- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: LYNX
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 2380
- Разглеждан: 8749
- Титла: Майстор
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Няма попълнена дата
-
Пол
Мъж
#145435 Проблем с EGR
Публикувано от LYNX на 29 декември 2008 - 19:55
Саждоуловителя е първото тумбесто метално тяло след турбокомпресора-назад към катализатора!
а за вакуумни тръби и дума не съм продумвал,.....но под всмукателните има мотор който чрез рейка клати клапичките за разпределяне на въздуха у горивните камери...
А за нещата за които съм ти писал ,,,и не си ме питал,...ще приема че са ти ясни у дълбокия смисъл....
Виж,...защо не посетиш регионалния ти дилър да ти праснат поне една диагностика!
а за вакуумни тръби и дума не съм продумвал,.....но под всмукателните има мотор който чрез рейка клати клапичките за разпределяне на въздуха у горивните камери...
А за нещата за които съм ти писал ,,,и не си ме питал,...ще приема че са ти ясни у дълбокия смисъл....
Виж,...защо не посетиш регионалния ти дилър да ти праснат поне една диагностика!
#145230 Проблем с EGR
Публикувано от LYNX на 28 декември 2008 - 12:35
Нема значение Бояне,...важно е да продухаш комина,...
Не ползвам сгъстен въздух,защото при свистенето м/у решетките се палят саждите и вътре се получава ефект на тлеене с висока температура/като в доменна пещ/,...и познай кво следва!
Не ползвам сгъстен въздух,защото при свистенето м/у решетките се палят саждите и вътре се получава ефект на тлеене с висока температура/като в доменна пещ/,...и познай кво следва!
- 1
#145144 Проблем с EGR
Публикувано от LYNX на 27 декември 2008 - 18:19
Системата за рециркулация на отработените газове при твоя модел двигател не може да бъде изолирана,...нито физически,..нито софтуерно!
Но не е тя причината за образуването на онова мазно и черно нещо по всмукателния тракт!
И с почистване само в областа на вентила ще постигаш едноседмични удовлетворителни резултати!
Нема да се увличаме по разсъждения на колко хиледи километра ти е джипа,...на какво дередже са ти дюзите и търбокомпресора и с какво моторно масло си!
Съвета ми е да свалиш всмукателните колектори ,да ги огледаш отдолу да нема откачена некоя клапичка,...дали е здрав мотора им,...и да ги изчестиш вътрешно докато замязат на нови!
Същото се полага и на ЕГР вентила и на кулера!
После демонтираш саждоуловителя на изпускателната система и го продухваш с въглероден двуокис докато достигнеш нормална пропускателност!
Сменяш въздушен филтър с дебитомер,...и образно казано си готов!
Дано не пропускам нещо ,....но засега толкова,....Успех!
Но не е тя причината за образуването на онова мазно и черно нещо по всмукателния тракт!
И с почистване само в областа на вентила ще постигаш едноседмични удовлетворителни резултати!
Нема да се увличаме по разсъждения на колко хиледи километра ти е джипа,...на какво дередже са ти дюзите и търбокомпресора и с какво моторно масло си!
Съвета ми е да свалиш всмукателните колектори ,да ги огледаш отдолу да нема откачена некоя клапичка,...дали е здрав мотора им,...и да ги изчестиш вътрешно докато замязат на нови!
Същото се полага и на ЕГР вентила и на кулера!
После демонтираш саждоуловителя на изпускателната система и го продухваш с въглероден двуокис докато достигнеш нормална пропускателност!
Сменяш въздушен филтър с дебитомер,...и образно казано си готов!
Дано не пропускам нещо ,....но засега толкова,....Успех!
- 1
#144905 Пак проблеми с гадната А-класа.
Публикувано от LYNX на 25 декември 2008 - 16:54
Остави го тва реле на мира,....просто завърти волана в крайно лево и десно положение,..и бегай да пиеш ракии!
- 1
#70424 Проблем с паленето на топъл двигател
Публикувано от LYNX на 30 октомври 2007 - 20:38
Сигурен съм че и на топло не ти работи хубаво,...но щом казваш че е така,.твоя воля.
Разхода ти е голем,..нали,..над14 /100?
Дави ти се колата!
Гледай отзад кво черно вади като я палиш топла!,...докато прекъсва!
Оди на газанализатор!
Разхода ти е голем,..нали,..над14 /100?
Дави ти се колата!
Гледай отзад кво черно вади като я палиш топла!,...докато прекъсва!
Оди на газанализатор!
- 1
#55936 Букса за диагностика на W210
Публикувано от LYNX на 12 август 2007 - 12:56
Бре, че сложнотия! Добре че ги задължиха всички производители да ползват ОБД2 стандарта!
Ето ти рамата: WDB2102351A370867
1-маса
2-кл15
3-кл30
4-моторна ел.
5-не се ползва
6-Тракшън,Стабилитет,Брейк Асистент/ или по народен език-ABS/
7-Автопилот
8 до 14 -не се ползват
15-табло/комби-инструмент/
16-климатик
17 до 27 - не се ползват
28-парктроник
29-не се ползва
30-еър баг
31 до 35 -не се ползват
36-печка/подгревател/
37 и 38 -не се ползват
- 1
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: LYNX
- Privacy Policy