Потвърждавам констатацията ти. Температурата в таблото (особено през лятото) нагорещява металния ограничител, който разтопява стрелката (оттам е лепкавата маса). Спасението е шлауф 1.5 квадрата(за предпочитане черен). Успехзначи проблема е следния......незнаино по каква причина се образува една гадна лепкава маса по стрелките и по ограничителите.........днес оправих моята цедка много ме дразнеше това ,датчика за темп.и оборотомера си тръгваха когато си поискат.Значи изключваш акумолатора( касетофона ако е оригинален иска код)сваляш таблото ,отваряш го внимателно и почистваш със спирт стрелките и ограничителите(аз за по сигурно си сложих и шлауфки на ограничителите.....сега всичко е перфектно.......(внимавай със стрелките да не ги прецакаш нещо че са много нежни,аз за малко да го направя,,,аиде успех!
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: Валентин К Г
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 2
- Разглеждан: 1348
- Титла: Прохождащ
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Няма попълнена дата
-
Пол
Не казвам
Моите мнения
В тема:Проблем с таблото на С220
11 юли 2007 - 11:36
В тема:Проблем с таблото на С220
04 юли 2007 - 14:34
Предполагам (почти съм сигурен), че това не е електрически проблем а механично залепяне на стрелките, които след неопределено време се отлепят от стоперите на индикаторите. Мисля да го оправя с почистване или използване на нещо с което да предотвратя залепването. ПриветКолеги, изникна един проблем след като запаля колата нищо по таблото не работи и след около минута първо тръгва бензиномера след това обротомера, уреда за температурата и накрая километража.Ако някой е имал такъв проблем нека напише какво да правя колата е С220Д.Предварително благодаря!!!!
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: Валентин К Г
- Privacy Policy