Към съдържанието

  •  

Валентин В.

Регистрация: 02 май 2019
Офлайн Последно: 26 фев 2020 - 21:11:19
-----

Моите теми

объркани полюси на акумулатор w203 c180 143 к.с. компресор

19 декември 2019 - 21:33

Здравейте,

компютъра ми показваше, че имам проблем с генератора или акумулатора. Купих си obd2 скенер и ми показа грешка p0620(неизправност в управляващата верига на генератора ). Почнах да измервам зареждането и получавах различни стойности от 11,27 до 14,2v не за едно измерване. Зареждаше когато си поиска. Ходих при трима майстори и казаха, че генератора зарежда нормално. Единият ми каза, че за него проблема е в акумулатора много е голям (100 ah) и генератора не успява да го зарежда трябва да се смени с нов по-малък.Преди да похарча пари за нещо несигурно реших да пробвам с друг акумулатор. Взех от приятел по-малък и го сложих без да забележа, че плюса му е обратен спрямо моя. Видях в момента в който докоснах минуса беше за секунда. Сложих моя акумулатор и запалих. Последиците от моята небрежност са: няма радио (компютъра показва audio ----, telephon----), не светят: плафона в багажника, задните габарите и дясната светлина на регистрационния номер. Всички предпазители и крушки са проверени и изправни.Ходих при електричари- различни предположения. Питах ги дали диагностика ще покаже проблема - казаха, че не. Трябвало да се мери изисквало много време.

Въпроси:

Наистина ли диагностика не може да установи проблема?

 

Колко ah трябва да бъде акумулатора (w203 c180 143 к.с. компресор)? В магазините ми предлагат от 64-77ah.

 

Някой има ли предположение каква е причината?


Бедна горивна смес

02 май 2019 - 18:22

Здравейте. Имам проблем с W203 C180 компресор 143к.с. При диагностика дава бедна горивна смес. Сменени: дебитомер, свещи, горивен и въздушен филтър.Автомобила е на бензин и газ.Оборотите на двигателя играят и при двете горива, но не винаги.Понякога при запалване гърми предполагам дроселовата клапа(почистена е ).Държи се и пали по-добре при изключен дебитомер ( сменен с vdo).При по-студено време пали трудно трябва да завъртя ключа 3-4 пъти и излиза надпис restraint system service и изрежда ABS,ESP и още няколко системи. Може ли някой да ми помогне. Трябва ми някой който да разбира от диагностика, защото компютъра показва едно и също но всеки майстор го разчита по различен начин(или според възможностите си). Обиколих вече няколко майстори, ако може някой знаещ и разбиращ да ми помогне. Благодаря.