Към съдържанието

  •  

Nicci

Регистрация: 05 дек 2018
Офлайн Последно: 01 май 2019 - 14:59:57
-----

#416498 Промяна на цвета

Публикувано от Nicci на 15 февруари 2019 - 10:47

Е, то е само ако искаш да не ти правят проблеми от КАТ като те спрат с черната колица и им дадеш документи за сива.


  • 2


#416048 М271.860 разтегната ангренажна верига

Публикувано от Nicci на 03 февруари 2019 - 15:46

Мога само да гадая, защо 15 години МБ не са изкарали сервизен бюлетин за превантивна подмяна на веригата при м271. Заради имидж; дела заради вече счупени мотори; желание за продажбна на скъпи услуги/нови двигатели/нови автомобили; през Дунава им е вече за репутацията им при ДВГ, понеже при електричките картите ще се раздават наново.....

...

Благодаря на всички включили се.

Благодаря за информацията. И поздравления за отстранените проблеми.

 

 

М270 е за предно.

За новите ц-класи мотора е М274

...

Хм, има мотори на Пежо, дизел, на който се сменя ангренажен ремък на 240 000 км!

Интересно е това за пежото. Не знаех, че са напреднали толкова ангренажните ремъци.

 

A2710520640 - това е конзолата на която е навит обтегача на веригата. Наистина няма нужда да се сменя.

A2710521516 -  е левия банан. Той също не се сменя. Горния обтегач са ти го сменили.

 

 

Взели са ти пет бона и ти си доволен?!?!?!

 

И даже не знаеш какво са ти сменили и защо са ти го сменили!

 

 

Този капак за който казваш, че е сменен пресилено - да, единствения вариант да е имало причина е да са го счупили.

И пак не е трябвало ти да го плащаш.

 

Авансаторите не ти ли дадоха смислено обяснение защо ги сменят? Все пак те са половината сметка.

 

 

Нещо не ми излизат сметките  - пътна помощ до България - 800лв, верига IWIS 100 лв, гарнитурки 100лв, 300лв труд.......

 

За кое по точно си доволен?

Лично аз не виждам заяждане. Прокопи си изразява мнението. Надявам се тук има свобода на словото, а не е безопасна зона (safe zone) за хора с лесно раними чувства. Поне аз не виждам никаква обида или усмиване.

 

Колега, мисля вече, че търсиш заяждане с мен.

Първоначално ми писа "Е, винаги можеш да я резнеш с флекса, да я превъртиш през мотора и да я занитиш с чука..." това щеше да е ситуцията в неофициален сервиз поради липса на специалните МБ инструменти. Сега си силно заинтригуван, защо и как е подходил официалния сервиз.

 

Ако ми огледнеш първото мнение - търсих процедурата по WIS и потвъждение, дали наистина се ползват специални инструменти. Не ги получих. Но получих акъл на кого-какво да говоря, как да го контролирам и как да си харча парите разумно. Благодаря, това мога да си го преценя сам.

 

Или ако перифразирам снимката на ХаРи - "Някой, ако има WIS процедурата ти дава WIS процедурата. Ако я няма - ти дава акъл."

 

Още ведъж - благодаря за всички за мненията в темата. Нека да спрем дотук, че да не се стига до заключване, за да могат по-нататък колеги с този проблем да пишат за съвет или помощ.

За WIS процедурата си прав - по лесно е да се даде Ъкъл. Но както писах за предходния пост (цитиран от теб), не виждам заяждане.

 

Праеториан - няма и грам заяждане в поста ми!
Парите са си твой и можеш да ги харчиш/прахосваш както намериш за добре. Може би се дразниш от това, че ти казвам неща, за които и ти сам виждаш, че съм прав.

Остави ги парите.
Но тук е технически форум и както сам казваш може темата да е полезна за някого в бъдеще.

Та в тоя ред на мисли - защо са ти сменили капака, защо са ти сменили авансаторите, защо са ти сменили централните болтове на авансаторите? Има ли причина? Износени, счупени? Каква диагностика са ти направили? Във всеки нормален сервиз, особенно в белите държави се процедира така: обаждат ти се от сервиза след диагностиката и ти казват - господине разглобихме това онова, измерихме това онова, имате разтеглена верига, дължите за диагностика еди колко си евра, да продължаваме ли нататък?

Иначе някой четящ темата би помислил, че се сменят задължително тези железа. Затова не се цупи като ощипана мома, ами сподели.

Това, че езика е по-остър, според мен нито е заяждане, нито обида. Убеден съм, че хората имат право на мнение, пък даже имат право и на грешно мнение (без да определям кой крив, кой прав). Ремонта е излязъл много пари (поне за българските стандарти), като възможността да не се направят всички тези замени на части и двигателя да е наред не е невъзможна.

 

Да де, ама аз за разлика от вас съм сменял десетина вериги на 271.9хх, две на 271.8хх, стотина на 642.ххх и още на 628.ххх, 629.ххх, 273.ххх, 272.ххх, 278.ххх

271.9 съм правил три със скъсана верига.

Правил съм 4, 6, 8 и 12 цилиндрови мотори, бензин и дизел в различна степен на увреденост. Леки, тежки ремонти...

вие колко мотора сте направили, че да давате мнения в технически форум?

Акъл на никого не наливам.
Знания имам и ако някой попита нормално, помагам.

Това, че някой е платил няколко стотин лева за ангренажан капак, който НЕ е трябвало да плаща в никакъв случай не е повод за хвалби.
Трябва поне да му разяснят защо за Бога са му сменили части който НЕ Е трябвало да му сменят. Че те така може и коляновия вал да му сменят, да важи гаранцията.

