Умряла ти е хидравличната помпа Уважаема.Принудително директо свързване тоест пускате и напрежение през едно силово реле,обяснено просто като дадеш на контакт да почва да набива налягане и това е.Да се избегне електронният управляващ блок на хидравличната помпа.И си решаваш проблема почти завинаги.Така я направих на гадното МПС на съпругата и кара вече трета година.Само от време навре се налага подмяна на релето,до сега съм сменил едно,че е бая напрежението и си джиткаш количката.Иначе втора ръка помпа и както е споделил колегата по горе при първият дъждец ,пак водичка и пак изгаряне и пак пари и така до безкрай.Дано да съм бил полезен.
Здравей, темата е малко старичка, но се надявам ако можеш да ми дадеш идея точно как се свързва това реле, че на майка А класата й се бъгва и искам да го направя така.