РЕШИХ ПРОБЕЛЕМА и смятам да го споделя, може да е отполза на някой.
Звънях на Петко вчера но зажалост разбрах че работи до обят и чак след нова година.Но му споделих проблема и той ми каза че може да е всичко и помпа и дюза, и аз направо изтръпнах. Попитах го може ли да е от филтъра и той каза че е възможно.
Нямах друг избор освен да видя дали не е задрустен горивния филтър, тъй като видях че през маркучето след него имаше много повече въздух в системата отколкото гориво(в краткия момент през които работеше двигателя). Мислех че много трудно ще се отвие пластмасовата капачка за да извадя филтър но се оказа че не е така, отвинти се прекалено лесно. Извадих филтъра като се надявах да е наситина мръсен и това да се окаже проблема, но за жалост небеше така, само от едната страна беше малко черен, въпреки това отидох до ивайджет и купих нов. Като ми го дадоха забелязах че има и едно гумено уплатнение с размерите на капачката. Прибрах се смених филтъра долях нафта V-Power във филтърната кутия с доста труд извадих старото гумено уплатнение и сложих новото, тъй като доста лесно се отвинти капачката се досетих че може да е смучело въздух от там, стегнах капачката здраво. Завъртях няколко пъти след няколко опита имаше леки признаци че може да запали, но акумолатора вече беше поизчерпан взех едни дебели проводници и един приятел ми даде ток и можеби от третото завъртане колата забръмча и то за много повече от 1 минута (НАЙ-ПРЕКРСНИЯ ЗВУК и последва голяма радост
Накратко моя ИЗВОД е че, просто НЕ Е БИЛА СТЕГНАТА ДОБРЕ КАПАЧКАТА НА ФИЛТЪРНАТА КУГИЯ НА ГОРИВНИЯ ФИЛТЪР И Е СМУЧЛО ВЪЗДУХ ОТ ТАМ.
А днес като палех сутринта ми направи впечетление че запали много бързо, защото преди това сутрин като палех се налагаше да повъртя малко повече. А когато ходих при Петко за ASR-a в понеделник го потитах защо пали по-трудно сутрин и той ми каза че отнякаде ми смуче въздух, СЕГА ВЕЧЕ РАЗБРАХ ОТКАДЕ Е БИЛО!!!





Публикации
Не казвам
