпа за водата, която е вързана последователно на печката. Това предизвиква термично изключване на печката и за да се включи в нормална работа е редно паметта за грешки да се зачисти в сервиз. Друг дефект е проблем в КомбиИнструмент (таблото с уредите) който при някои модели пускат сигнал за запалване на печката (както беше споменато това зависи от външната темература). Съществуват проблеми и от лошо състояние на дюзата в печката, и след такъв дефект печката отказва да работи като в паметта за грешки остава тази "няма пламък; след повторен опит за запалване не е разпознат пламък"

Виждал съм разбира се и модели с ел. печка и нафтова такава. Едната работи в минусовите температури а другата в положителните. За това се грижи температурен ключ който мери външната тепература. Поради проблеми с ел. нагревател е възможно при тези системи да няма подгряване когато темературата се вдигне над 4-5 градуса понеже ел. нагревател е изгорял.

При S Klass печката е малко по-сложна и общо взето може да се пали и с дистанционно. Виждал печки които си палят когато си искат при изгасена кола и това предизвиква скапване на акумулатора.

Абе проблеми да търсиш......

А защо се монтира - ами CDI отделя твърде малко топлина та затова е редно да се монтира такъв елемент
  • 1