Към съдържанието

  •  

Mopsbg81

Регистрация: 22 ное 2018
Офлайн Последно: 03 ное 2019 - 17:09:57
-----

Моите мнения

В тема:Избор на 211

13 май 2019 - 19:40

Взимай Е320 редови и си гледай кефа! Аз лично може би съм късметлия,но не знам какво е сервиз освен за масла,но колата е купих от приятел който на времето е купи чисто нова от Балканстар.Малко повече гори градско,но кефа цена няма :yeah


В тема:Dipped beam,right

31 март 2019 - 07:28

Оказа се,че цокъла на крушката беше почти разтопен не знам защо!  :dry


В тема:Е280илиЕ320

29 декември 2018 - 20:48

Колега,аз съм с Е320 редовия 6 цилиндров мотор и няма грешка! Според мен няма значение дали е преди или след фейслифта стига колата да е обслужвана добре! Аз лично заложих на по-големия мотор заради по-големия му ресурс,но малко повече ми гори! В град Пловдив живея и под 13-се на пада,но извън града съм на макс. 7.5 на 100. Сестра ми има Е220,но като се качим 4-ри човека вижда малко зор по баирите и затова моя съвет е Е320 204 кс.


В тема:Покупна на Е класа , съвети..

26 декември 2018 - 18:30

Стига с тея изказвания, че Е класа се взема фейслифтова. Тоя от Бричка пусна един клип за модела + още 10 мнения по форуми и слагате хикса на половината коли на пазара.

 

Какво му е на префейса:

-sbc - консуматив като всичко

-лайсни с парктроници и огледала - лесно стават некрасяеми и ако иска някой да ги вземе се чупи, а тогава каското плаща

-др. детски болежки - все едно след фейса ги няма

 

Според масовите исказвания "взема се само фейслифт". Те пък да не са вечни и нетрошливи?

 

Лично аз това лято си взех преди фейса и не защото не ми стигаха патите за фейсов, а просто си намерих читава преди фейса, а и от тези години ми беше приоритет, защото исках дизел с повече от 4 цилиндъра и да е редови.

 

Както каза колегата караме колко по на15 години и взе ще има за правене. Всеки сам си решава.

Евала колега!!!


В тема:Проблем с кутията

20 декември 2018 - 20:36

На мен ми излезе 1400 лева от които 700 лева за хидрото и другото труд