Към съдържанието

  •  

LYNX

Регистрация: 17 юли 2007
Офлайн Последно: 05 сеп 2011 - 22:07:40
*****

#145435 Проблем с EGR

Публикувано от LYNX на 29 декември 2008 - 19:55

Саждоуловителя е първото тумбесто метално тяло след турбокомпресора-назад към катализатора!
а за вакуумни тръби и дума не съм продумвал,.....но под всмукателните има мотор който чрез рейка клати клапичките за разпределяне на въздуха у горивните камери...

А за нещата за които съм ти писал ,,,и не си ме питал,...ще приема че са ти ясни у дълбокия смисъл....

Виж,...защо не посетиш регионалния ти дилър да ти праснат поне една диагностика!
  • 1


#145230 Проблем с EGR

Публикувано от LYNX на 28 декември 2008 - 12:35

Нема значение Бояне,...важно е да продухаш комина,...
Не ползвам сгъстен въздух,защото при свистенето м/у решетките се палят саждите и вътре се получава ефект на тлеене с висока температура/като в доменна пещ/,...и познай кво следва!
  • 1


#145144 Проблем с EGR

Публикувано от LYNX на 27 декември 2008 - 18:19

Системата за рециркулация на отработените газове при твоя модел двигател не може да бъде изолирана,...нито физически,..нито софтуерно!
Но не е тя причината за образуването на онова мазно и черно нещо по всмукателния тракт!
И с почистване само в областа на вентила ще постигаш едноседмични удовлетворителни резултати!

Нема да се увличаме по разсъждения на колко хиледи километра ти е джипа,...на какво дередже са ти дюзите и търбокомпресора и с какво моторно масло си!

Съвета ми е да свалиш всмукателните колектори ,да ги огледаш отдолу да нема откачена некоя клапичка,...дали е здрав мотора им,...и да ги изчестиш вътрешно докато замязат на нови!
Същото се полага и на ЕГР вентила и на кулера!
После демонтираш саждоуловителя на изпускателната система и го продухваш с въглероден двуокис докато достигнеш нормална пропускателност!
Сменяш въздушен филтър с дебитомер,...и образно казано си готов!

Дано не пропускам нещо ,....но засега толкова,....Успех!
  • 1


#144905 Пак проблеми с гадната А-класа.

Публикувано от LYNX на 25 декември 2008 - 16:54

Остави го тва реле на мира,....просто завърти волана в крайно лево и десно положение,..и бегай да пиеш ракии!
  • 1


#70424 Проблем с паленето на топъл двигател

Публикувано от LYNX на 30 октомври 2007 - 20:38

Сигурен съм че и на топло не ти работи хубаво,...но щом казваш че е така,.твоя воля.
Разхода ти е голем,..нали,..над14 /100?

Дави ти се колата!
Гледай отзад кво черно вади като я палиш топла!,...докато прекъсва!

Оди на газанализатор!
  • 1


#55936 Букса за диагностика на W210

Публикувано от LYNX на 12 август 2007 - 12:56

Бре, че сложнотия! Добре че ги задължиха всички производители да ползват ОБД2 стандарта!

Ето ти рамата: WDB2102351A370867




1-маса

2-кл15

3-кл30

4-моторна ел.

5-не се ползва

6-Тракшън,Стабилитет,Брейк Асистент/ или по народен език-ABS/

7-Автопилот

8 до 14 -не се ползват

15-табло/комби-инструмент/

16-климатик

17 до 27 - не се ползват

28-парктроник

29-не се ползва

30-еър баг

31 до 35 -не се ползват

36-печка/подгревател/

37 и 38 -не се ползват
  • 1