Към съдържанието

  •  

batko_velizar

Регистрация: 20 юли 2019
Офлайн Последно: 01 мар 2020 - 09:01:52
-----

Моите мнения

В тема:Изключително неприятен проблем с ABS, BAS, ESP, Lamp Defective

22 януари 2020 - 22:25

Но и имай впредвид, че на тези коли им е слабост инсталацията, която след определени годинки започва да гние... получават се слаби връзки и дава дефекти. Може проблема да не е от там, разбира се... Но го имай впредвид... Аз имам W210 290. и ми дава Lampe Defect и до момента не мога да го махна ... чат пат и на мен ми светкат някои от изброените ...  


В тема:ML W163 350 '04 мнения и съвети

21 януари 2020 - 13:07

    По разтърсих се из форумите относно "Full Time 4х4" https://www.youtube....h?v=rkyLMi6jf2w  и  "Part Time 4х4" https://www.youtube....h?v=FdAMEZVoJV8.

В една статия на auto-press.net е засегнат този въпрос. Което отваря няколко въпроса. 

    Главните признаци на истинския оф-роудър, досега бяха рамната конструкция, високият пътен просвет, ръчно включваният пълен привод на колелата, понижаващата предавка /демултипликатор/ и блокировката на единия или двата диференциала.

В съвременните SUV нещата стоят малко по-различно. И когато се говори за постоянно 4х4 до каква степен е така и в този ред на мисли, визирайки своя екземпляр W164 с какво задвижване е...

   

 auto-press.net:   " Но и тук има едно доста голямо НО. Защото доста от заявените като „пълноприводни“ автомобили, всъщност не са такива, въпреки надписа Full Time 4WD (постоянно задвижване на четирите колела). Истинският Full Time днес е привилегия само на по-скъпите модели като Range и Land Rover или Toyota Land Cruiser. Те действително „гребат“ с четирите си колела постоянно, заради междинния диференциал и възможността за „твърдото“ му /на 100%/ блокиране. Така в пясък или в преспите колата равномерно дърпа с двата си моста, в още по-сложни условия се използва и понижаващата предавка.

В повечето останали случаи колите от класа при нормални пътни условия са де-факто със задвижване на единия мост. На сух път с нормално покритие работи само единият мост, а вторият се включва автоматично през междинен диференциал само, когато започват да приплъзват колелата от работещия дотогава мост. И се изключва автоматично, когато пътят отново стане нормален.

Друга система пък е т.н. Part Time. Тук липсва междуосов диференциал, разделящ въртящия момент между двата моста и ако се кара по системата 4х4 на висока скорост върху твърдо покритие, тя неминуемо ще сдаде багажа. Включването на втория мост тук се препоръчва само на хлъзгави или нестабилни повърхности, при каране извън пътя и при влачене на ремарке. Този вариант е по-евтин, но не е достатъчно универсален. "  

 

Чел съм и за 4matic-a  на Бенц-а, за другите марки като АУДИ и БМВ. Но не съм схванал явно съвременната концепция на "4х4".


В тема:Нови данъци МПС-от 2019?

21 януари 2020 - 11:38

До колкото следя и извода който си правя, е че за определени евро категории,години и област в която е регистриран автомобила са различни... за по-старите са по високи. И това за какво го правят? С цел да се стимулират хората да си купуват по-нови коли? Че от къде да ги извадят  тези пари?


В тема:ML W163 350 '04 мнения и съвети

21 януари 2020 - 10:58

Често срещано явление и по мое виждане, относно отговарянето. Относно модела, който си избрал, е доста сполучлив от към страна на здравина. Евтин за поддръжка. обикновенно окачване, здрава скоростна кутия, нямам лични наблюдения от към двигателя, но мисля, че и той. ПОСТОЯННО 4х4 със бавни. Твърдичко е като возия, но имайки предвид годинките си е напълно нормално. Успех с покупката и дано ти се падне читав.


В тема:W211 E350 4Matic Бензин Скоростната кутия работи на 1-ва и задна

17 януари 2020 - 13:18

Миналата година лятото, имах същият проблем на W164 350 бензин. Прерита на един светофар и влезна в авариен режим. Платката се оказа, всичко излезна 1 500лв.