ЛИЧНО МНЕНИЕ: Честно казано аргумента ти звучи шивачка обясняваща на акушер-гинеколога (мъж): Аз ги разбирам тези неща - родила съм 3 деца!, ти колко си родил, че да ми говориш?

Иначе съм напълно съгласен, че в сервизите не обясняват достатъчно добре защо се налагат голяма част от смените.

 

Да де, ама си се обЪркал :)

Първо, това не е технически форум, или не само.

Второ, както ти каза Венци, тука гОООлеми майстори много сме виждали, някак си караме и без тях, еле па ако трЕбе да ги поставяме на пиетдестал и да им се кланяме благоговенно, щото са отваряли двигател на Мерцедес.

Та-ако си мислиш, че може да говориш на хората все едно са ти дошли в сервиза и ся тепърва ще им обясняваш колко си велик, а те колко са късметлии с твоята експертиза, няма да ти се получи. Да не говорим, че не един и двама от нас са стрсдали от "гаражна" експертиза...

Ако искаш да помагаш-адмирации, но или ще го правиш нормално, без да се ояждаш и да обясняваш кое е правилно и кое не, или ще минем и без твоята експертиза.

Този форум е тяло на Клуб Мерцедес Бенц Клуб България и тук се събираме НЕ само за повреди и ремонти, ами да се чувстваме сред приятели и ентусиасти, чиято помощ е добросъдречна и на база на лично мнение, а не все едно идва от Даймлер и ще си плащам за нея.

И понеже си много ГОЛЯМ, да ти кажа, че тука има и е имало хора, на които на малкия пръст не можеш да им стъпиш по технически познания и разбиране на Мерцедес, включително такива работили за Даймлер в Немско, но никога не съм ги чул да се хвалят  :)

Убеден съм че много хора са страдали от гаражни майстори. Аз съм един от тях. Също така съм убеден, че много хора са страдали от оторизирани и официални сервизи. Кой колко е велик, си е лична работа на всеки. Мен например не ме интересуват особено много непотвърдими данни.

Ако не се обяснява кое е правилно, как да се отговори на зададените въпроси и започнати теми?

Защо на Даймлер им е позволен този тон?

ВЪПРОС: Пак да се върна на момента с особената душевност и лесно раними чувства. Само ми дайте 5 минути да си разтрия синината на гърба от пустото грахово зърно.

 

5 минути по-късно. Налична ли е безопасна зона в този форум?

 

 Офтопик: Един съсед има M271 от SLK 200 kompressor - скъса му се веригата, прави го в евтин български сервиз и не му го оправиха. Накрая се реши сам да го прави, в багажника на един бус, паркиран в комплекса :D Тези дни ще го разпитам да видим успешно или не. Но човека е ремонтирал двигатели преди години и е подготвен.

 Та винаги има вариант да излезе евтино, както и вариант да излезе скъпо. За мен важното е човек да си реши проблема.

Ще ми е интересно, ако може да се сподели опит по въпроса.


  • 2


#416046 За регулярните сбирки... пл.Александър Невски

Публикувано от Nicci на 03 февруари 2019 - 14:53

А аз сега станах...


  • 1


#415745 Износване на задни гуми

Публикувано от Nicci на 27 януари 2019 - 01:13

Провери гумите стават ли за колата, както и за джантите.

Провери си налагането в гумите, спрямо товара на автомобила и размера на гумите.

Провери сходимостта на предния и задния мост (реглаж на предница и очевидно задница), независимо, че не е 4matic.

Също провери да не виси/стърчи нещо от подкалниците.


  • 1


#415529 Проблем при студен старт

Публикувано от Nicci на 20 януари 2019 - 11:31

Може ли малко повече информация за колата (двигател, скоростна кутия, километри, обслужена ли е, от кога я караш), освен предисторията. Сигурно ли е, че утечката е била само там?


  • 1


#415276 Проблем при А класа W169

Публикувано от Nicci на 12 януари 2019 - 08:14

Каква диагностика използва майстора? Записа ли грешката някъде? Каква грешка даде?

Мерцедес се чете със Стар диагностика, защото показва точно каква е грешката и може да се тества системата с нея. Не само да се чисти.


  • 1


#414990 Проблем с трансмисията

Публикувано от Nicci на 03 януари 2019 - 17:53

Дай малко повече инфо. Колко километра изкарват. Градско ли е? Съединителя какъв е? Каква е скоростната кутия? Често ако не се постави правилно, лагера се поврежда от опитите да се постави и се чупи доста по лесно.

Ако искаш мога да ти декодирам данните от рамата.


  • 1


#414808 Таблато ми изгасва в движение, като при удар.

Публикувано от Nicci на 26 декември 2018 - 01:06

Та така.

Да предположим, че автомобила е E 220 CDI 211.006 (2003 г.).

В този случай, бушона от 7,5 ампера при двигателя, предполагам, че може да е къса но тези системи.

https://drive.google...iew?usp=sharing- това е пдф с обяснение къде е свързан бушона. Според мен нещо след бушона дава на късо и бушончето си отива.

Моля, попълни си профила, за да не гадаем каква е колата.


  • 1


#414777 Таблато ми изгасва в движение, като при удар.

Публикувано от Nicci на 24 декември 2018 - 17:40

Кой бушон точно? Топла или студена? С фарове или без? Дай-малко повече информация, за да можем да измислим какво става. Как заспива на тези километри и обороти, но изгасва абсолютно всичко? Двигателя работи ли?

 

Те бушоните не изгарят просто ей-така. Обикновено има причина. Не пробвай с по силен бушон.


  • 1