До скоро не се отнасях с достъчна сериозност по въпроса.
Е, никога не съм си позволявал да карам пиян, но 1 бира или 50гр, твърд алкохол смятах за допустимо.
Наскоро обаче един голфаджия се опита да влезе с колата си директно през шофьорската ми врата със 70-80 км/ч.
Спаси ме конструкцията на колата и страничните въздушни възглавници.
Голфаджията обаче пътувал без колан и беше в много лошо състояние. Колата му пък директно я откараха на вторични суровини.
Катастрафота стана малко следобед. Тъкмо бях обядвал скаричка на едно ОМВ. Обикновено я гарнирам с биричка,. Незма какво ми ми е било станало, обаче този път пих айрян.
Ако бях пил алкохол щяха да изкарат мен виновен и не ми се мисли ... можеше да съм подсъдим в момента ......
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: OgO
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 71
- Разглеждан: 2788
- Титла: Чирак
- Възраст: 49 годишен/шна
- Рожден ден: Декември 6, 1975
-
Пол
Мъж
-
Град
София
0
Neutral
Инструменти
Последни посетители
Моите мнения
В тема:Не шофирайте след употреба на алкохол!
03 юни 2008 - 08:39
В тема:Годишен сбор на МБ КЛУБ България
03 юни 2008 - 08:14
Малко е offtopic, ама професионален дефект
Има ли някаква действия по PR на мероприятието? Не е необходимо много. По един е-маил до вестниците, радиата и телевизиите, особено местните.
Аз стая няма да запазвам, щото си има цял апартамент на разположение
![:blush:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/blush.gif)
Има ли някаква действия по PR на мероприятието? Не е необходимо много. По един е-маил до вестниците, радиата и телевизиите, особено местните.
Аз стая няма да запазвам, щото си има цял апартамент на разположение
![;)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/wink.gif)
В тема:Проблем с "топло" палене
05 февруари 2008 - 20:41
И така, да видим сега има ли познали точния резултат ![:hooray:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/hooray.gif)
Проблема беше в ............ лоша маса (ама не за ядене![;)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/wink.gif)
Майстора, който ми поддържа мерцедеса (Жоро - Папион), обясни, че когато двигателя е топъл има по-голямо съпротивление.Ако има загуба на маса, де факто, токът не е достъчен да превърти и се по;учава ефект като при изтощен акумулатор.
Само напръсках със спрей клемата на (-) и връзката на кабела към купето и О ЧУДО проблемът изчезна!
Да вметна нещо извън темата.
Прибирайте си панелите на музиката, че ми разбиха дясното стъкло пред НБУ заради едно тъпо LG.
![:hooray:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/hooray.gif)
Проблема беше в ............ лоша маса (ама не за ядене
![;)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/wink.gif)
Майстора, който ми поддържа мерцедеса (Жоро - Папион), обясни, че когато двигателя е топъл има по-голямо съпротивление.Ако има загуба на маса, де факто, токът не е достъчен да превърти и се по;учава ефект като при изтощен акумулатор.
Само напръсках със спрей клемата на (-) и връзката на кабела към купето и О ЧУДО проблемът изчезна!
Да вметна нещо извън темата.
Прибирайте си панелите на музиката, че ми разбиха дясното стъкло пред НБУ заради едно тъпо LG.
![:madcroud:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/madcroud.gif)
В тема:Капачка на разшерителното казанче
22 януари 2008 - 21:56
Преди години имах следния случай:
Колата прегрява, в охладителната система свръхналягане. Маркучите се пръскат....
Оказа се че капачката на казанчето не е оригиналната. Пружината е по-натегната и не може да изпусне свръхналягането и от там всички проблеми....
не знам дали на твоята кола принципа е подобен, но по добре не рискувай
Колата прегрява, в охладителната система свръхналягане. Маркучите се пръскат....
Оказа се че капачката на казанчето не е оригиналната. Пружината е по-натегната и не може да изпусне свръхналягането и от там всички проблеми....
не знам дали на твоята кола принципа е подобен, но по добре не рискувай
В тема:Новите гуми - отпред или отзад....
22 януари 2008 - 16:58
Въпросът изобщо не е в потеглянето, а в стабилността в завой!
Ако задните гуми не държат, задницата ще се вее по завоите кат' прани гащи...
А какво става като решиш да спреш на хлъзгав път или идиотът пред теб набие рязко спирачки?
Благодаря. Сърбал съм я тази супа вече.
Още от времето когато карах мотор съм се убедил, че жизненоважно е, не с колко влизаш в завоите, а за колко време (растояние) убиваш скороста до 0 км/ч. (защотото в противен случай тя те убива)
Що се отнася до завоите, те се виждат достаъчно отдалеч и мога да вляза със 120 вместо със 220 (да речем). (Пък и не знаех, че предните гуми не за важни при завиването)
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: OgO
- Privacy Policy