Към съдържанието

  •  

sarafa

Регистрация: 14 авг 2007
Офлайн Последно: 01 сеп 2009 - 11:55:16
-----

Моите мнения

В тема:Хидравлична реика

30 август 2009 - 14:19

гр.София - окръжна болница при " Жан " правят всякакви ремонти на хидравлика и т.н. също тъка на Симеоновско шосе след пресечката за Зоогическата градина също :welldone

В тема:Нивомат за V220CDI

28 април 2009 - 19:22

Здравей колега, надявам се да си разрешил проблема, но ако не си мога да ти помогна с намиранито и отстраняването му, че идва лято ще се ходи на море :icon_coolgrin:
Първо ти трябва канал, акумолатор и две дълги жици. След като си вече отдолу имаш три букси, едната е за компресора втората за релето и двойната за клапаните :icon_welldone:
След като разкачиш буксите с въпросните кабели който преди това си закачил към акумолатора, тестваш компресора ако работи супер ( може да му провериш налягането което трябва да е м/у 8-12 атмосфери с компресомер )
После релето което трябва да чука, когато му подадеш ток, ако и то работи супер ако ли не най вероятно има прекъсната жичка вътре в него запояваш и обилно със силикон от вън.
На края клапаните по един когато им се подаде ток трябва да чукат и съответно да изпускат въздоха от възглавниците, ако работят супер ако ли не те се подменят с нови.
Ако всички тези неща са в изправност се проверяват кантарите който са отзад на носачите и към купето.
Важно!! системата на работа е проста. Има маркуч който излиза от картера на компресора и влиза в релето, много хора го пренебрегват,но той е много важен :closed-topic: Предназначението му е: Когато спадне и кантарите подадът сигнал да заработи компресора, от създаденото картерно налягане по-маркуча преминава въздух прилепя релето, което отваря клапаните и когато стигне съответното полужение компресора спира и релето затваря клапаните :icon_coolgrin: Също така когато спадне и си пододе сигнал за напомпване, а компресора не се вкъл. да не се отворят клапаните и да се предотврати излишно спадане.
Вярвам, че съм бил доста изчерпатилен :flagMB new:

В тема:Vito 108 CDI

28 април 2009 - 18:41

И двамата колеги по-горе са ти отговорили правилно :icon_welldone: колата влиза в авариен режим ( до 3хил. оборота ) в следствие от натрупани грешки :icon_coolgrin:
Има вариант да си имал преди време проблем, който да е отстранен, но да не е изчистен компа и ето ти на беля :kill_myself:
Диагностика му е майката, успех :flagMB new:

В тема:Вито - размер на крушки на фарове

09 септември 2008 - 09:55

За мойта V class на късите са Н1 за дълги и халоген Н4 :welldone

В тема:V-клас модели

09 септември 2008 - 09:51

Тренд- пътнически базов модел което за V class хич не е малко,като се има в предвид, че всички след 99г. са с климатроник, а преди това климатик
Фешън- 50%повече екстри от тренд, като може освен всичките да си добавиш при началното закупуване, основно салона е плюшен и е модерна или различна на цвят
Амбиенте- висички до сега изброени екстри, като основно салонът е кожен :welldone

Мойта е Фешън, но съм виждал също като мойта без печка, без шибидах,без масичка :coolgrin
А ето я и нея
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение