Намерих проблема оказа се откачен вакуум който се намира отдолу на въздушният филтър. Свързан е с едно кръгло моторче май незнам то е скачено с клапата на инжекцията с едни тръбички не знам как се казва. Закачих тръбичката на вакуума.
И всичко си дойде на мястото
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: etky
Профил информация
- Група: Нови потребители
- Мнения: 4
- Разглеждан: 864
- Титла: Прохождащ
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Няма попълнена дата
-
Пол
Мъж
-
Град
Ruse
Други данни
-
Автомобил
Mersedes 190E /2000kb /1989г. /бензин/механична инжекция KJ tronik.
0
Neutral
Инструменти
Приятели
etky не е добавил приятели
Последни посетители
Моите мнения
В тема:проблем моля помогнете
30 април 2019 - 19:58
В тема:проблем моля помогнете
20 април 2019 - 18:56
Изпробвах един метод. Изключих ламбда сондата и всичко се оправи спря да чука аванса когато мине 85 градуса. Но малко стана по тромав и вдигна разхода на гориво. Струва ми се че когато загрее ламбда сондата започва да греши и подава грешна информация на инжекцията. Вече не знам ще проверя и вакуума по тази схема. Ще сменя и ламбда сондата. И ще видя какво ще стане надявам се вече нещичко да се оправи. Много ви благодаря за информацията ще изпробвам всичко
В тема:проблем моля помогнете
14 април 2019 - 10:16
Не само на бензин е, газ никога не му е слагано. И за клапаните го проверяваха в сервиза всичко е в ред.Имат съмнения за кажетроника но никои не се наема да го разбута
защото бил механичен и е много трудна настройката му.
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: etky
- Privacy Policy





Публикации