Моята е с климатроник и няма врътки, а бутони и от средните духалки вкарва свеж въздух когато е в режим на затопляне и това е обяснено с факта, че когато вкарва само топъл въздух по-продължително, човешкия организъм е склонен да се успи / унесе. Но не това ми беше въпроса.Ей хора, кажете как да изолирам средната духалка и как да я застопоря в отворено положение, че вакум помпата ми неспира да работи заради скъсана мембрана предполагам, на средните духалки.
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: rapid
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 37
- Разглеждан: 1970
- Титла: Прохождащ
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Няма попълнена дата
-
Пол
Мъж
Моите мнения
В тема:средните духалки не духат
05 март 2011 - 20:56
В тема:средните духалки не духат
05 март 2011 - 19:12
Ей хора, кажете как да изолирам средната духалка и как да я застопоря в отворено положение, че вакум помпата ми неспира да работи заради скъсана мембрана предполагам, на средните духалки.То и на теб Божо,и на Веско и на мен ми е познат този проблем със средните духалки,ама е много дълго за обяснение как се сваля таблото и къде се бъка отдолу...абе добър маистор или много време и нерви и да се изолират.
В тема:Изправяне и ремонт на алуминиеви джанти
01 декември 2010 - 11:20
Нека и аз да кажа две думи:Занивам се с ремонт на алуминиеви джанти -машинно изправяне,заваряване,монтаж,баланс и др. Намирам се в София - Казичане ул."Старият Искър" - 8. Работно време от понеделник до петък от 9 до 18 часа СЪБОТА от 10 до 16 часа ( до по-късно с предварителна уговорка ) Тел: 0885077999
Изправянето е 1 лв на цол с включен монтаж/демонтаж и баланс !
Скоро ми се завъртя колата и последствията бяха удар отпред - дясно и удар отзад - ляво. Тук ще се спра само по темата естествено, а именно летите джанти. След удара се получиха големи вибрации, които се усещаха доста ясно на волана. Аз по пътя на логиката смених предна дясна гума (джанта) с резервната. Прибирам се в София и отивам веднага на Радиал - под моста Чавдар. Слагат ми джантата на стенда, завъртя се няколко пъти и работниците, които се занимаваха с нея ми казват " Тази джанта е усукана от към основата и е за боклука...., но имаме един познат, който евентуално ще ти я оправи за 80-100 лв." Дадоха ми адреса му. На мен ми направи силно впечатление, че м/у джантата и гумата имаше набити бая големи камъчета, но не съм професионалист в тази област и си замълчах. От там отивам веднага на Радиал - Сточна Гара с/у мелницата. Същата процедура, същия отговор и още един адрес за "евентуално оправяне"
До тук с предисторията. Прибирам се вкъщи и директно във форумът на Мерцедес, от където винаги съм извличал много полезна информация. Попадам на тази тема, звъня на момчето по телефона и се разбираме да отида до Казичане да погледне джантата. Първото нещо, което направи момчето беше да свали гумата от джантата и да я пусна на стенда, и оп ИЗНЕНАДА - джантата е в перфектно състояние, ДА същата джанта, за която в Радиал ми казаха, че нищо не става от нея. Момчето слага отново гумата на джантата, надува я и оп друга изненада, три балона от удара. Явно в Радиал бяха изпуснали тези малки подробности.
Но проблемът с вибрациите си остава. Записвам час за преглед и ремонт на ходова част. Преди това, решавам да си сложа зимните гуми. Аз ги въртя винаги на летите джанти. Отивам в сервиз в Левски, при Румен - много точно работят, започват да сменят гумите една по една и стигайки до предна лява се появява най-голямата изненада - джантата яко усукана, вижда се с просто око, без стендове. Хайде пак до Казичане. Момчето я поставя на стенда и казва: "Доста е усукане, ще ми трябва повечко време за да я оправя. Оставям му я и заминавам в провинцията. След няколко дни момчето ми звъни и ми казва, че джантата ми е готова и мога да отида да си я взема. Връщам се от провинцията, отивам до Казичане, момчето ми монтира джантата на колата. Джантата в идеално състояние с/у скромната сума от 30 ЛЕВА!!!
Много жалко, че в България сервизи като този в Казичане на ул. "Старият Искър"-8 са изключение. Абсолютно коректно отношение, изненадващо добро качество на извършваните услуги и много-много достъпни цени!
Живял съм в Англия наколко години и този сервиз ми напомни много за това как работят Европейците.
Извинявам се, че малко се онесох в писането, но исках да пресъздам много точно ситуацията, в която бях поставен от "ГОЛЕМИТЕ" сервизи и решението, което ми беше дадено от един малък сервиз с високо качество и коректно отношение.
СИЛНО ПРЕПОРЪЧВАМ ТОЗИ СЕРВИЗ!!!
В тема:точност на скоростомера?
13 юли 2010 - 22:21
GPS-ите вземат сигнал едновременно от три спътника и по този начин отчитат АБСОЛЮТНО точно реалната скорост на движение без значение какви са наклоните и тем подобни. Точната скорост ти е на ГПС-а. Всички коли показват по-висока скорост от реалната и това е описано подробно и защо, съобразявайки се с кои закони в нета. Хайде успех.преди ден два ползвах навигация в колата,всичко ок,но ми направи впечатление ,че скоростомера отчита с 7-8 км повече от отчитането на GPSа.
гумите ми са 15" .
на какво може да се дължи това отклонение?
Предположения?
остаряла техника?
В тема:Обучение на ел. стъклата?
13 юли 2010 - 20:58
Да попитам и аз, че пробвах това със задържането на контакт за 10 секунди но функцията за самозаключване не ми се активира, ако въобще я имам. Имам такова копче под духалките колата е С180 '95.Като свалиш акумулатора освен стъклата и др неща трябва да обучаваш.За ел стъклата-сваляш ги до долу и задържаш така бутона 5-6 сек,после ги вдигаш до горе и пак така задържаш бутона 5-6 сек и така едно по едно,първо предните,после задните...После ако имаш копче отпред на таблото под духалките за заключване като си на контакт и го задържиш в положение да заключи 10 сек се активира онази функция като запалиш и тръгнеш,и вдигнеш над 30 км автоматично всеки път ще ти заключва вратите и багажника.Това е направено с цел да се предотвратят кражбите на дамски чанти и портмонета по кръстовища и задръствания от багажника и задната седалки.Ако като сложиш акумулатора и запалиш ти светнат лампи по таблото от рода на ESP;ABS;BAS и тн. то значи трябва да калибрираш тези системи.Това става като при работещ двг.навиеш пълен ляв и задържиш 2-3сек,после пълен десен и пак задържиш 2-3сек и така 3 пъти.лампите би трябвало да изгаснат. А щях да забравя.... да си свериш и часовника на таблото
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: rapid
- Privacy Policy