Към съдържанието

  •  

psarmov

Регистрация: 18 окт 2018
Офлайн Последно: 07 дек 2018 - 22:03:55
-----

Моите мнения

В тема:Смяна на lockup соленоид на 722.6

18 октомври 2018 - 13:52

Здравейте колеги, нов съм с марката и форума. Първо искам да се извиня със лекото отклонение на темата. Притежавам 2.7 автомат със 722.6 проблема е следния, при по тежка експлоатация и шофиране по планински път (съответно висока температура на агрегатите), кутията при превключване от 2ра предавка на 3та изкючи от скорост, намалих скороста и след 3 секунди включи сама, светна чек енджин, продължих шофирането без никакви проблеми нито предърпване, блъскане и тем. подобни. След 2 дни посетих известен майстор от форумите в град Варна, направи стар диагностика и кутията беше без никакви записани грешки, всички стойности бяха нормални, човека ме посъветва първо да започна със смяна на масло и съответно буксата. Посетих сервиз за автоматични кутии на "М и Д Авто'' със иск да ми бъде напълно сменено маслото със машина, последва въпрос от тях защо искам да бъде напълно заменено и беше споменато, че след смяна на маслото не отговарят във какво състояние ще излезе кутията. Казах на приемчика какво е направила кутията (изключила от скорост ) и беше ми върнат веднага отговор без никакво замисляне от негова страна, (без диагностика, преглед или тестдрайв) че проблемът със смяна на маслото няма да се оправи, има за смяна хидравличен клапан между 3та и 4та скорост на цена от 500лв, тръгнах си от сервиза замислен. Кутията не ми е правила повече такъв проблем, но мисля че при загряло състояние усещам мноого леко доуловимо прибутване при смяна от 2ра на 3та скорост, който при студен агрегат няма никакъв помен. Въпросът ми е от къде да започна първо и на кой да вярвам и дали има нещо общо със  соленоидите. Благодаря