- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: sarafa
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 12
- Разглеждан: 3421
- Титла: Прохождащ
- Възраст: 51 годишен/шна
- Рожден ден: Август 10, 1973
-
Пол
Мъж
-
Град
софия
-
Интереси
http://www.imdb.com/name/nm2791180/
Моите мнения
В тема:Хидравлична реика
30 август 2009 - 14:19
гр.София - окръжна болница при " Жан " правят всякакви ремонти на хидравлика и т.н. също тъка на Симеоновско шосе след пресечката за Зоогическата градина също
В тема:Нивомат за V220CDI
28 април 2009 - 19:22
Здравей колега, надявам се да си разрешил проблема, но ако не си мога да ти помогна с намиранито и отстраняването му, че идва лято ще се ходи на море
Първо ти трябва канал, акумолатор и две дълги жици. След като си вече отдолу имаш три букси, едната е за компресора втората за релето и двойната за клапаните
След като разкачиш буксите с въпросните кабели който преди това си закачил към акумолатора, тестваш компресора ако работи супер ( може да му провериш налягането което трябва да е м/у 8-12 атмосфери с компресомер )
После релето което трябва да чука, когато му подадеш ток, ако и то работи супер ако ли не най вероятно има прекъсната жичка вътре в него запояваш и обилно със силикон от вън.
На края клапаните по един когато им се подаде ток трябва да чукат и съответно да изпускат въздоха от възглавниците, ако работят супер ако ли не те се подменят с нови.
Ако всички тези неща са в изправност се проверяват кантарите който са отзад на носачите и към купето.
Важно!! системата на работа е проста. Има маркуч който излиза от картера на компресора и влиза в релето, много хора го пренебрегват,но той е много важен Предназначението му е: Когато спадне и кантарите подадът сигнал да заработи компресора, от създаденото картерно налягане по-маркуча преминава въздух прилепя релето, което отваря клапаните и когато стигне съответното полужение компресора спира и релето затваря клапаните Също така когато спадне и си пододе сигнал за напомпване, а компресора не се вкъл. да не се отворят клапаните и да се предотврати излишно спадане.
Вярвам, че съм бил доста изчерпатилен
Първо ти трябва канал, акумолатор и две дълги жици. След като си вече отдолу имаш три букси, едната е за компресора втората за релето и двойната за клапаните
След като разкачиш буксите с въпросните кабели който преди това си закачил към акумолатора, тестваш компресора ако работи супер ( може да му провериш налягането което трябва да е м/у 8-12 атмосфери с компресомер )
После релето което трябва да чука, когато му подадеш ток, ако и то работи супер ако ли не най вероятно има прекъсната жичка вътре в него запояваш и обилно със силикон от вън.
На края клапаните по един когато им се подаде ток трябва да чукат и съответно да изпускат въздоха от възглавниците, ако работят супер ако ли не те се подменят с нови.
Ако всички тези неща са в изправност се проверяват кантарите който са отзад на носачите и към купето.
Важно!! системата на работа е проста. Има маркуч който излиза от картера на компресора и влиза в релето, много хора го пренебрегват,но той е много важен Предназначението му е: Когато спадне и кантарите подадът сигнал да заработи компресора, от създаденото картерно налягане по-маркуча преминава въздух прилепя релето, което отваря клапаните и когато стигне съответното полужение компресора спира и релето затваря клапаните Също така когато спадне и си пододе сигнал за напомпване, а компресора не се вкъл. да не се отворят клапаните и да се предотврати излишно спадане.
Вярвам, че съм бил доста изчерпатилен
В тема:Vito 108 CDI
28 април 2009 - 18:41
И двамата колеги по-горе са ти отговорили правилно колата влиза в авариен режим ( до 3хил. оборота ) в следствие от натрупани грешки
Има вариант да си имал преди време проблем, който да е отстранен, но да не е изчистен компа и ето ти на беля
Диагностика му е майката, успех
Има вариант да си имал преди време проблем, който да е отстранен, но да не е изчистен компа и ето ти на беля
Диагностика му е майката, успех
В тема:Вито - размер на крушки на фарове
09 септември 2008 - 09:55
За мойта V class на късите са Н1 за дълги и халоген Н4
В тема:V-клас модели
09 септември 2008 - 09:51
Тренд- пътнически базов модел което за V class хич не е малко,като се има в предвид, че всички след 99г. са с климатроник, а преди това климатик
Фешън- 50%повече екстри от тренд, като може освен всичките да си добавиш при началното закупуване, основно салона е плюшен и е модерна или различна на цвят
Амбиенте- висички до сега изброени екстри, като основно салонът е кожен
Мойта е Фешън, но съм виждал също като мойта без печка, без шибидах,без масичка
А ето я и нея
Фешън- 50%повече екстри от тренд, като може освен всичките да си добавиш при началното закупуване, основно салона е плюшен и е модерна или различна на цвят
Амбиенте- висички до сега изброени екстри, като основно салонът е кожен
Мойта е Фешън, но съм виждал също като мойта без печка, без шибидах,без масичка
А ето я и нея
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: sarafa
- Privacy Policy