Здравейте колеги!
Ето, че есента дойде и с това започват миналогодишните ми проблеми. Този път съм решил да не оставям нещата така и да си ремонтирам машината(190D).
Накратко искам да ви обясня за спецификата на проблема.
Цялата минала зима имах проблем със загряването на мотора, сменях термостати и какво ли не, докато най-накрая се оказа, че помпичака (електрическа) която е свързана последователно на маркуча за радиаторчето на парното работи постоянно при включено парно и вентилатор, от което дебита преминаващ през парното става много голям и следователно двигателя изстива (50~60 С).
Днес разглобявах някои неща по електрическата система и установих, че този бутон REST e свързан с доволно сложни други системи за управление на помпичката. Открих един датчик на входа на маркуча за парното, който служи при падане на температурата под 65 градуса да изключи помпичката при изгасен двигател (за да се изключи всичко това с цел да не позволи да се охлади купето и да не влезе студен въздух). От друга страна цялата система е свързана с едно реле намиращо се зад акумулатора. След като го разглобих и анализирах схемата открих, че това е реле за време и второ реле имаше вътре, чиято управляваща електроника не успях да си обясня за какво е. Третият елемент участващ в управлението е един терморезистивен датчик намиращ се непосредствено до термостата и водната помпа, неговият сигнал от своя страна отива към таблото под волана където губя следите (бял проводник без шарки или някаква друга маркировка).
Молбата ми е ако някой знае принципа на управление на тази помпичка и въобще на функцията REST. Също така ако знаете къде мога да изтегля електрическа схема на целия автомобил заедно с тази функция REST.
Ако номера на релето би ви свършила някаква работа то той е: 124 821 01 47
Половин ден се боря, не съм бос в електрониката/електротехниката но немога да си обясня принципа на управление.
Благодаря за отделеното внимание.
Didak
Регистрация: 20 юли 2007Офлайн Последно: 14 май 2011 - 22:12:41