Към съдържанието

  •  

OgO

Регистрация: 12 май 2006
Офлайн Последно: 03 ное 2011 - 17:58:15
-----

Моите мнения

В тема:Не шофирайте след употреба на алкохол!

03 юни 2008 - 08:39

До скоро не се отнасях с достъчна сериозност по въпроса.
Е, никога не съм си позволявал да карам пиян, но 1 бира или 50гр, твърд алкохол смятах за допустимо.
Наскоро обаче един голфаджия се опита да влезе с колата си директно през шофьорската ми врата със 70-80 км/ч.
Спаси ме конструкцията на колата и страничните въздушни възглавници.
Голфаджията обаче пътувал без колан и беше в много лошо състояние. Колата му пък директно я откараха на вторични суровини.
Катастрафота стана малко следобед. Тъкмо бях обядвал скаричка на едно ОМВ. Обикновено я гарнирам с биричка,. Незма какво ми ми е било станало, обаче този път пих айрян.
Ако бях пил алкохол щяха да изкарат мен виновен и не ми се мисли ... можеше да съм подсъдим в момента ......

В тема:Годишен сбор на МБ КЛУБ България

03 юни 2008 - 08:14

Малко е offtopic, ама професионален дефект :blush:
Има ли някаква действия по PR на мероприятието? Не е необходимо много. По един е-маил до вестниците, радиата и телевизиите, особено местните.

Аз стая няма да запазвам, щото си има цял апартамент на разположение ;)

В тема:Проблем с "топло" палене

05 февруари 2008 - 20:41

И така, да видим сега има ли познали точния резултат :hooray:

Проблема беше в ............ лоша маса (ама не за ядене ;)
Майстора, който ми поддържа мерцедеса (Жоро - Папион), обясни, че когато двигателя е топъл има по-голямо съпротивление.Ако има загуба на маса, де факто, токът не е достъчен да превърти и се по;учава ефект като при изтощен акумулатор.
Само напръсках със спрей клемата на (-) и връзката на кабела към купето и О ЧУДО проблемът изчезна!


Да вметна нещо извън темата.
Прибирайте си панелите на музиката, че ми разбиха дясното стъкло пред НБУ заради едно тъпо LG. :madcroud:

В тема:Капачка на разшерителното казанче

22 януари 2008 - 21:56

Преди години имах следния случай:
Колата прегрява, в охладителната система свръхналягане. Маркучите се пръскат....
Оказа се че капачката на казанчето не е оригиналната. Пружината е по-натегната и не може да изпусне свръхналягането и от там всички проблеми....
не знам дали на твоята кола принципа е подобен, но по добре не рискувай

В тема:Новите гуми - отпред или отзад....

22 януари 2008 - 16:58

Въпросът изобщо не е в потеглянето, а в стабилността в завой!
Ако задните гуми не държат, задницата ще се вее по завоите кат' прани гащи...


А какво става като решиш да спреш на хлъзгав път или идиотът пред теб набие рязко спирачки?
Благодаря. Сърбал съм я тази супа вече.
Още от времето когато карах мотор съм се убедил, че жизненоважно е, не с колко влизаш в завоите, а за колко време (растояние) убиваш скороста до 0 км/ч. (защотото в противен случай тя те убива)
Що се отнася до завоите, те се виждат достаъчно отдалеч и мога да вляза със 120 вместо със 220 (да речем). (Пък и не знаех, че предните гуми не за важни при завиването)