Към съдържанието

  •  

MB 2000

Регистрация: 02 авг 2007
Офлайн Последно: 05 дек 2008 - 20:20:19
-----

Моите мнения

В тема:Проблем с електрическите стъкла?

19 август 2008 - 06:53

Колегата е прав - износени зъби(щом трака).
Няма много варианти:
1. Сваляш, подпираш джама с дъска, намираш "нов" гребен и монтираш. Стария го сваляш, за да си спокоен, че си намерил "същия".
2. Сваляш, подпираш прозореца със спИциална подпирачка и търсиш някой, с умения да ти завари и оформи липсващите(изядените) 2-3 зъба. После монтираш.
3. Приготвяш си 300 лева, отиваш в сервиз и им съобщаваш проблема си.
Успех, и не ме питай в кой сервиз да ходиш, 'щото не си попълнил в профила ти от кой град си(сещаш ли се какво намеквам?).
Не забравяй да пишеш, как си решил проблема, къде си ходил и т.н.
ПП: Относно свалянето на кората на вратата има писано+снимки, порови с търсачката.
Съвет - карай без кора докато се оправиш с механизма(гребена), за да не я сваляш/качваш/разкичваш излишно кората. Пести време и нерви.
Топло място и спокойствие, без груби напъни - така се сваля.
Като имаш проблем по колата, ровиш из форума, попрочиташ малко и тогава пускаш тема. Иначе на всеки 4 дена ще има тема с тракащи и незатварящи се ел. стъкла(примерно) ;)



Аз също имах такъв проблем,но за 60лв. го реших.Намерих втора употреба за 50лв.,а един майстор за 10лв. навари зъбите на оригиналния гребен.
Така,че сега имам един в резерв.Имам обаче,един въпрос:Може ли механизма да се захване с болтове?/Оригинала беше със нитове./
Дали главите на болтовете няма да пречат при вдигане/сваляне/на стъклото,или при поставяне на кората?/200СЕ/ :what

В тема:Висока температура-нормално ли е?

01 август 2008 - 17:26

:coolgrin Колеги,извинявам се за голямото закъснение,но аз често отсъствам и затова нямам голямо присъствие във Форума.
Искам,обаче да завърша тази тема.
Знаете,че се притеснявах от две нередности:губене на охладителна течност и загряване над 100градуса в град.Преди две седмици ми остана малко свободно време,а и намерих читав майстор.Повредата била пред очите ми ама нали знаете "Човек се учи докато е жив."Водната помпа протекла! и тъй като, немеца извел течовете с едно макучле,
кой да вдене,че влажното петно на кората е именно от там,аз си мислех,че е някакъв отдушник.Следваше смяна и
след 2часа всичко беше О.К.За втория проблем нищо не съм правил за сега,защото мисля,че всичко си е наред/след като се консултирах-разбира се/.Забелязох,че в града загрява над 100гр. само,ако има по-чести тръгвания и спирания по светофарите.Иначе сега,в тези жеги,с включен клим. държи темп. около 100гр. и всички перки работят нормално.Дано не ме изненада някой път!
Това е от мен,колеги.Пожелавам безавариен път на всички отпускари!
Чао,за сега! :tongue:

В тема:Висока температура-нормално ли е?

30 май 2008 - 18:09

Колеги,вие направо ме шашардисахте!
Мен ме притеснява това,че колата ми поддържа темпер. в град все около 100гр./малко над и малко под чертата,която е между чертичките за 80гр. и 120гр./
До сега никога не е превишавана тази граница,все пак това са си 100гр./като гледам снимката от колегата Subsonic направо си му завиждам/. Въпреки,че преди 9-10месеца съм сменил антифриза /FEBY-мисля,че се казваше/,също съм сменил капачката и термостата,защото извънградско не загряваше ДВГ-то повече от 60-70гр.НО!Ме притеснява също и това,че губи по малко антифриз.

Затова колеги си мисля,че нещо не и както трябва.И за да не стане някой сакътлък,се опитвам да взема някакви предварителни мерки.

В тема:Висока температура-нормално ли е?

29 май 2008 - 18:31

Аууу какво се сетих еи сега!!!
:slap :slap :slap А дали датчика, който подава информация до таблото не е заминал??? Колкото повече се скатва, толкова по лъжлив е и то лъже все нагоре в градусите. Точно си купих колата (200СЕ 102 мотор) и при мене се появи тоя дефект. Паля сутринта и след 500 метра гледам 80 градуса, викам си брех мноо бързо загряват тия коли, да ама след още 500 метра стрелката удари над 120 у червеното направо!!! Викам ужас, замина главата. Отбих спрях вдигам капака и очаквам мазало НО- пипам маркучите- не се опарих, пипам радиатора пак не се опарих- викам това не може да са 120 градуса. Прибрах се, измерих си със специален лазерен термометър температурата- 82 градуса- на таблота 120!!!! Датчика у кофата, един нов(не е скъп 20-30лв беше) и сега втора година нямам проблеми.




Ще проверя и това,но мисля,че при мен няма да се окаже същата ситуация.


Все пак благодаря!!

Ще бягам от компа,защото ме нападнаха едни малки хакерчета! :tongue:

В тема:Висока температура-нормално ли е?

29 май 2008 - 17:32

102 мотор след еди коя си година има подгряване на колектора.
Датчикът е отстрани на водната помпа - с един контакт и жълто в основата. Виж на загряла кола дали не седи затворен - масата е към блока на мотора. Ама го мери само на загасен мотор на контакт.

Перката ако е с електромагнит, провери и датчика за електромагнита - отгоре на блока първия, с два контакта. Включва я на 100 градуса. Ако искаш да провериш, извади буксата и и сложи джъмперче от парче кабел.
Иначе на 115 перката на климатика идва на помощ.

По принцип и моя, 124-230Е в градски условия поддържа между 90-100 градуса температура, извънградско 85.



Само да уточня пак,че в града загрява много бързо до около 100-110гр., вентилатора работи нормално и на двете си степенни и то при температура около 15гр. и без включен климатроник.А какво ще стане когато температурите станат наистина летни.Например:35-40гр.,и в този момент съм попаднал на някое хубаво задръстване?
Не ми се ще да съм на едни БМВ-таджии,които видях миналата седмица на абитуриенските балове във Пловдив,с вдигнат капак и димящ двигател.
Да добавя,че днес отново проверих за течове отдолу,отгоре и вътре,мамка му,нищо не видях.Също да спомена и това,че капачката е почти чисто нова.
Все пак благодаря!Продължавам да търся причините,ако някой се досети за нещо друго:Моля? :closed-topic: :unsure:
РС:Да попитам :Тая джаджа/датчика за подгряване на колектора/ как да разбера дали отваря и затваря? :dontknow