Здравейте колеги, прочетох темата на msi 200, не обичам да давам акъл и да се бъркам, но ако колегата все пак е решил да сложи оригинални катализатори според мен това е най-доброто - няма спор.
Ако има други намерения и желае разбира се, мога да предложа следното :
да направя оглед на автомобила, да видя какво е правено, да си сваля някои данни и размери, ще посмятам малко и чак тогава мога да кажа дали проблема ще се реши без катализатор. Ако изработя катализаторни гърнета ще решим проблема с шумността и сондите пред катализатора ( скоростта и съпротивлението на отработените газове ще е същата като при оригиналните катализатори, сондите ще работят и няма да има обогатяване на горивната смес) по този начин разхода ще влезе в нормите. За синхронизация с вторите сонди обаче, нещата са по-сложни. Хубаво е, ако колегата е запазил празните корпуси на оригиналните катализатори, защото те са си изчислени. Може да се рециклират ( преработят) и пренаредят с нова вътрешна инсталация ( още по-.добър вариянт от каквито и да е гърнета), а и ауспуховата система запазва оригиналният си вид като цяло.
Но всичко казано може да се направи след предварителен оглед. Не съм привърженик на приказките и гадаенето.
Ако колегата се заинтересува координатите ми ги има във форума.
Лазаров 90
Регистрация: 06 авг 2007Офлайн Последно: 09 ное 2010 - 20:51:44