Към съдържанието

  •  

sixb0nes

Регистрация: 28 окт 2018
Офлайн Последно: 05 юни 2019 - 20:49:06
-----

Моите теми

Проблем тресене и загуба на мощност

29 май 2019 - 16:26

Здравейте,

От 3 седмици имам W204 C220 CDI, s Делфи система.
Колата е на 175 000 реални километра (проверени в Сълвърстар).

Та, какви са ми проблемите. Закарах директно колата при майстора, да смени филтри, масло на скоростна кутия (автоматик) и мотор.
Още при първото палене след като сменихме всичко, запалихме колата и я закачихме на диагностика. 10-20 секунди перфектно палене и работа на мотора, изведнъж започна да вибрира мотора, и да тресе цялото купе и сякаш едва държеше обороти. Гледаме оборотите на таблото, мърдат +/- 50 нагоре-надолу.
Първото нещо, гледаме дюзите. Дюза на 3-ти цилиндър много над нормата. Оставихме да поработи мотора 5 минути, дюзата се нормализира, тресенето изчезна. Другите 3 дюзи никакви сериозни отклонения.
Майсторът препоръча известно каране с добавка Бардал. ОК, така стана. Карах 500 км с добавка, никаква промяна, сякаш дори по-зле тресеше на студен мотор. Забелязах за тези 500 км, че колата харчи повече от нужното гориво (поне 1-1.5л отгоре, правейки съпоставка със старата W203). Пушеци - никакви. При кикдаун, предавките си се сменят перфектно, но от мотора се чува някво бълбукане (може и нормално да е, не знам).
Вчера, бия кикдаун, колата си форсира уникално. 2-3 минути след това, нещо колата позагуби мощност. Натискам аз педала дълбоко, оборотите качат, ама скоростта не качва пропорционално на натиска на педала.
Паркирах, след работа си мислех, че ще се оправи проблема. Карам аз към друг майстор, щото вече бях решил да рециклирам и чистя кирливата дюза, и пак натиск, колата слабо реагира. Надух я на 150 км, колата си върви, турбината си надува, но сякаш при натиск на педала, колата ръмжи, откъм мотора.
Сваляме дюзите, на 2 от тях, грес (не е специалната паста).
Закарах на майстор да чисти дюзите, казва, че 2 от тях имат сериозни отклонения, но и другите не са особено ок при работа в ниски обороте и връщане на горивото.
Сега ще правя и 4-те дюзи (нови разпръсквачи) и почистени с ултразвук.

ТА, сега въпроса! Възможно ли е загубата на мощност да идва от дюзите? Ако не, къде да търся проблема? Какви са признаците на проблем с бутала/клапани?